Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   150 грн.
ЦЕНА:   345 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Формування маркетингової стратегії на підприємстві” (на прикладі ТОВ “Компаньйон Фінанс”)   (ID работы: 6561)

Направление: Маркетинг
Предмет: Стратегический маркетинг
Тип работы: Дипломная работа
Число страниц: 99
Год защиты: 2013
ВУЗ: Киевский Национальный Экономический Университет им. Вадима Гетьмана (КНЭУ)
Специальность (факультет): Управління персоналом та маркетингу
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ.1 Теоретичні основи маркетингової стратегії фірми
1.1. Сутність, елементи та процес розробки маркетингової стратегії
1.2. Традиційні маркетингові стратегії
1.3. Процес прийняття рішень щодо стратегічного маркетингового планування в малому бізнесі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 Аналіз стратегічного планування діяльності ТОВ “Компаньйон Фінанс”
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика підприємства
2.2. Діяльність служби маркетингу підприємства
2.3. Аналіз організації маркетингової стратегії на підприємстві
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення процесу розробки і впровадження маркетингової стратегії на ТОВ “Компаньйон Фінанс”
3.1. Перспективи малого бізнесу в Україні та шляхи поліпшення
маркетингової діяльності компанії
3.2. Методика розробки маркетингової стратегічної політики для ТОВ “Компаньйон Фінанс”
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
Другие работы этого направления