*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Стратегія діяльності ЗАТ “НКМЗ” на внутрішньому та на зовнішньому ринку   (ID роботи: 4830)

Напрям: Маркетинг
Предмет: Стратегічний маркетинг
Тип роботи: Дипломна робота
Кількість сторінок: 74
Рік захисту: 2006
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти стратегічного управління сучасною фірмою
1.1 Стратегія підприємства як основа його ефективного функціонування
1.2 Планування стратегічного розвитку підприємства
1.3 Стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки
Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ЗАТ “НКМЗ” на зовнішньому ринку
2.1 Стратегічний аналіз господарського портфелю ЗАТ “НКМЗ”
2.2 Аналіз ефективності господарської діяльності ЗАТ “НКМЗ”
2.3 Аналіз конкурентного середовища підприємства ЗАТ “НКМЗ”
Розділ 3. Проблеми та перспективи підвищення ефективності ринкової діяльності ЗАТ “НКМЗ”
3.1 Розробка конкурентоспроможної стратегії розвитку ЗАТ “НКМЗ”
3.2 Організація маркетингової служби на ЗАТ “НКМЗ” як фактор забезпечення ефективності
Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму