ЦІНА:
100 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Якість та культура обслуговування у підприємствах готельного господарства (ID роботи: 7537) |
Напрям: | Готельно-ресторанний бізнес |
Предмет: | Ресторанний і готельний бізнес |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 55 |
Рік захисту: | 2016 |
ВУЗ: | Київський Національний Торгово-Економічний Університет (КНТЕУ) |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
Розділ 1.Теоретичні засади формування культури обслуговування у підприємствах готельного господарства
1.1. Сутність культури обслуговування споживачів на підприємствах готельного господарства
1.2. Характеристика системи управління якістю послуг
Розділ 2. Дослідження якості та культури обслуговування у ВАТ “Прем’єр Палац”, м.Київ
2.1. Організаційна характеристика готелю ВАТ “Прем’єр Палац”, м.Київ
2.2. Стандарти обслуговування споживачів у готелі
2.3. Оцінка рівня якості готельних послуг
Розділ 3. Напрями удосконалення якості та культури обслуговування споживачів у ВАТ “Прем’єр Палац”, м. Київ
3.1. Обґрунтування стратегії управління якістю послуг
3.2. Програмне підвищення кваліфікації персоналу як чинник підвищення культури обслуговування
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Розділ 1.Теоретичні засади формування культури обслуговування у підприємствах готельного господарства
1.1. Сутність культури обслуговування споживачів на підприємствах готельного господарства
1.2. Характеристика системи управління якістю послуг
Розділ 2. Дослідження якості та культури обслуговування у ВАТ “Прем’єр Палац”, м.Київ
2.1. Організаційна характеристика готелю ВАТ “Прем’єр Палац”, м.Київ
2.2. Стандарти обслуговування споживачів у готелі
2.3. Оцінка рівня якості готельних послуг
Розділ 3. Напрями удосконалення якості та культури обслуговування споживачів у ВАТ “Прем’єр Палац”, м. Київ
3.1. Обґрунтування стратегії управління якістю послуг
3.2. Програмне підвищення кваліфікації персоналу як чинник підвищення культури обслуговування
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Інші роботи цього напряму