ЦІНА:
80 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Аналіз ринку роздрібної торгівлі України (ID роботи: 1753) |
Напрям: | Економіка підприємства |
Предмет: | Економіка підприємства |
Тип роботи: | Реферат |
Кількість сторінок: | 16 |
Рік захисту: | 2010 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1.Аналіз ринку роздрібної торгівлі України
2.Основні показники діяльності ТОВ «ДЦ Україна»
3.SWOT аналіз ТОВ «ДЦ Україна»
4.Стратегічні цілі розвитку ТОВ «ДЦ Україна»
Висновки
Список використаної літератури
1.Аналіз ринку роздрібної торгівлі України
2.Основні показники діяльності ТОВ «ДЦ Україна»
3.SWOT аналіз ТОВ «ДЦ Україна»
4.Стратегічні цілі розвитку ТОВ «ДЦ Україна»
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Швидко зростаючий ринок роздрібної торгівлі України призводить до збільшення конкуренції. У цих умовах успіх бізнесу багато в чому визначається швидкістю і точністю реакції компанії на зміну зовнішнього середовища. Ефективне управління змінами стає ключовим чинником підвищення конкурентоспроможності та вимагає застосування спеціального методичного інструментарію.
Сучасний стан розвитку світової роздрібної торгівлі характеризується яскраво визначеною тенденцією до укрупнення бізнесу за рахунок консолідації торговельних підприємств та створення торгових мереж.
Проблеми розвитку роздрібної торгівлі, її відповідності потребам покупців особливо актуальні в умовах розвинутого «ринку покупців». Отже, при переході до ринкової економіки розвитку цієї галузі слід приділяти особливу увагу. В протилежному випадку всі заходи, спрямовані на стимулювання товаровиробників, будуть малоефективними, бо товари не надійдуть до споживачів у необхідному місці, в потрібній кількості, в зазначений строк і не будуть реалізовані через певну форму обслуговування.
Об’єктом дослідження у роботі є роздрібна торгівля України.
Метою роботи є провести аналіз ринку роздрібної торгівлі України.
Для вирішення поставленої мети у роботі вирішуються наступні завдання:
- дослідити динаміку розвитку роздрібної торгівлі України;
- дослідити динаміку розвитку товарної структури роздрібного товарообігу підприємств України;
- проаналізувати обсяги обороту роздрібної торгівлі України за 2007-2009 роки;
- навести основні показники діяльності ТОВ «ДЦ «Україна»;
- провести SWOT аналіз ТОВ «ДЦ Україна»;
- розглянути стратегічні цілі розвитку ТОВ «ДЦ Україна».
Інформаційну базу роботи склали: законодавчі, нормативно-правові акти з питань розвитку роздрібної торгівлі, статистичні дані Державного комітету статистики України, а також спеціальна наукова література.
Сучасний стан розвитку світової роздрібної торгівлі характеризується яскраво визначеною тенденцією до укрупнення бізнесу за рахунок консолідації торговельних підприємств та створення торгових мереж.
Проблеми розвитку роздрібної торгівлі, її відповідності потребам покупців особливо актуальні в умовах розвинутого «ринку покупців». Отже, при переході до ринкової економіки розвитку цієї галузі слід приділяти особливу увагу. В протилежному випадку всі заходи, спрямовані на стимулювання товаровиробників, будуть малоефективними, бо товари не надійдуть до споживачів у необхідному місці, в потрібній кількості, в зазначений строк і не будуть реалізовані через певну форму обслуговування.
Об’єктом дослідження у роботі є роздрібна торгівля України.
Метою роботи є провести аналіз ринку роздрібної торгівлі України.
Для вирішення поставленої мети у роботі вирішуються наступні завдання:
- дослідити динаміку розвитку роздрібної торгівлі України;
- дослідити динаміку розвитку товарної структури роздрібного товарообігу підприємств України;
- проаналізувати обсяги обороту роздрібної торгівлі України за 2007-2009 роки;
- навести основні показники діяльності ТОВ «ДЦ «Україна»;
- провести SWOT аналіз ТОВ «ДЦ Україна»;
- розглянути стратегічні цілі розвитку ТОВ «ДЦ Україна».
Інформаційну базу роботи склали: законодавчі, нормативно-правові акти з питань розвитку роздрібної торгівлі, статистичні дані Державного комітету статистики України, а також спеціальна наукова література.
Висновок
У роботі була досліджена динаміка розвитку роздрібної торгівлі України, товарна структура роздрібного товарообігу підприємств України, проведений аналіз обсяги обороту роздрібної торгівлі України за 2007-2009 роки, наведені основні показники діяльності ТОВ «ДЦ «Україна», проведений SWOT аналіз підприємства, а також розглянуті стратегічні цілі розвитку ТОВ «ДЦ Україна».
На ринку постачання підприємств роздрібної торгівлі йде тверда конкурентна боротьба. Роздрібні торговці самі вибирають собі постачальників у залежності від цін пропонованих товарів, асортименту, популярності фірми, швидкості доставки, умов оплати, надійності роботи і стійкості постачальника.
Визначальну роль у виборі постачальника грає ціна і надійність постачальника. На другому місці асортимент і умови оплати. На останньому місці знаходиться швидкість доставки та популярність фірми-постачальника.
Для збереження довгострокових зв'язків роздрібним торговцем необхідно чуйно реагувати на всі претензії по якості сервісу і товарів. Немаловажну роль грає правильна маркетингова політика, необхідно нагадувати про себе час від часу. Для цього можна використовувати фірмові календарі, сувеніри. Для підвищення якості роботи і формування асортименту необхідно налагодити прямий контакт із покупцем. Зробити це можна у виді анкети, що надсилається людині, яка відповідає за закупівлі.
На ринку постачання підприємств роздрібної торгівлі йде тверда конкурентна боротьба. Роздрібні торговці самі вибирають собі постачальників у залежності від цін пропонованих товарів, асортименту, популярності фірми, швидкості доставки, умов оплати, надійності роботи і стійкості постачальника.
Визначальну роль у виборі постачальника грає ціна і надійність постачальника. На другому місці асортимент і умови оплати. На останньому місці знаходиться швидкість доставки та популярність фірми-постачальника.
Для збереження довгострокових зв'язків роздрібним торговцем необхідно чуйно реагувати на всі претензії по якості сервісу і товарів. Немаловажну роль грає правильна маркетингова політика, необхідно нагадувати про себе час від часу. Для цього можна використовувати фірмові календарі, сувеніри. Для підвищення якості роботи і формування асортименту необхідно налагодити прямий контакт із покупцем. Зробити це можна у виді анкети, що надсилається людині, яка відповідає за закупівлі.
Література
1. Маркетинг: Підручник / Павленко А.Ф., Войчак А.В.; - К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
2. Маркетинг, Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай: Підручник / За ред. Л.А. Мороз – 2-ге вид. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», «Інтелект – Захід», 2002. – 244 с.
3. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян та ін: Ред. -упор. О.І. Сидоренко, П. С, Редько. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. – 422с.
4. Памбухчиянц О.В. Технология розничной торговли: Учебник. – М.: Издательский дом «Дашков и Ко», 2005. – 288 с.
5. Экономика торгового предприятия: Торговое Дело: Учебник / Под ред. Л.А.Брагина. – М.: ИНФРА – М, 2006. – 314 с.
6. Голошубова Н.О. Визначальні фактори розвитку роздрібної торгової мережі // Вісник КНТЕУ. – 2001. - № 4. – С. 19-26.
7. Микитенко Н. Операційний менеджмент у роздрібній торгівлі та передумови його здійснення // Вісник КНТЕУ. – 2001. - № 3. – С. 20.
8. Назарова К. Аналіз маркетингової діяльності на підприємствах торгівлі // Вісник КНТЕУ. – 2001. - № 2. – С. 64.
9. Ринок роздрібної торгівлі в країнах Центральної і Східної Європи стають більш концентрованими // Маркетингові дослідження в Україні № 3 (22) – 2007.
10. Роздрібна торгівля України у дзеркальці світових тенденції розвитку галузі. ЛігоненкоЛ. // Вісник КНТЕУ № 6 – 2005 р.
11. Розничный рынок Украины – время инвестировать! Краткий обзор // Киев, февраль 2009 г.
12. Сайт ТОВ «ДЦ «Україна»: www.dc.ua
13. Офіційний сайт комітету статистики України: www.ukrstat.gov.ua
2. Маркетинг, Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай: Підручник / За ред. Л.А. Мороз – 2-ге вид. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», «Інтелект – Захід», 2002. – 244 с.
3. Маркетинг: Підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян та ін: Ред. -упор. О.І. Сидоренко, П. С, Редько. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. – 422с.
4. Памбухчиянц О.В. Технология розничной торговли: Учебник. – М.: Издательский дом «Дашков и Ко», 2005. – 288 с.
5. Экономика торгового предприятия: Торговое Дело: Учебник / Под ред. Л.А.Брагина. – М.: ИНФРА – М, 2006. – 314 с.
6. Голошубова Н.О. Визначальні фактори розвитку роздрібної торгової мережі // Вісник КНТЕУ. – 2001. - № 4. – С. 19-26.
7. Микитенко Н. Операційний менеджмент у роздрібній торгівлі та передумови його здійснення // Вісник КНТЕУ. – 2001. - № 3. – С. 20.
8. Назарова К. Аналіз маркетингової діяльності на підприємствах торгівлі // Вісник КНТЕУ. – 2001. - № 2. – С. 64.
9. Ринок роздрібної торгівлі в країнах Центральної і Східної Європи стають більш концентрованими // Маркетингові дослідження в Україні № 3 (22) – 2007.
10. Роздрібна торгівля України у дзеркальці світових тенденції розвитку галузі. ЛігоненкоЛ. // Вісник КНТЕУ № 6 – 2005 р.
11. Розничный рынок Украины – время инвестировать! Краткий обзор // Киев, февраль 2009 г.
12. Сайт ТОВ «ДЦ «Україна»: www.dc.ua
13. Офіційний сайт комітету статистики України: www.ukrstat.gov.ua
Інші роботи цього напряму