ЦІНА:
50 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Малі підприємства: місце і роль в сучасному ринковому господарстві (ID роботи: 2745) |
Напрям: | Економіка підприємства |
Предмет: | Економіка підприємства |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 45 |
Рік захисту: | 2009 |
ВУЗ: | Прикарпатский Національний Університет ім. В.Стефаника (ПНУ) |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ 1. Малі підприємства – основа індивідуального дрібного підприємстництва
1.1 Сутність малого підприємства
1.2 Види малих підприємств та їх характеристика
1.3 Організація діяльності підприємств малого бізнесу в сучасних умовах господарювання
Розділ 2. Малі підприємства я коснова маловго мізнесу
2.1Правові засади створення малого підприємства
2.2Аналіз Європейської Хартії малих підприємств
2.3 Механізми функціонування малих підприємств в україні
Розділ 3.Проблеми та перспективи державного регулювання і розвитку малого підприємництва в Україні
3.1 Розвиток малого підприємництва в Україні: проблеми та перспективи
3.2 Державна політика підтримки малого підприємництва
Висновки
Список використаної літератури
Розділ 1. Малі підприємства – основа індивідуального дрібного підприємстництва
1.1 Сутність малого підприємства
1.2 Види малих підприємств та їх характеристика
1.3 Організація діяльності підприємств малого бізнесу в сучасних умовах господарювання
Розділ 2. Малі підприємства я коснова маловго мізнесу
2.1Правові засади створення малого підприємства
2.2Аналіз Європейської Хартії малих підприємств
2.3 Механізми функціонування малих підприємств в україні
Розділ 3.Проблеми та перспективи державного регулювання і розвитку малого підприємництва в Україні
3.1 Розвиток малого підприємництва в Україні: проблеми та перспективи
3.2 Державна політика підтримки малого підприємництва
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Формування ринкової системи господарювання в Україні пов'язане із зростанням підприємницької активності в усіх сферах економіки. Одним з найперспективніших напрямків створення конкурентного середовища є розвиток малого підприємництва. Мале підприємництво - це найдемократичніший суспільний сектор національної економіки, який практично нічого не коштує бюджету, але забезпечує значну частку обсягу виробленої продукції держави та переважну частку робочих місць.
Мале підприємництво є самостійним та незамінним елементом ринкової економіки, воно значно впливає на структурну перебудову держави, вносить вклад у збільшення загальних обсягів виробництва, створює сприятливе середовище для розвитку конкуренції та усунення монополізму. Від розвитку підприємництва залежить відродження вітчизняного товаровиробника, створення цивілізованого ринку товарів та послуг.
Успішний розвиток малого підприємництва можливий лише при забезпеченні йому сприятливих соціальних, правових, організаційних і економічних умов, котрі формуються у рамках системи підтримки розвитку малого підприємництва і програмно-цільових методів вирішення проблем.
Актуальність теми. З переходом до ринкових відносин в економіці України змінились завдання бухгалтерського обліку. Насамперед він повинен забезпечити інформаційні потреби власника та інвесторів. Питання бухгалтерського обліку, його організації, формування показників звітності залишаються на сьогодні надзвичайно актуальними для підприємств різних форм власності, розмірів та видів діяльності. На особливу увагу серед них заслуговують малі підприємства України, розвиток яких є складовою частиною соціально-економічної політики держави.
В останні роки проводилась активна законодавчо-нормативна робота по спрощенню системи оподаткування, обліку та звітності малих підприємств.
Мета роботи - дослідити роль та значення малих підприємств в економіці.
Предмет роботи - роль та значенні малих підприємств в економіці
Об’єкт роботи - основни економічної теорії та політичної економії.
Відповідно до мети роботи – було поставлено наступні завдання:
- Визначити основи створення та становлення малового підприємства
- Дослідити малі підприємства – як сонову малого бізнесу
- Проаналізувати проблеми та перспективи державного регулювання малого підприємництва.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури.
Мале підприємництво є самостійним та незамінним елементом ринкової економіки, воно значно впливає на структурну перебудову держави, вносить вклад у збільшення загальних обсягів виробництва, створює сприятливе середовище для розвитку конкуренції та усунення монополізму. Від розвитку підприємництва залежить відродження вітчизняного товаровиробника, створення цивілізованого ринку товарів та послуг.
Успішний розвиток малого підприємництва можливий лише при забезпеченні йому сприятливих соціальних, правових, організаційних і економічних умов, котрі формуються у рамках системи підтримки розвитку малого підприємництва і програмно-цільових методів вирішення проблем.
Актуальність теми. З переходом до ринкових відносин в економіці України змінились завдання бухгалтерського обліку. Насамперед він повинен забезпечити інформаційні потреби власника та інвесторів. Питання бухгалтерського обліку, його організації, формування показників звітності залишаються на сьогодні надзвичайно актуальними для підприємств різних форм власності, розмірів та видів діяльності. На особливу увагу серед них заслуговують малі підприємства України, розвиток яких є складовою частиною соціально-економічної політики держави.
В останні роки проводилась активна законодавчо-нормативна робота по спрощенню системи оподаткування, обліку та звітності малих підприємств.
Мета роботи - дослідити роль та значення малих підприємств в економіці.
Предмет роботи - роль та значенні малих підприємств в економіці
Об’єкт роботи - основни економічної теорії та політичної економії.
Відповідно до мети роботи – було поставлено наступні завдання:
- Визначити основи створення та становлення малового підприємства
- Дослідити малі підприємства – як сонову малого бізнесу
- Проаналізувати проблеми та перспективи державного регулювання малого підприємництва.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновку та списку використаної літератури.
Висновок
Проаналізувавши нормативно-правову базу щодо регулювання діяльності малого підприємництва нами з’ясовано, що малими підприємствами визначаються підприємства (незалежно від форми власності), в яких середня облікова кількість працюючих за звітний (фінансовий) рік не перевищує п'ятдесяти осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період не перевищує суми, еквівалентної п'ятистам тисяч євро за середньорічним курсом Національного банку України щодо гривні.
Підсумовуючи дослідження, можна виділити такі основні моменти: визначення малих і середніх підприємств відрізняється не тільки за країнами, а й всередині країни за галузями і територіями; будь-яке визначення дається залежно від практичних потреб і служить визначеним цілям; більша диференціація визначень є реальним відображенням речей і показує, що малі підприємства не мають чіткого визначення меж. В іноземній статистиці для визначення належності підприємства до сектора малого бізнесу, як правило, використовуються такі кількісні показники: чисельність персоналу, обсяг валової продукції чи обороту капіталу (продаж) і обсяг виробничих фондів.
Такий показник, як чисельність зайнятих використовується практично всюди, але його величина варіюється не тільки за країнами, а й за галузями тої чи іншої країни.
На нашу думку, головними умовами здійснення підприємництва мають бути: по-перше, приватна автономність підприємця, тобто його повна економічна і господарська свобода у виборі сфери, методів, часу, місця здійснення підприємницької діяльності; по-друге, повна відповідальність підприємця за економічні, екологічні та соціальні наслідки своєї діяльності й пов'язаний із нею ризик; по-третє, власна орієнтація на комерційний успіх, на одержання прибутку
Підсумовуючи дослідження, можна виділити такі основні моменти: визначення малих і середніх підприємств відрізняється не тільки за країнами, а й всередині країни за галузями і територіями; будь-яке визначення дається залежно від практичних потреб і служить визначеним цілям; більша диференціація визначень є реальним відображенням речей і показує, що малі підприємства не мають чіткого визначення меж. В іноземній статистиці для визначення належності підприємства до сектора малого бізнесу, як правило, використовуються такі кількісні показники: чисельність персоналу, обсяг валової продукції чи обороту капіталу (продаж) і обсяг виробничих фондів.
Такий показник, як чисельність зайнятих використовується практично всюди, але його величина варіюється не тільки за країнами, а й за галузями тої чи іншої країни.
На нашу думку, головними умовами здійснення підприємництва мають бути: по-перше, приватна автономність підприємця, тобто його повна економічна і господарська свобода у виборі сфери, методів, часу, місця здійснення підприємницької діяльності; по-друге, повна відповідальність підприємця за економічні, екологічні та соціальні наслідки своєї діяльності й пов'язаний із нею ризик; по-третє, власна орієнтація на комерційний успіх, на одержання прибутку
Література
1. Конституція України від 28.06.96 р. № 254к/96-ВР.
2. Господарський кодекс України вiд 16.01.2003 № 436-IV.
3. Закон України „Про оподаткування прибутку підприємств” у редакції Закону України від 22.05.97 р. N 283/97-ВР, із змінами та доповненнями.
4. Закон України „Про податок на додану вартість” від 03.04.97 р. № 168/97-ВР (зі змінами та доповненнями).
5. Закон України „Про державну підтримку малого підприємництва” від 19.10.00 р. № 2063-ІІІ.
6. Бабич Л. М. Науково-правові основи формування малого бізнесу в Україні // Актуальні проблеми економіки. – 2005., № 8. – с. 10-17.
7. Белоус Г. Развитие малого предпринимательства в Украине // Экономика Украины. – 2005, №2. – с. 35-40.
8. Береславський С., Сегеда С. Спрощені системи оподаткування / Центр комерційного права. — К., 2007. — 88с.
9. Варналій З.С. Державна політика підтримки малого підприємництва: Монографія. – К.: НІСД, 2006. – 130с.
10. Варналій З.С., Лукашенко А.М. Моніторинг малого підприємництва України (економіка та правові аспекти). – К.: Університет приватного права і підприємництва, 1998. – 230с.
11. Васенко В.К., Комісар С.Б., Малікова І.В., Полятикіна Л.І., Шалигіна І.В. Основи малого бізнесу і підприємницької діяльності. — Суми : ВАТ СОД видавництво "Козацький вал", 2002. — 185 с.
12. Грицай І. Приоритети малого бізнесу: Роль малого та середнього бізнесу в сучасній вітчизняній економіці // Столиця. - 2006. - № 11, 14 - 20 берез. - с. 7.
13. Кондратюк Т.В. Державна політика підтримки малого бізнесу. — К.: Вид. центр «Академія», 2008. — 109 с.
14. Копченко І. Державне сприяння розвитку інфраструктури підтримки малого підприємництва в Україні // Актуальні проблеми економіки. - 2007. - № 4. - с. 89-95.
15. Мале підприємництво України: процес розвитку / Бей О. та ін. – К.: 2008. – 253 с.
16. Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання: Навч. посіб. / За ред. Вороніної Л.І. – К.: ЄУФІМБ, 2005. – 307 с.
17. Мельник Л.Е., Корецкий Н.Х. и др. Государство и экономика. — Запорожье, 2008.
18. Мельник Л.Е., Корецкий Н.Х. и др. Рыночная трансформация государственно-плановой экономики. — Запорожье, 2006.
19. Основи економічної теорії. У двох книгах. За ред. проф. Ю.В. Ніколенка. К., “Либідь”, 2008.
20. Основи малого бізнесу і підприємницької діяльності: [Навч. посібник] / Васенко В.К., Комісар С.Б., Малікова І.В. та ін.. — Суми: ВАТ СОД вид-во «Козацький вал», 2006. — 185 с.
21. Особливості малих підприємств в Україні та за кордоном // Персонал. – 2007, №6. – с. 78-83.
2. Господарський кодекс України вiд 16.01.2003 № 436-IV.
3. Закон України „Про оподаткування прибутку підприємств” у редакції Закону України від 22.05.97 р. N 283/97-ВР, із змінами та доповненнями.
4. Закон України „Про податок на додану вартість” від 03.04.97 р. № 168/97-ВР (зі змінами та доповненнями).
5. Закон України „Про державну підтримку малого підприємництва” від 19.10.00 р. № 2063-ІІІ.
6. Бабич Л. М. Науково-правові основи формування малого бізнесу в Україні // Актуальні проблеми економіки. – 2005., № 8. – с. 10-17.
7. Белоус Г. Развитие малого предпринимательства в Украине // Экономика Украины. – 2005, №2. – с. 35-40.
8. Береславський С., Сегеда С. Спрощені системи оподаткування / Центр комерційного права. — К., 2007. — 88с.
9. Варналій З.С. Державна політика підтримки малого підприємництва: Монографія. – К.: НІСД, 2006. – 130с.
10. Варналій З.С., Лукашенко А.М. Моніторинг малого підприємництва України (економіка та правові аспекти). – К.: Університет приватного права і підприємництва, 1998. – 230с.
11. Васенко В.К., Комісар С.Б., Малікова І.В., Полятикіна Л.І., Шалигіна І.В. Основи малого бізнесу і підприємницької діяльності. — Суми : ВАТ СОД видавництво "Козацький вал", 2002. — 185 с.
12. Грицай І. Приоритети малого бізнесу: Роль малого та середнього бізнесу в сучасній вітчизняній економіці // Столиця. - 2006. - № 11, 14 - 20 берез. - с. 7.
13. Кондратюк Т.В. Державна політика підтримки малого бізнесу. — К.: Вид. центр «Академія», 2008. — 109 с.
14. Копченко І. Державне сприяння розвитку інфраструктури підтримки малого підприємництва в Україні // Актуальні проблеми економіки. - 2007. - № 4. - с. 89-95.
15. Мале підприємництво України: процес розвитку / Бей О. та ін. – К.: 2008. – 253 с.
16. Малий бізнес та підприємництво в ринкових умовах господарювання: Навч. посіб. / За ред. Вороніної Л.І. – К.: ЄУФІМБ, 2005. – 307 с.
17. Мельник Л.Е., Корецкий Н.Х. и др. Государство и экономика. — Запорожье, 2008.
18. Мельник Л.Е., Корецкий Н.Х. и др. Рыночная трансформация государственно-плановой экономики. — Запорожье, 2006.
19. Основи економічної теорії. У двох книгах. За ред. проф. Ю.В. Ніколенка. К., “Либідь”, 2008.
20. Основи малого бізнесу і підприємницької діяльності: [Навч. посібник] / Васенко В.К., Комісар С.Б., Малікова І.В. та ін.. — Суми: ВАТ СОД вид-во «Козацький вал», 2006. — 185 с.
21. Особливості малих підприємств в Україні та за кордоном // Персонал. – 2007, №6. – с. 78-83.
Інші роботи цього напряму