ЦІНА:
150 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Формування маркетингової стратегії на підприємстві” (на прикладі ТОВ “Компаньйон Фінанс”) (ID роботи: 6561) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Стратегічний маркетинг |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 99 |
Рік захисту: | 2013 |
ВУЗ: | Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ) |
Спеціальність (факультет): | Управління персоналом та маркетингу |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ.1 Теоретичні основи маркетингової стратегії фірми
1.1. Сутність, елементи та процес розробки маркетингової стратегії
1.2. Традиційні маркетингові стратегії
1.3. Процес прийняття рішень щодо стратегічного маркетингового планування в малому бізнесі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 Аналіз стратегічного планування діяльності ТОВ “Компаньйон Фінанс”
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика підприємства
2.2. Діяльність служби маркетингу підприємства
2.3. Аналіз організації маркетингової стратегії на підприємстві
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення процесу розробки і впровадження маркетингової стратегії на ТОВ “Компаньйон Фінанс”
3.1. Перспективи малого бізнесу в Україні та шляхи поліпшення
маркетингової діяльності компанії
3.2. Методика розробки маркетингової стратегічної політики для ТОВ “Компаньйон Фінанс”
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
РОЗДІЛ.1 Теоретичні основи маркетингової стратегії фірми
1.1. Сутність, елементи та процес розробки маркетингової стратегії
1.2. Традиційні маркетингові стратегії
1.3. Процес прийняття рішень щодо стратегічного маркетингового планування в малому бізнесі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 Аналіз стратегічного планування діяльності ТОВ “Компаньйон Фінанс”
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика підприємства
2.2. Діяльність служби маркетингу підприємства
2.3. Аналіз організації маркетингової стратегії на підприємстві
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 Основні напрямки вдосконалення процесу розробки і впровадження маркетингової стратегії на ТОВ “Компаньйон Фінанс”
3.1. Перспективи малого бізнесу в Україні та шляхи поліпшення
маркетингової діяльності компанії
3.2. Методика розробки маркетингової стратегічної політики для ТОВ “Компаньйон Фінанс”
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
Інші роботи цього напряму