|
ЦІНА:
40 грн.
|
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
| Тема роботи: | Комерційна діяльність приватного підприємства на прикладі Торгового Дому „Валенсія” (ID роботи: 270) |
| Напрям: | Економіка |
| Предмет: | Економічна теорія |
| Тип роботи: | Контрольна робота |
| Кількість сторінок: | 20 |
| Рік захисту: | 2008 |
| Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Роль та значення комерційної діяльності на сучасному етапі переходу до ринку
2. Поняття, зміст та цілі комерційної діяльності
3. Правова основа комерційної діяльності та формування асортименту в магазині (на прикладі Торгового Дому „Валенсія”)
4. Організація закупівлі і доставка товарів
5. Організація продажу товарів
Висновки і пропозиції
Список літератури
1. Роль та значення комерційної діяльності на сучасному етапі переходу до ринку
2. Поняття, зміст та цілі комерційної діяльності
3. Правова основа комерційної діяльності та формування асортименту в магазині (на прикладі Торгового Дому „Валенсія”)
4. Організація закупівлі і доставка товарів
5. Організація продажу товарів
Висновки і пропозиції
Список літератури
Вступ
Торгівлю можна назвати барометром економічного розвитку держав. Вона забезпечує надходження до бюджету значної частини коштів, сприяє зміцненню фінансової системи, є необхідною умовою розвитку виробництва.
Комерційна робота в торгівлі - це діяльність підприємства, спрямована на рішення особливого комплексу задач. Вивчення процесів їхньої реалізації - важливий елемент оперативного дослідження на рівні торгового підприємства і регіону.
Основними учасниками комерційної діяльності є не тільки підприємницькі структури, але і споживачі (участь яких у лімітно-розподільчій економіці було незначним). Це твердження засноване на тім, що для підприємців найважливішим фактором при укладанні угод є доход (економічна вигода), а для споживачів вигодою є потрібний йому товар (послуга), якщо він задовольняє його потреби (споживчі інтереси). Споживач - не пасивний покупець, а повноправний учасник комерційної діяльності, її регулятор. Таким чином, найважливішим суб'єктом ділових відносин між постачальниками товарів і роздрібною ланкою є саме споживач.
Тому комплекс задач комерційної діяльності суб'єктів споживчого ринку ми розглядаємо через задоволення потреб населення. Споживач, реалізуючи свої інтереси, впливає на поводження підприємців на ринку при укладанні угод, виборі сегмента ринку, організації збуту і продажу товарів, формуванні асортиментної, цінової політики.
Демократизація торгівлі і воля підприємництва відродили підприємливість,
Комерційна робота в торгівлі - це діяльність підприємства, спрямована на рішення особливого комплексу задач. Вивчення процесів їхньої реалізації - важливий елемент оперативного дослідження на рівні торгового підприємства і регіону.
Основними учасниками комерційної діяльності є не тільки підприємницькі структури, але і споживачі (участь яких у лімітно-розподільчій економіці було незначним). Це твердження засноване на тім, що для підприємців найважливішим фактором при укладанні угод є доход (економічна вигода), а для споживачів вигодою є потрібний йому товар (послуга), якщо він задовольняє його потреби (споживчі інтереси). Споживач - не пасивний покупець, а повноправний учасник комерційної діяльності, її регулятор. Таким чином, найважливішим суб'єктом ділових відносин між постачальниками товарів і роздрібною ланкою є саме споживач.
Тому комплекс задач комерційної діяльності суб'єктів споживчого ринку ми розглядаємо через задоволення потреб населення. Споживач, реалізуючи свої інтереси, впливає на поводження підприємців на ринку при укладанні угод, виборі сегмента ринку, організації збуту і продажу товарів, формуванні асортиментної, цінової політики.
Демократизація торгівлі і воля підприємництва відродили підприємливість,
Висновок
Оцінюючи комерційну діяльність торгівлі при входженні її в ринок, ми виявили наступне:
 Як і раніш, основні комерційні функції виконують керівники підприємств.
 Розширення торгової мережі, поява нових типів торгових підприємств забезпечили приплив у торгівлю працівників, що не мають спеціальної підготовки і не володіють необхідним набором знань. Одночасно професійний рівень і сформовані стереотипи діяльності кадрових працівників визначених категорій найчастіше вступають у протиріччя з вимогами внутрішнього середовища підприємства.
 Закупівельна робота є основою комерційної діяльності в торгівлі. Економічний результат роботи підприємства напряму залежить від його закупівельної політики.
 Для вивчення і прогнозування попиту на великих і середніх торгових підприємствах створюються маркетингові служби (відділи), однієї з основних функцій яких є вивчення як загального обсягу попиту (місткості ринку), так і внутрігрупової структури попиту на закуповувані товари.
Необхідне введення маркетингових служб (чи хоча б їхніх основних елементів) на кожнім торговому підприємстві. Оскільки маркетинг є чисто ринковою концепцією
 Як і раніш, основні комерційні функції виконують керівники підприємств.
 Розширення торгової мережі, поява нових типів торгових підприємств забезпечили приплив у торгівлю працівників, що не мають спеціальної підготовки і не володіють необхідним набором знань. Одночасно професійний рівень і сформовані стереотипи діяльності кадрових працівників визначених категорій найчастіше вступають у протиріччя з вимогами внутрішнього середовища підприємства.
 Закупівельна робота є основою комерційної діяльності в торгівлі. Економічний результат роботи підприємства напряму залежить від його закупівельної політики.
 Для вивчення і прогнозування попиту на великих і середніх торгових підприємствах створюються маркетингові служби (відділи), однієї з основних функцій яких є вивчення як загального обсягу попиту (місткості ринку), так і внутрігрупової структури попиту на закуповувані товари.
Необхідне введення маркетингових служб (чи хоча б їхніх основних елементів) на кожнім торговому підприємстві. Оскільки маркетинг є чисто ринковою концепцією
Література
1. Антіпов В.М. Комерційна діяльність – К. КНЕУ, 2000
2. Золотогоров В.Г. Энциклопедический словарь по экономике. Минск: Полымя, 1997
3. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент - Спб: Питер, 1999
4. Уткін Э.А. Ціни. Ціноутворення - М: Экмос, 1997
5. Економіка підприємства // під ред. проф. О.И. Волкова - М:Інфра-М, 1998
6. Матеріали підприємства.
7. Коммерческая деятельность. Учебник Ф.П.Половцева. М.:«Инфра-М», 2000 г.
8. Коммерческая деятельность. Учебник Ф.Г.Панкратов,
2. Золотогоров В.Г. Энциклопедический словарь по экономике. Минск: Полымя, 1997
3. Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент - Спб: Питер, 1999
4. Уткін Э.А. Ціни. Ціноутворення - М: Экмос, 1997
5. Економіка підприємства // під ред. проф. О.И. Волкова - М:Інфра-М, 1998
6. Матеріали підприємства.
7. Коммерческая деятельность. Учебник Ф.П.Половцева. М.:«Инфра-М», 2000 г.
8. Коммерческая деятельность. Учебник Ф.Г.Панкратов,
Інші роботи цього напряму



© 2024 Diplom.kiev.ua
Наукові роботи на замовлення
Потрібна наукова робота ?