Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   48 грн.
ЦЕНА:   110 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Контрольна-стратегічний маркетинг   (ID работы: 1900)

Направление: Маркетинг
Предмет: Стратегический маркетинг
Тип работы: Контрольная работа
Число страниц: 19
Год защиты: 2010
Язык: Украинский
Задание
Побудуйте матрицю “привабливість ринку/конкурентоспроможність фірми” (MacKinsey/General Electric) для відомого виробника сокової продукції компанії ТОВ “Сандора”. Зробіть висновки та дайте рекомендації щодо подальшого розвитку компанії. Під час оцінювання показників рекомендується орієнтуватися на наведену нижче інформацію методологічного характеру щодо критеріїв визначення показників привабливості ринку та конкурентоспроможності фірми (див. Таблицю). Шкалу оцінки та перелік показників привабливості ринку та конкурентоспроможності фірми доберіть самостійно.
Таблиця – Критерії визначення показників привабливості ринку та конкурентоспроможності фірми
Привабливість ринку
Критерії Діапазон оцінок
Низька Середня Висока
Темп росту 5% 10% 15%
Довго тривалість ЖЦТ, років <2 2-5 >5
Потенціал валового прибутку 15% 15-20% >20%
Гострота конкуренції Олігополія Неструктурована конкуренція Розпилена конкуренція
Увага з боку контро-люючих органів Значна Опосередкована Незначна
Можливість нецінової конкуренції Стандартний товар Товар слабо диференційований Товар сильно диференційований
Конкурентоспроможність фірми
Вілносна частка ринку 30% лідера 60% лідера Лідер
Витрати Більше прямого конкурента Рівні Менші
Відмінні якості товару Як всі Слабко диферен-ційований Унікальна пропо-зиція
Популярність/імідж Відсутній Розмитий Сильний імідж
Содержание
1.Розкрити зміст та надати характеристику
принципу сегментації за Абелем
2.Опишіть стратегії, які може використовувати
неконкурентоспроможна компанія, чи компанія у стані кризи
3.Практичне завдання
Перелік посилань
Другие работы этого направления