Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   100 грн.
ЦЕНА:   229 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи   (ID работы: 3787)

Направление: Психология/Педагогика
Предмет: Педагогика
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 43
Год защиты: 2011
Язык: Украинский
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ І СПЕЦИФІКА МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН У ГРУПАХ ОДНОЛІТКІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.2.Огляд літератури по даній проблематики
1.2. Поняття міжособистісних відносин у групах і колективах
1.3. Психологічні особливості взаємин хлопчиків і дівчаток у молодших класах
РОЗДІЛ ІІ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
2.1.Методи й організація дослідження.
2.2. Результати дослідження
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Дополнительная информация
№0112
Другие работы этого направления
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ
Роль наочності у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку
Формування старшокласників культури сімейних відносин
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
Особливості розвитку зв'язного мовлення у дітей із ЗНМ молодшого шкільного віку
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Функції педагогіки
Шляхи оптимізації процесу навчання
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Формування пізнавальної активності в учнів на уроах ботаніки в 7-му класі
Формування комунікативних здібностей у старших дошкільників засобами народної іграшки
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів на уроках математики в процесі розв’язання задач
Проблема ВІЛ-СНІДу та оцінка рівня обізнаності з нею студентів вищих педагогічних навчальних закладів
ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
Шляхи оптимізації процесу навчання
Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва
Дидактичні способи стимулювання пізнавальної активності учнів початкових класів
Види батьківських зборів та методика їх проведення
Гуманістична педагогіка М. Монтесорі
Народознавство в організації виховної роботи вчителя початкових класів
Педагогічні умови спілкування школи і сім'ї в умовах НУШ на сьогоднішній день
Розвиток у старших дошкільників орієнтування на площині
Розвиток у старших дошкільників орієнтування на площині
Взаємини між хлопчиками та дівчатками початкової школи
Проблема дитячої творчості: її природа, особливості виникнення та розвитку
Поняття профілактики, її принципи та види
Використання педагогічних ідей Морії Монтесорі в роботі з дітьми 5-6 року життя
Методика розвитку мовлення дітей в різновіковій групи ДНЗ засобами казки
Ідея колективу А.Макаренка
Неуспішніст учнів та її причини і засоби її подолання
1 розділ Взаємодія сім’ї і школи у формуванні здорового способу життя молодших школярів
Становлення теорії розвиваючого навчання у педагогічній спадщині Ушинського другої пол. 19 ст. її реалізація в сучасній школі
Інтерактивні методи навчання і їх застосування в початковій школі. (ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА)
Конфлікти в вихованні
Система роботи над засвоєнням молодшими школярами граматичного поняття «іменник»
Співвідношення недовільної і довільної пам'яті у старших дошкільників
Використання відеоматеріалів у процесі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні дітей дошкільного віку
Навчання засобами відеоматеріалів
Конфлікти в вихованні
Моральне виховання молодших школярів в процесі опрацювання казок
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У ВНЗ З ВИКОРИСТАННЯМ НОВІТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Формирования и развитие межличностных отношений в коллективе младших школьников
Трудове виховання молодших школярів в сім'ї
Природа як засіб естетичного виховання дітей старшого дош. віку
Українська народна казка у роботі з дітьми дошкільного віку
Проблеми розвитку мовленневих умінь
Підготовка викладача ЗВО (або вчителя) до застосування інноваційних технологій у процесі викладання дисциплін циклу історії і суспільствознавства
Актуальні проблеми розвитку рідної мови та ознайомлення з навколишнім дітей раннього віку