ЦІНА:
35 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Писанки (ID роботи: 193) |
Напрям: | Мова/Література |
Предмет: | Українська література |
Тип роботи: | Реферат |
Кількість сторінок: | 25 |
Рік захисту: | 2007 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Мистецтво писанок
2. Історія виникнення писанок
3. Техніка виконання писанок
4. Поради
Висновки
Література
Додатки
1. Мистецтво писанок
2. Історія виникнення писанок
3. Техніка виконання писанок
4. Поради
Висновки
Література
Додатки
Вступ
Писанка, яка з прийняттям християнства стала символом Христового Воскресіння використовується в релiгiйних обрядах i вiдiграє в них велику роль. Кожний предмет народного мистецтва, поряд з практичним призначенням в обрядi, вiдiгравав роль знака соціальних відносин, поскiльки уособлював у собi єднiсть символiчного i практичного змiсту. Саме у традиційному фольклорному середовищi предмети завжди суть знаки, а знаки - суть предмети. Писанка позначена найвищим семiотичним статусом, в нiй знаковiсть, як символ оновлення життя, виражена максимально, а утилiтарнiсть - мiнiмально. Кожний предмет у семiотичнiй системi свята несе цiлий пучок рiзних функцiй, структурно пов'язаний мiж собою. Це практична, естетична, магiчна функцiя соцiальної i
Висновок
Фарбовані яйця - неминуча ознака Великоднього розговіння. Особливо вони користуються повагою в Україні. У деяких із слов'янських народностей, наприклад у гуцулів, існує справжній культ великодньої писанки, оточений старовинними легендами і безліччю особливих звичаїв.
Великодні писанки не просто фарбуються: вони пишуться, тобто розмальовуються за допомогою особливих технічних прийомів. Від цього і сама назва їх — писанки.
Про походження великодніх писанок в народі існує безліч легенд. Згідно однієї з цих легенд, краплі крові Розп'ятого, упавши на землю, стали як курині яйця і зробилися твердими як каміння. Гарячі сльози Богоматері, котра плакала у підніжжя Хреста, упали на ці криваво-червоні яйця і залишили на них сліди на вигляд прекрасних узорів. Коли Христос був знятий з Хреста і покладений до гробу віруючі зібрали Його сльози і поділили їх між собою. А коли пронеслася серед них радісна звістка про Воскресіння, вони вітали одне одного: „Христос воскрес" і при цьому передавали з рук в руки Христові сльози. Після Воскресіння
Великодні писанки не просто фарбуються: вони пишуться, тобто розмальовуються за допомогою особливих технічних прийомів. Від цього і сама назва їх — писанки.
Про походження великодніх писанок в народі існує безліч легенд. Згідно однієї з цих легенд, краплі крові Розп'ятого, упавши на землю, стали як курині яйця і зробилися твердими як каміння. Гарячі сльози Богоматері, котра плакала у підніжжя Хреста, упали на ці криваво-червоні яйця і залишили на них сліди на вигляд прекрасних узорів. Коли Христос був знятий з Хреста і покладений до гробу віруючі зібрали Його сльози і поділили їх між собою. А коли пронеслася серед них радісна звістка про Воскресіння, вони вітали одне одного: „Христос воскрес" і при цьому передавали з рук в руки Христові сльози. Після Воскресіння
Література
1. Волков Ф. Отличительные черты южно-русской народной орнаментики: Труды III Археологического съезда России. Т. II. - Киев, 1878.
2. Иваницкая З. Писанка. - М.: Мир, 2001.
3. Иваницкая З. Великоденские писанки. - Подарки. - М.: АСТ-ПРЕСС, 1999.
4. Кіращук Олег. Писанки Гуцульщини та Покуття: минуле та сучасність.
5. Килимник С. “Український рік у народних звичаях ...” кн.2., т.3.
6. Кулжинский С. Описание коллекции народных писанок. - М., 1899.
7. Литвинова П. Южно-русский народный орнамент. Вып. 1. - Киев,
2. Иваницкая З. Писанка. - М.: Мир, 2001.
3. Иваницкая З. Великоденские писанки. - Подарки. - М.: АСТ-ПРЕСС, 1999.
4. Кіращук Олег. Писанки Гуцульщини та Покуття: минуле та сучасність.
5. Килимник С. “Український рік у народних звичаях ...” кн.2., т.3.
6. Кулжинский С. Описание коллекции народных писанок. - М., 1899.
7. Литвинова П. Южно-русский народный орнамент. Вып. 1. - Киев,
Інші роботи цього напряму