ЦЕНА:
60 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
138 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ (ID работы: 4933) |
Направление: | Право |
Предмет: | Административное право |
Тип работы: | Кандидатская диссертация |
Число страниц: | 198 |
Год защиты: | 2004 |
ВУЗ: | Одесская Национальная Юридическая Академия (ОНЮА) |
Специальность (факультет): | 12.00.07 - теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право |
Язык: | Украинский |
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ
1.1. Місце і роль адміністративної відповідальності у адміністративно-правовому регулюванні рекламної діяльності
1.2. Правові засади адміністративної відповідальності за порушення законодавства про рекламу
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДІВ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОСТУПКІВ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Поняття та зміст об’єкта проступків у сфері рекламної діяльності
2.2. Реклама та рекламна діяльність як предмет адміністративного проступку
2.3. Характеристика об`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності
2.4. Поняття та загальна характеристика суб`єкта адміністративного проступку у сфері рекламної діяльності
2.5. Характеристика суб`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО РЕКЛАМУ
1.1. Місце і роль адміністративної відповідальності у адміністративно-правовому регулюванні рекламної діяльності
1.2. Правові засади адміністративної відповідальності за порушення законодавства про рекламу
Висновки до розділу
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДІВ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОСТУПКІВ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Поняття та зміст об’єкта проступків у сфері рекламної діяльності
2.2. Реклама та рекламна діяльність як предмет адміністративного проступку
2.3. Характеристика об`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності
2.4. Поняття та загальна характеристика суб`єкта адміністративного проступку у сфері рекламної діяльності
2.5. Характеристика суб`єктивної сторони проступків у сфері рекламної діяльності
Висновки до розділу
Дополнительная информация
k0423-05+автореферат
Другие работы этого направления