*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   150 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Формування маркетингової стратегії на підприємстві” (на прикладі ТОВ “Компаньйон Фінанс”)   (ID роботи: 6561)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Стратегічний маркетинг
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 99
Рік захисту: 2013
ВУЗ: Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ)
Спеціальність (факультет): Управління персоналом та маркетингу
Мова: Українськa
План
ВСТУП
РОЗДІЛ.1 Теоретичні основи маркетингової стратегії фірми
1.1. Сутність, елементи та процес розробки маркетингової стратегії
1.2. Традиційні маркетингові стратегії
1.3. Процес прийняття рішень щодо стратегічного маркетингового планування в малому бізнесі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 Аналіз стратегічного планування діяльності ТОВ “Компаньйон Фінанс”
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика підприємства
2.2. Діяльність служби маркетингу підприємства
2.3. Аналіз організації маркетингової стратегії на підприємстві
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення процесу розробки і впровадження маркетингової стратегії на ТОВ “Компаньйон Фінанс”
3.1. Перспективи малого бізнесу в Україні та шляхи поліпшення
маркетингової діяльності компанії
3.2. Методика розробки маркетингової стратегічної політики для ТОВ “Компаньйон Фінанс”
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
Інші роботи цього напряму