ЦІНА:
64 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Контрольна - стратегічний маркетинг (ID роботи: 1902) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Стратегічний маркетинг |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 12 |
Рік захисту: | 2011 |
Мова: | Українськa |
Завдання
Розрахункове завдання.
Оцінка стратегічних зон господарювання підприємства. Виконати завдання для СЗГ - № 3,4,5,6.
Задача
На підприємстві виділені шість стратегічних зон господарювання або видів бізнесу (СЗГ). Економічна характеристика кожної СЗГ наведена у таблиці 1.
Таблиця 1 – економічні характеристики СЗГ
СЗГ
Показники 1 2 3 4 5 6
Зростання ринку, % 12 20 2 15 7 5
Абсолютна ринкова частка СЗГ 30 2 11 21 33 10
Абсолютна ринкова частка найбільш крупного конкурента 15 10 6 7 15 14
Обсяг реалізації, тис. ДО 20 8 50 30 45 5
Покриття витрат, тис. ДО 10 4 20 3 15 1
Прибуток, тис. ДО 5 2 10 2 10 1
Завдання: скласти та оцінити розглянуті СЗГ за допомогою матриці БКГ (Бостонської консалтингової групи, США). Відобразити сегментами кіл частку покриття витрат кожної СЗГ. Зробити вибір перспективних СЗГ та надати стратегічні рекомендації підприємству.
Рекомендації. В якості критеріїв оцінки СЗГ розглядаються: темпи зростання ринку галузі та відносна частка ринку. Середній темп зростання ринку в галузі склав 10%. На матриці заплановані обсяги реалізації по кожній СЗГ показуються у вигляді кіл різної величини (прийняти площу кола рівної діаметру; масштаб 1 мм – 1000 ДО), а покриття витрат сегментом у цих колах.
Стратегічні рекомендації підприємству для окремих СЗГ окрім традиційних можуть включати: зміну обсягів реалізації, зниження рівня постійних витрат, зниження рівня змінних витрат тощо.
Оцінка стратегічних зон господарювання підприємства. Виконати завдання для СЗГ - № 3,4,5,6.
Задача
На підприємстві виділені шість стратегічних зон господарювання або видів бізнесу (СЗГ). Економічна характеристика кожної СЗГ наведена у таблиці 1.
Таблиця 1 – економічні характеристики СЗГ
СЗГ
Показники 1 2 3 4 5 6
Зростання ринку, % 12 20 2 15 7 5
Абсолютна ринкова частка СЗГ 30 2 11 21 33 10
Абсолютна ринкова частка найбільш крупного конкурента 15 10 6 7 15 14
Обсяг реалізації, тис. ДО 20 8 50 30 45 5
Покриття витрат, тис. ДО 10 4 20 3 15 1
Прибуток, тис. ДО 5 2 10 2 10 1
Завдання: скласти та оцінити розглянуті СЗГ за допомогою матриці БКГ (Бостонської консалтингової групи, США). Відобразити сегментами кіл частку покриття витрат кожної СЗГ. Зробити вибір перспективних СЗГ та надати стратегічні рекомендації підприємству.
Рекомендації. В якості критеріїв оцінки СЗГ розглядаються: темпи зростання ринку галузі та відносна частка ринку. Середній темп зростання ринку в галузі склав 10%. На матриці заплановані обсяги реалізації по кожній СЗГ показуються у вигляді кіл різної величини (прийняти площу кола рівної діаметру; масштаб 1 мм – 1000 ДО), а покриття витрат сегментом у цих колах.
Стратегічні рекомендації підприємству для окремих СЗГ окрім традиційних можуть включати: зміну обсягів реалізації, зниження рівня постійних витрат, зниження рівня змінних витрат тощо.
План
1.Характеристика базових стратегій конкуренції
2.Місце стратегічного маркетингу в структурі
управління фірмою та маркетингом
3.Розрахункове завдання
Перелік посилань
2.Місце стратегічного маркетингу в структурі
управління фірмою та маркетингом
3.Розрахункове завдання
Перелік посилань
Інші роботи цього напряму