ЦЕНА:
150 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
345 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Формування маркетингової стратегії на підприємстві” (на прикладі ТОВ “Компаньйон Фінанс”) (ID работы: 6561) |
Направление: | Маркетинг |
Предмет: | Стратегический маркетинг |
Тип работы: | Дипломная работа |
Число страниц: | 99 |
Год защиты: | 2013 |
ВУЗ: | Киевский Национальный Экономический Университет им. Вадима Гетьмана (КНЭУ) |
Специальность (факультет): | Управління персоналом та маркетингу |
Язык: | Украинский |
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ.1 Теоретичні основи маркетингової стратегії фірми
1.1. Сутність, елементи та процес розробки маркетингової стратегії
1.2. Традиційні маркетингові стратегії
1.3. Процес прийняття рішень щодо стратегічного маркетингового планування в малому бізнесі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 Аналіз стратегічного планування діяльності ТОВ “Компаньйон Фінанс”
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика підприємства
2.2. Діяльність служби маркетингу підприємства
2.3. Аналіз організації маркетингової стратегії на підприємстві
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення процесу розробки і впровадження маркетингової стратегії на ТОВ “Компаньйон Фінанс”
3.1. Перспективи малого бізнесу в Україні та шляхи поліпшення
маркетингової діяльності компанії
3.2. Методика розробки маркетингової стратегічної політики для ТОВ “Компаньйон Фінанс”
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
РОЗДІЛ.1 Теоретичні основи маркетингової стратегії фірми
1.1. Сутність, елементи та процес розробки маркетингової стратегії
1.2. Традиційні маркетингові стратегії
1.3. Процес прийняття рішень щодо стратегічного маркетингового планування в малому бізнесі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 Аналіз стратегічного планування діяльності ТОВ “Компаньйон Фінанс”
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика підприємства
2.2. Діяльність служби маркетингу підприємства
2.3. Аналіз організації маркетингової стратегії на підприємстві
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення процесу розробки і впровадження маркетингової стратегії на ТОВ “Компаньйон Фінанс”
3.1. Перспективи малого бізнесу в Україні та шляхи поліпшення
маркетингової діяльності компанії
3.2. Методика розробки маркетингової стратегічної політики для ТОВ “Компаньйон Фінанс”
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
Другие работы этого направления