ЦЕНА:
50 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
114 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Аналіз і прогнозування попиту на зарубіжному ринку (ID работы: 262) |
Направление: | Економіка підприємства |
Предмет: | Экономика предприятия |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 43 |
Год защиты: | 2009 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
РОЗДІЛ І. Дослідження ринків
1.1. Класифікація ринків та види ринкового попиту і його визначення
1.2. Підходи до вивчення ринків та оцінка поточного попиту
РОЗДІЛ ІІ. Методи які використовуються при аналізі
2.1. Методи отримання і обробки інформації
2.2.Методи прогнозування попиту
РОЗДІЛ ІІІ. Дослідження попиту у ТОВ "Техномикс"
Висновок
Список використаної літератури
РОЗДІЛ І. Дослідження ринків
1.1. Класифікація ринків та види ринкового попиту і його визначення
1.2. Підходи до вивчення ринків та оцінка поточного попиту
РОЗДІЛ ІІ. Методи які використовуються при аналізі
2.1. Методи отримання і обробки інформації
2.2.Методи прогнозування попиту
РОЗДІЛ ІІІ. Дослідження попиту у ТОВ "Техномикс"
Висновок
Список використаної літератури
Введение
Актуальність дослідження. Здійснення успішної комерційної діяльності на зовнішньому ринку так само як і на внутрішньому вимагає в першу чергу задоволення потреб покупця. Щоб досягти цієї мети та отримати бажаний прибуток підприємству необхідно по можливості максимально точно спрогнозувати величину попиту в часовій перспективі на товар чи послугу, яку воно пропонує для продажу.
Радикальна відмінність зовнішнього ринку від внутрішнього українського полягає в тому, що зовнішній ринок є ринком покупця, де пропозиція товарів і послуг (у більшості капіталістичних країн) випереджає попит. І тут основне питання не стільки в досягненні конкурентноздатності товарів, скільки в з'ясуванні нових запитів потенційних покупців і своєчасному їхньому задоволенні. Звідси найважливіша вимога для національного українського підприємця складається у швидкому, оперативному видобутку ринкової інформації, її обробці і виробленню адекватно ринковій ситуації стратегії у виробництві і реалізації товарів.
Поряд з врахуванням національних, державних традицій окремих країн, що визначають ефективність на відповідних ринках застосування конкурентних
Радикальна відмінність зовнішнього ринку від внутрішнього українського полягає в тому, що зовнішній ринок є ринком покупця, де пропозиція товарів і послуг (у більшості капіталістичних країн) випереджає попит. І тут основне питання не стільки в досягненні конкурентноздатності товарів, скільки в з'ясуванні нових запитів потенційних покупців і своєчасному їхньому задоволенні. Звідси найважливіша вимога для національного українського підприємця складається у швидкому, оперативному видобутку ринкової інформації, її обробці і виробленню адекватно ринковій ситуації стратегії у виробництві і реалізації товарів.
Поряд з врахуванням національних, державних традицій окремих країн, що визначають ефективність на відповідних ринках застосування конкурентних
Заключение
Західний досвід маркетингу свідчить про те, що практично всі корпорації дуже неохоче виходять на зовнішні ринки, воліють займатися "домашнім" маркетингом. Здійснення виробничої і збутової діяльності на іноземному ринку, як правило, зв'язано з необхідністю вивчення чужої мови, звичок, традицій і потреб споживачів. Власник товару постійно зіштовхується з політичною невизначеністю, економічною нестабільністю, а також з потребами пристосовувати свій товар під незвичні споживчі потреби іноземних споживачів. Усі ці проблеми крім додаткових турбот для виробника чи збутовика зв'язані зі збільшенням витрат, що закономірно знижує комерційний ефект зовнішньоекономічної діяльності.
Разом з тим практика зовнішньоекономічної діяльності будь-якої фірми свідчить про те, що незважаючи на зазначені труднощі підприємці намагаються зайняти визначені ніші світового ринку товарів і послуг. Це прагнення зв'язане з дією ряду політичних і економічних факторів: ослабленням маркетингових можливостей чи зміна кон'юнктури на внутрішньому ринку (зниження темпів економічного росту,
Разом з тим практика зовнішньоекономічної діяльності будь-якої фірми свідчить про те, що незважаючи на зазначені труднощі підприємці намагаються зайняти визначені ніші світового ринку товарів і послуг. Це прагнення зв'язане з дією ряду політичних і економічних факторів: ослабленням маркетингових можливостей чи зміна кон'юнктури на внутрішньому ринку (зниження темпів економічного росту,
Литература
1. Глушенко В. В. Менеджмент. Системные основы. – М.: НПЦ Крылья, 1996.
2. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика: — М.: Издательство «Финпресс», 2003. — 496 с.
3. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. М., Финпресс, 1998.
4. Диксон П.Р. Управление маркетингом. Пер. с англ. М.: ЗАО «Издательство БИНОМ», 1998. – 560 с.
5. Добросоцкий В.И. Маркетинговые исследования рынка потребительских товаров. Учебное пособие, СПБТЭИ,1994
6. Дойль П. Маркетинг - менеджмент и стратегии? Москва: «Ось-89», 2002. – 280 с.
7. Дорошев В.И. Введение в теорию стратегического маркетинга. Учебное пособие спбтэи, 1997
8. Елисеева И.И., Юзбашев М.М. Общая теория статистики. М., Финансы и статистика, 1996.
9. Завьялов Л., Демидов Д. Формула успеха. Маркетинг: сто вопросов – сто ответов, как действовать на внешнем рынке. М., 1992.
10. Котлер Ф. Основы маркетинга. Пер.с англ. М: Прогресс.1996
11. Крикавський Є.В, Чухрай Н.К. Промисловий маркетинг - Львів: львівська політехніка, 2001. – 430 с.
12. Крикавський Є.В. Аналіз використання виробничих ресурсів та витрат – Львів: львівська політехніка, 2000. – 270 с.
13. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Санкт-Петербург, Наука, 1996
14. Ліпич Л.Г. Маркетингове прогнозування товарного ринку – Луцьк, 2002 р. – 205 с.
15. Лунев В.Л. Тактика и стратегия управления фирмой. – М.: Финпресс, НГАЗиУ, 1997. – 356с.
16. Маркетинг. Учебник под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи ЮНИТИ. 1995
17. Маслова Т.Д., Ковалик Л.Н., Божук С.Г. М31 Маркетинг // СПб: Питер, 2001. – 320 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»)
18. Нареш Малхотра. Маркетинговые исследования и эффективный анализ статистических данных. — К.: ООО «ТИД «ДС», 2002. — 768 с.
19. Немчин А.М., Минаев Д.В., Маркетинг. Учебное пособие.// – К.: «Бизнес-пресса», 2001 – 512 с.
20. Пелішенко В.П. Маркетинговий менеджмент – Київ, Вища шк., 2003. – 327с.
21. Полторак В.Л. Маркетингові дослідження – Київ: Лібра, 2003. – 384 с.
22. Проблемы планирования и управления. Опыт системных исследований. Под редакцией Голубкова Е. П. И Жандарова А. М. - М., Экономика, 198 с.
23. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник / Під ред. А.О.Старостіної - Київ: Іван Федоров, 1997. - 400 с.
24. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. – Москва: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 320 с.
25. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг ? Київ: Вища школа, 2003. – 327 с.
26. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг. М.: ЗАО «Бизнес-школа ИНТЕЛ-СИНТЕЗ», 2000. – 640 с.
27. Черчилль Г. А. Маркетинговые исследования. — СПб: Издательство «Питер», 2000. — 752 с.;
28. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг. Сокр. Пер. с англ. - М., Экономика,1990
29. Burns Alvin C., Bush Ronald F. Marketing Research. New Jersey, Prentice Hall, 1995.
30. Kotler Philip, Armstrong Gary. Principles of Marketing. Fifth Ed. Prentice Hall, 1991.
2. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика: — М.: Издательство «Финпресс», 2003. — 496 с.
3. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. М., Финпресс, 1998.
4. Диксон П.Р. Управление маркетингом. Пер. с англ. М.: ЗАО «Издательство БИНОМ», 1998. – 560 с.
5. Добросоцкий В.И. Маркетинговые исследования рынка потребительских товаров. Учебное пособие, СПБТЭИ,1994
6. Дойль П. Маркетинг - менеджмент и стратегии? Москва: «Ось-89», 2002. – 280 с.
7. Дорошев В.И. Введение в теорию стратегического маркетинга. Учебное пособие спбтэи, 1997
8. Елисеева И.И., Юзбашев М.М. Общая теория статистики. М., Финансы и статистика, 1996.
9. Завьялов Л., Демидов Д. Формула успеха. Маркетинг: сто вопросов – сто ответов, как действовать на внешнем рынке. М., 1992.
10. Котлер Ф. Основы маркетинга. Пер.с англ. М: Прогресс.1996
11. Крикавський Є.В, Чухрай Н.К. Промисловий маркетинг - Львів: львівська політехніка, 2001. – 430 с.
12. Крикавський Є.В. Аналіз використання виробничих ресурсів та витрат – Львів: львівська політехніка, 2000. – 270 с.
13. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Санкт-Петербург, Наука, 1996
14. Ліпич Л.Г. Маркетингове прогнозування товарного ринку – Луцьк, 2002 р. – 205 с.
15. Лунев В.Л. Тактика и стратегия управления фирмой. – М.: Финпресс, НГАЗиУ, 1997. – 356с.
16. Маркетинг. Учебник под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи ЮНИТИ. 1995
17. Маслова Т.Д., Ковалик Л.Н., Божук С.Г. М31 Маркетинг // СПб: Питер, 2001. – 320 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»)
18. Нареш Малхотра. Маркетинговые исследования и эффективный анализ статистических данных. — К.: ООО «ТИД «ДС», 2002. — 768 с.
19. Немчин А.М., Минаев Д.В., Маркетинг. Учебное пособие.// – К.: «Бизнес-пресса», 2001 – 512 с.
20. Пелішенко В.П. Маркетинговий менеджмент – Київ, Вища шк., 2003. – 327с.
21. Полторак В.Л. Маркетингові дослідження – Київ: Лібра, 2003. – 384 с.
22. Проблемы планирования и управления. Опыт системных исследований. Под редакцией Голубкова Е. П. И Жандарова А. М. - М., Экономика, 198 с.
23. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник / Під ред. А.О.Старостіної - Київ: Іван Федоров, 1997. - 400 с.
24. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. – Москва: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 320 с.
25. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг ? Київ: Вища школа, 2003. – 327 с.
26. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг. М.: ЗАО «Бизнес-школа ИНТЕЛ-СИНТЕЗ», 2000. – 640 с.
27. Черчилль Г. А. Маркетинговые исследования. — СПб: Издательство «Питер», 2000. — 752 с.;
28. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг. Сокр. Пер. с англ. - М., Экономика,1990
29. Burns Alvin C., Bush Ronald F. Marketing Research. New Jersey, Prentice Hall, 1995.
30. Kotler Philip, Armstrong Gary. Principles of Marketing. Fifth Ed. Prentice Hall, 1991.
Другие работы этого направления