ЦЕНА:
60 грн.
|
||
ЦЕНА:
138 руб.
|
||
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Провідні мотиви у творчості Д.Загула (ID работы: 675) |
Направление: | Язык/Литература |
Предмет: | Украинская литература |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 25 |
Год защиты: | 2009 |
ВУЗ: | Львовский национальный университет имени Ивана Франко |
Язык: | Украинский |
Содержание
ПЛАН
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ПОЕТИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДМИТРА ЗАГУЛА
1.1. Символізм, містицизм та філософськи погляди у ліриці поета
1.2. Експресіоністичні тенденції у збірки «На грані»
1.3. Стиль лірики Загули-літературознавця…
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПРОВІДНИХ МОТИВІВ ТВОРЧОСТІ ДМИТРА ЗАГУЛА
2.1. Західноукраїнські мотиви романтизма
2.2. Жанрові пошуки романтики у збірки «З зелених гір»
2.3. Релігійно-містичні мотиви
2.4. Екзистенціалізм як буттєва філософія Дмитра Загули
2.5. Мотиви української ментальності
2.6. Мотив роздвоєння особистості в концепції збірки «Наш день»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ПОЕТИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ДМИТРА ЗАГУЛА
1.1. Символізм, містицизм та філософськи погляди у ліриці поета
1.2. Експресіоністичні тенденції у збірки «На грані»
1.3. Стиль лірики Загули-літературознавця…
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПРОВІДНИХ МОТИВІВ ТВОРЧОСТІ ДМИТРА ЗАГУЛА
2.1. Західноукраїнські мотиви романтизма
2.2. Жанрові пошуки романтики у збірки «З зелених гір»
2.3. Релігійно-містичні мотиви
2.4. Екзистенціалізм як буттєва філософія Дмитра Загули
2.5. Мотиви української ментальності
2.6. Мотив роздвоєння особистості в концепції збірки «Наш день»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Введение
ВСТУП
Актуальність курсової роботи.
Естетичні та історичні параметри теоретичних зацікавлень Дмитра Загули перебувають в фундаментальних проблем літературознавства.
Йдеться про співвідношення національної традиції та модерністської свідомості, співіснування кількох культуротворчих проектів в Україні першої половини ХХ ст., кожен з яких характеризується обґрунтованістю й необхідністю творчих підходів до їх розуміння і втілення.
Об’єктом курсової роботи є творчість Дмитра Маланюка. Аналізуються поетичні твори, що безпосередньо пов’язані з авторськими роздумами про форми презентації національного в художній творчості.
Предметом курсової роботи є провідні мотиви творчості Дмитра Загули. Принцип його мистецтва, що в свій час відстоював Загула.
Завдання курсової роботи: з’ясувати, в яких формулюваннях та контекстуальних вимірах виражаються провідні мотиви віршів Загули; простежити основні критичні та естетичні позиції;
Методи дослідження. В курсовій роботі використано культурно-історичний метод, метод системного аналізу, метод архетипної критики, елементи гендерного та психоаналітичного підходів.
Обсяг і структура курсової роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків і списку використаних джерел та літератури.
Актуальність курсової роботи.
Естетичні та історичні параметри теоретичних зацікавлень Дмитра Загули перебувають в фундаментальних проблем літературознавства.
Йдеться про співвідношення національної традиції та модерністської свідомості, співіснування кількох культуротворчих проектів в Україні першої половини ХХ ст., кожен з яких характеризується обґрунтованістю й необхідністю творчих підходів до їх розуміння і втілення.
Об’єктом курсової роботи є творчість Дмитра Маланюка. Аналізуються поетичні твори, що безпосередньо пов’язані з авторськими роздумами про форми презентації національного в художній творчості.
Предметом курсової роботи є провідні мотиви творчості Дмитра Загули. Принцип його мистецтва, що в свій час відстоював Загула.
Завдання курсової роботи: з’ясувати, в яких формулюваннях та контекстуальних вимірах виражаються провідні мотиви віршів Загули; простежити основні критичні та естетичні позиції;
Методи дослідження. В курсовій роботі використано культурно-історичний метод, метод системного аналізу, метод архетипної критики, елементи гендерного та психоаналітичного підходів.
Обсяг і структура курсової роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків і списку використаних джерел та літератури.
Заключение
ВИСНОВКИ
Якщо оцінювати провідні мотиви творчості Дмитра Загула з лінгвістичного погляду, то треба відзначити, що вони дуже різноманітні.
Крізь сучасну лексику науки, культури, техніки у поета просвічується народна першооснова його поетики. Посьменник використовує різні способи поетичного освоєння фольклорних джерел: включення в поезію пісенного тексту, використання сюжету народної пісні, трансформація пісенного твору, введення народної символіки в новий семантичний контекст, поєднання традиційних фразеологізмів з новітньою інтелектуальною лексикою, вживання релігійної лексики та біблійної символіки для створення оригінальних поетичних образів.
Мотиви поезій Д. Загула багаті й різноманітні, як і його життя, відображене в творчості. Разом із країною він пройшов складний шлях, переживаючи її злети й падіння, вболіваючи за її долю, відбиваючи життя, своє сприймання його від молодечого запалу до філософських роздумів зрілого віку. Цей складний шлях знайшов вираження не тільки в ідейно-тематичному й емоціональному змісті поезій, а і в мові.
Поетичне мовлення Дмитра Загула дуже багате: воно вміщує складні й багатоманітні словникові глибини української літературної мови другої половини ХХ століття, і чисті джерела народнопоетичної мови та мови української літератури ХІХ – ХХ століть.
Якщо оцінювати провідні мотиви творчості Дмитра Загула з лінгвістичного погляду, то треба відзначити, що вони дуже різноманітні.
Крізь сучасну лексику науки, культури, техніки у поета просвічується народна першооснова його поетики. Посьменник використовує різні способи поетичного освоєння фольклорних джерел: включення в поезію пісенного тексту, використання сюжету народної пісні, трансформація пісенного твору, введення народної символіки в новий семантичний контекст, поєднання традиційних фразеологізмів з новітньою інтелектуальною лексикою, вживання релігійної лексики та біблійної символіки для створення оригінальних поетичних образів.
Мотиви поезій Д. Загула багаті й різноманітні, як і його життя, відображене в творчості. Разом із країною він пройшов складний шлях, переживаючи її злети й падіння, вболіваючи за її долю, відбиваючи життя, своє сприймання його від молодечого запалу до філософських роздумів зрілого віку. Цей складний шлях знайшов вираження не тільки в ідейно-тематичному й емоціональному змісті поезій, а і в мові.
Поетичне мовлення Дмитра Загула дуже багате: воно вміщує складні й багатоманітні словникові глибини української літературної мови другої половини ХХ століття, і чисті джерела народнопоетичної мови та мови української літератури ХІХ – ХХ століть.
Литература
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
1. Нахлік Є.К, Нова література в Західній Україні// Історія української літератури 19 століття. Кн.1. - Київ, 2005.
2. Кирчів Р.Ф., Етнографічно-фольклористична діяльність “Руської Трійці” - Киів,2000.
3. Шапірко І., “Руська Трійця” і проблеми народної освіти в галичині// Шашкевичіана. Нова серія. Випуск 1-2. Львів-Броди-Вінніпег, 2006.
4. Вальо М., Літературно-критичні ідеї “Русалки Дністрової” і розвиток літературно-наукової думки на західноукраїнських землях у 30-40’х рр. 19 століття// Шашкевичіана. Нова серія. Випуск 1-2. Львів-Броди-Вінніпег, 2006.
5. Горинь В., Естетичні погляди “Руської Трійці”(До генези українського романтизму)// Шашкевичіана. Нова серія. Випуск 1-2. Львів-Броди-Вінніпег, 2006.
6. Стеблій Ф., “Руська Трійця” в концепції українського національного відродження М.Грушевського// Шашкевичіана. Нова серія. Випуск 1-2. Львів-Броди-Вінніпег, 2006.
7. Гольберг М.Я., Південнослов’янські зв’язки “Руської трійці”// Міжслов’янські літературні взаємини. - Київ, 2001.
8. Журавська І.Ю., Франко і розвиток чесько-українських літературних зв’язків. - Київ, 2007.
9. Кирилюк Є.П., Український романтизм у типологічному зіставленні з літературами західно- і південнослов’янських народів(перша половина 19 століття). Сьомий Міжнародний з’їзд славістів. - Київ, 2003.
10. Франко І., Твори: у 50-ти томах. Том 29. - Київ,2000.
11. Шах С., О.Маркіян Шашкевич та Галицьке відродження. - Париж-Мюнхен, 2001.
12. Комаринець Т.І., Ідейно-естетичні основи українського романтизму. - Львів, 2003.
13. Бовсунівська Т., Феномен українського романтизму. - Київ,2007.
14. Плющ П.П., Нариси з історії української літературної мови. - Київ,2005.
15. Колесса Ф., Фольклористичні праці. - Київ. 2008
16. Українські поети-романтики 20-40’х рр. 19 століття. - Київ, 2008.
17. Українські поети-романтики 20-60’х рр. 19 століття. - Київ, 2007.
1. Нахлік Є.К, Нова література в Західній Україні// Історія української літератури 19 століття. Кн.1. - Київ, 2005.
2. Кирчів Р.Ф., Етнографічно-фольклористична діяльність “Руської Трійці” - Киів,2000.
3. Шапірко І., “Руська Трійця” і проблеми народної освіти в галичині// Шашкевичіана. Нова серія. Випуск 1-2. Львів-Броди-Вінніпег, 2006.
4. Вальо М., Літературно-критичні ідеї “Русалки Дністрової” і розвиток літературно-наукової думки на західноукраїнських землях у 30-40’х рр. 19 століття// Шашкевичіана. Нова серія. Випуск 1-2. Львів-Броди-Вінніпег, 2006.
5. Горинь В., Естетичні погляди “Руської Трійці”(До генези українського романтизму)// Шашкевичіана. Нова серія. Випуск 1-2. Львів-Броди-Вінніпег, 2006.
6. Стеблій Ф., “Руська Трійця” в концепції українського національного відродження М.Грушевського// Шашкевичіана. Нова серія. Випуск 1-2. Львів-Броди-Вінніпег, 2006.
7. Гольберг М.Я., Південнослов’янські зв’язки “Руської трійці”// Міжслов’янські літературні взаємини. - Київ, 2001.
8. Журавська І.Ю., Франко і розвиток чесько-українських літературних зв’язків. - Київ, 2007.
9. Кирилюк Є.П., Український романтизм у типологічному зіставленні з літературами західно- і південнослов’янських народів(перша половина 19 століття). Сьомий Міжнародний з’їзд славістів. - Київ, 2003.
10. Франко І., Твори: у 50-ти томах. Том 29. - Київ,2000.
11. Шах С., О.Маркіян Шашкевич та Галицьке відродження. - Париж-Мюнхен, 2001.
12. Комаринець Т.І., Ідейно-естетичні основи українського романтизму. - Львів, 2003.
13. Бовсунівська Т., Феномен українського романтизму. - Київ,2007.
14. Плющ П.П., Нариси з історії української літературної мови. - Київ,2005.
15. Колесса Ф., Фольклористичні праці. - Київ. 2008
16. Українські поети-романтики 20-40’х рр. 19 століття. - Київ, 2008.
17. Українські поети-романтики 20-60’х рр. 19 століття. - Київ, 2007.
Другие работы этого направления