Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   30 грн.
ЦЕНА:   69 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Стратегія діяльності ЗАТ “НКМЗ” на внутрішньому та на зовнішньому ринку   (ID работы: 4830)

Направление: Маркетинг
Предмет: Стратегический маркетинг
Тип работы: Дипломная работа
Число страниц: 74
Год защиты: 2006
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти стратегічного управління сучасною фірмою
1.1 Стратегія підприємства як основа його ефективного функціонування
1.2 Планування стратегічного розвитку підприємства
1.3 Стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки
Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ЗАТ “НКМЗ” на зовнішньому ринку
2.1 Стратегічний аналіз господарського портфелю ЗАТ “НКМЗ”
2.2 Аналіз ефективності господарської діяльності ЗАТ “НКМЗ”
2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства ЗАТ “НКМЗ”
Розділ 3. Проблеми та перспективи підвищення ефективності ринкової діяльності ЗАТ “НКМЗ”
3.1 Розробка конкурентоспроможної стратегії розвитку ЗАТ “НКМЗ”
3.2 Організація маркетингової служби на ЗАТ “НКМЗ” як фактор забезпечення ефективності
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Другие работы этого направления