ЦЕНА:
100 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
229 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі (ID работы: 3856) |
Направление: | Психология/Педагогика |
Предмет: | Педагогика |
Тип работы: | Дипломная работа |
Число страниц: | 74 |
Год защиты: | 2011 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
Розділ 1. Засоби формування пізнавальної активності в учнів на уроках біології (дискусії, метод проектів,тренінгові методи навчання, нестандартні уроки)
1.1 Активізація пізнавальної діяльності учнів
1.2 Рівні пізнавальної активності
1.3 Методи та прийоми навчання
1.3.1 Классифікація
1.3.2 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності
1.3.3 Наочні методи навчання
1.3.4 Практичні методи навчання
1.3.5 Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності
1.3.6 Методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності
Розділ 2 Формування пізнавальної активності в учнів на уроках ботаніки в 7-му класі
2.1 Шляхи формування пізнавальної діяльності
2.2 Способи активізації пізнавальної діяльності
2.3 Формування творчого підходу
2.4 Методи активізації пізнавальної діяльності учня
2.5 Прийоми активізації пізнавальної діяльності
2.6 Методичні прийоми формування творчих здібностей учнів
2.7 Роль вчителя у формуванні потенціалу учня
Розділ 3 Дослідження рівня пізнавальної активності учнів 7 класів на уроках біології
3.1 Визначення рівня пізнавальної активності учнів 7 класів на уроках біології
3.2 Аналіз результатів
Висновки
Список джерел інформації
Розділ 1. Засоби формування пізнавальної активності в учнів на уроках біології (дискусії, метод проектів,тренінгові методи навчання, нестандартні уроки)
1.1 Активізація пізнавальної діяльності учнів
1.2 Рівні пізнавальної активності
1.3 Методи та прийоми навчання
1.3.1 Классифікація
1.3.2 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності
1.3.3 Наочні методи навчання
1.3.4 Практичні методи навчання
1.3.5 Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності
1.3.6 Методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності
Розділ 2 Формування пізнавальної активності в учнів на уроках ботаніки в 7-му класі
2.1 Шляхи формування пізнавальної діяльності
2.2 Способи активізації пізнавальної діяльності
2.3 Формування творчого підходу
2.4 Методи активізації пізнавальної діяльності учня
2.5 Прийоми активізації пізнавальної діяльності
2.6 Методичні прийоми формування творчих здібностей учнів
2.7 Роль вчителя у формуванні потенціалу учня
Розділ 3 Дослідження рівня пізнавальної активності учнів 7 класів на уроках біології
3.1 Визначення рівня пізнавальної активності учнів 7 класів на уроках біології
3.2 Аналіз результатів
Висновки
Список джерел інформації
Дополнительная информация
№0170
Другие работы этого направления