ЦІНА:
30 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Дослідження формування стратегії маркетингового розвитку закритого акціонерного товариства „ЕКСПРЕС” (ID роботи: 4828) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Стратегічний маркетинг |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 104 |
Рік захисту: | 2006 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та склад маркетингової діяльності туристичного підприємства
1.2. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства
1.3. Характеристика маркетингових структур підприємства
2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
2.1. Загальна характеристика готелю „ЕКСПРЕС”
2.2 Аналіз маркетингового середовища готелю „ЕКСПРЕС”
2.3. Характеристика маркетингової діяльності готелю „ЕКСПРЕС”
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „ЕКСПРЕС”
3.1. Аналіз процесу організації маркетингової діяльності
готелю ЗАТ „ЕКСПРЕС”
3.2. Пропозиції щодо оптимізації маркетингової служби готелю ЗАТ „ЕКСПРЕС”
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Додатки
1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР МАРКЕТИНГОВОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та склад маркетингової діяльності туристичного підприємства
1.2. Управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства
1.3. Характеристика маркетингових структур підприємства
2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
2.1. Загальна характеристика готелю „ЕКСПРЕС”
2.2 Аналіз маркетингового середовища готелю „ЕКСПРЕС”
2.3. Характеристика маркетингової діяльності готелю „ЕКСПРЕС”
3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ „ЕКСПРЕС”
3.1. Аналіз процесу організації маркетингової діяльності
готелю ЗАТ „ЕКСПРЕС”
3.2. Пропозиції щодо оптимізації маркетингової служби готелю ЗАТ „ЕКСПРЕС”
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Додатки
Інші роботи цього напряму