*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   700 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Управління маркетинговою діяльністю ресторану «Текіла Хаус»   (ID роботи: 7154)

Напрям: Готельно-ресторанний бізнес
Предмет: Ресторанний і готельний бізнес
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 88
Рік захисту: 2016
ВУЗ: Київський Національний Торгово-Економічний Університет (КНТЕУ)
Курс: 5
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
1.1 Методологічні засади інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств
1.2. Передумови формування системи інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства
Висновки до розділу 1
Розділ 2. МОНІТОРИНГ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРИЙНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАНОМ «Текіла Хаус», М.КИЇВ
2.1. Моніторинг внутрішнього середовища ресторану «Текіла Хаус»
2.2. Характеристика інформаційних джерел та інформаційних потоків ресторану
2.4. Оцінка достовірності маркетингових інформаційних потоків ресторану
Висновки до розділу 2
Розділ 3. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ РЕСТОРАНУ «Текіла Хаус»
3.1. Вдосконалення методичних підходів до організації інформаційного
забезпечення у ресторані
3.2. Моделювання маркетингової інформаційної системи у ресторані
3.3. Використання системи інформаційного забезпечення для
управління асортиментною та збутовою політикою ресторану
Висновки до розділу 3
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Інші роботи цього напряму