*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Писанки   (ID роботи: 193)

Напрям: Мова/Література
Предмет: Українська література
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 25
Рік захисту: 2007
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Мистецтво писанок
2. Історія виникнення писанок
3. Техніка виконання писанок
4. Поради
Висновки
Література
Додатки
Вступ
Писанка, яка з прийняттям християнства стала символом Христового Воскресіння використовується в релiгiйних обрядах i вiдiграє в них велику роль. Кожний предмет народного мистецтва, поряд з практичним призначенням в обрядi, вiдiгравав роль знака соціальних відносин, поскiльки уособлював у собi єднiсть символiчного i практичного змiсту. Саме у традиційному фольклорному середовищi предмети завжди суть знаки, а знаки - суть предмети. Писанка позначена найвищим семiотичним статусом, в нiй знаковiсть, як символ оновлення життя, виражена максимально, а утилiтарнiсть - мiнiмально. Кожний предмет у семiотичнiй системi свята несе цiлий пучок рiзних функцiй, структурно пов'язаний мiж собою. Це практична, естетична, магiчна функцiя соцiальної i
Висновок
Фарбовані яйця - неминуча ознака Великоднього розговіння. Особливо вони користуються повагою в Україні. У деяких із слов'янських народностей, наприклад у гуцулів, існує справжній культ великодньої писанки, оточений старовинними легендами і безліччю особливих звичаїв.
Великодні писанки не просто фарбуються: вони пишуться, тобто розмальовуються за допомогою особливих технічних прийомів. Від цього і сама назва їх — писанки.
Про походження великодніх писанок в народі існує безліч легенд. Згідно однієї з цих легенд, краплі крові Розп'ятого, упавши на землю, стали як курині яйця і зробилися твердими як каміння. Гарячі сльози Богоматері, котра плакала у підніжжя Хреста, упали на ці криваво-червоні яйця і залишили на них сліди на вигляд прекрасних узорів. Коли Христос був знятий з Хреста і покладений до гробу віруючі зібрали Його сльози і поділили їх між собою. А коли пронеслася серед них радісна звістка про Воскресіння, вони вітали одне одного: „Христос воскрес" і при цьому передавали з рук в руки Христові сльози. Після Воскресіння
Література
1. Волков Ф. Отличительные черты южно-русской народной орнаментики: Труды III Археологического съезда России. Т. II. - Киев, 1878.
2. Иваницкая З. Писанка. - М.: Мир, 2001.
3. Иваницкая З. Великоденские писанки. - Подарки. - М.: АСТ-ПРЕСС, 1999.
4. Кіращук Олег. Писанки Гуцульщини та Покуття: минуле та сучасність.
5. Килимник С. “Український рік у народних звичаях ...” кн.2., т.3.
6. Кулжинский С. Описание коллекции народных писанок. - М., 1899.
7. Литвинова П. Южно-русский народный орнамент. Вып. 1. - Киев,
Інші роботи цього напряму
Нижньоновгородська творчість Тараса Шевченка
Драма І. Карпенка-Карого «Безталанна»: аналіз літературного твору
Поема «Мойсей» Івана Франка в контексті європейської поезії
Іван Котляревський
Відгук про «Огненне коло» І. Багряний про літературний міф України у цьому творі
Новели В. Підмогильного жанрово-стильова своєрідність
Складне речення (безсполучникове) в українській мові (на основі сучасних авторів)
Іван Франко в літературно-критичній та публіцистичній рецепсії Симона Петлюри
Літературний твір як структурний елемент художньо-філософської концепції світу
Відкриття В.Шевчуком української барокової поезії
Тема еміграції в повісті Геннадія Довнара «Повернення»
Хронотоп дитинства та осмислення феномену війни у поезіях Ліни Костенко
Розвиток української літератури і мистецтва у 50-60-х роках ХХ ст.
Концепція світ як хаос у романі Л. Денисенко «Сарабанда банди Сари»
Літературно-критичні статті Євгена Маланюка
Розвиток літератури, освіти та науки у 20-30-х роках ХХ ст.
Ад'єктивація дієприкметників у сучасній українській літературній мові
Практична робота з української літератури
Проблема та поетика дитячих оповідань Івана Франка
Методика вивчення міфів і легенд в 5 класі
Лексичні організації поетичного мовлення Б. Кравціва
Розвиток української культури в другій половині ХХ ст.
Жестова поведінка персонажів в романі Панаса Мирного "Хіба ревуть воли як ясла повні?"
Tарас Шевченко — реформатор української літературної мови
Особливості поетики Василя Стуса
Присудок у науковій праці Франка "Із секретів поетичної творчості"
Жіночі образи у повістях І.Нечуя-Левицького "Дві московки" та "Бурлачка"
Постмодерна стратегія поезії Юрія Андруховича
Український фольклор у творчій спадщині Гоголя
Підручники з літератури у 50-80-х рр. XX ст. і реформування їх у сучасних умовах
Іван Котляревський
Селянська тема у повісті Івана Нечуй-Левицького «Кайдашева сім'я»
Перші рукописні книги на українських землях та їх значення
Язичництво Давньої Русі
"Собор" О. Гончара. Актуальність залишається?
Реалізація лексико-семантичного поля назв емоційних станів людини в творах Квітки-Основяненка
Образ природи Криму в поезії Домініка Арфіста
Аналіз літературно-художнього твору Бальзак О. Батько Горіо
Мовне наповнення сакрального в творчому доробку Валерія Шевчука
Персонажі байок Григорія Сковороди
Т. Шевченко. Життя і творчість Івана Дзюби образ поета
Поетика символізму в драматургії М. Метерлінка
"Проблематика та поетика дитячих оповідань Івана Франка та Михайла Коцюбинського: типологічні паралелі"
Запитання українська література
Тарас Шевченко і “народна пісня”
ФОЛЬКЛОРНО-МІФОЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ
Герменевтика індивіда у збірках «Круговерть» (1965), «Зимові дерева» (1970), «Веселий цвинтар» (1971), «Час творчості / Dichtenszeit» (1972), «Палімпсести» (1971-77) (опублікована 1986) Василя Стуса»
Українське шістдесятництво
Літературна дискусія 1925-1928 рр.
Провідні мотиви у творчості Д.Загула