*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   80 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Особливості адміністративної відповідальності спеціальних суб’єктів   (ID роботи: 989)

Напрям: Право
Предмет: Адміністративне право
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 44
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Вступ
РОЗДІЛ І. Основні поняття адміністративної відповідальності
1.1. Загальна характеристика адміністративної відповідальністі
1.2. Адміністративна відповідальність як правовий інститут
ГЛАВА ІІ. Адміністративні правопорушення спеціальних суб’єктів
2.1. Заходи які застосовують до неповнолітніх
2.2. Профілактична робота з неповнолітніми
2.3. Законодавство і профілактика правопорушень неповнолітніх
Висновок
Список використаних джерел
Вступ
Боротьба з правопорушеннями неповнолітніх — одна з найбільш важливих сторін усього процесу викорінювання злочинності в нашій країні. Значне місце в цьому процесі займає кримінально-правова діяльність. Головний її зміст полягає у виховній роботі, попередженні правопорушень з боку підлітків, усуненні причин і умов, що сприяють злочинності неповнолітніх. Усі ці задачі можуть бути успішно вирішені лише за умови найсуворішого дотримання процесуального законодавства, що регламентує порядок попереднього розслідування по справах неповнолітніх.
Під адміністративною відповідальністю слід розуміти накладення на правопорушників загальнообов'язкових правил, які діють у державному управлінні, адміністративних стягнень, що зумовлюють для цих осіб обтяжливі наслідки матеріального чи морального характеру. Адміністративна відповідальність є одним з видів юридичної відповідальності, що має всі ознаки останньої. Разом з тим адміністративна відповідальність є складовою адміністративного примусу і наділена всіма його ознаками.
Основні риси адміністративної відповідальності полягають у тому, що її підставою є адміністративне правопорушення (проступок). Притягнення до адміністративної відповідальності — обов'язок державних органів, які є суб'єктами виконавчої влади, їх перелік наводиться в розд. III КпАП України. Суб'єктами адміністративної юрисдикції є також місцеві (загальні) суди (судді).
До винних у вчиненні правопорушення застосовуються адміністративні стягнення, передбачені ст. 24 КпАП України. Порядок притягнення до
Висновок
Адміністративна відповідальність - інститут адміністративного права. Крім того, адміністративна відповідальність розглядається як обов'язок особи, яка вчинила адміністративний проступок, нести відповідальність за свої протиправні дії у межах встановленого законом стягнення.
Адміністративний проступок - це протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на державний або громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законодавством передбачено адміністративну відповідальність.
Суб'єктом адміністративного правопорушення є осудні фізичні особи, яким на момент вчинення адміністративного правопорушення виповнилось 16 років.
Суб'єктивна сторона адміністративного проступку -це внутрішня сторона проступку, психічне відношення суб'єкта правопорушення до скоєного проступку, що характеризує його волю, яка проявляється у протиправній дії, відношенні його до дії, яку він вчинив.
Ознаками суб'єктивної сторони правопорушення є: вина; мотив; мета правопорушення.
Вина проявляється в умислі й необережності. Умисел буває прямий і побічний. Необережність проявляється у двох формах: самовпевненості та недбалості.
Серед суб'єктів адміністративних правопорушень вирізняються так звані спеціальні суб'єкти, тобто ті, які мають певні особливості щодо вчинення окремих адміністративних правопорушень або не несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До них належать неповнолітні, іноземні громадяни, військовослужбовці та працівники міліції, посадові особи, народні депутати, батьки або особи, що їх замінюють, та ін.
Згідно з ст. 13 КпАП України до осіб віком 16-18 років, які вчинили адміністративні правопорушення, застосовуються відповідні заходи впливу. Спочатку наведемо визначення поняття «неповнолітні». Неповнолітні — це особи, які не досягли 18 років, тобто віку, з досягненням якого закон пов'язує настання повної дієздатності. Неповнолітні, які не досягли встановленого в законі віку (14 років згідно з Кримінальним кодексом України та 16 років
Література
1. Административная ответственность / Под ред. В.М. Манохина и Ю.А. Адушкина. Саратов. 1988.
2. Адміністративна відповідальність (загальні положення та правопорушення у сфері обігу наркотиків): Навчальний посібник /За заг. ред. І.П. Голосніченка. -К.: КІВС, 2003. -112 с.
3. Адміністративна відповідальність в Україні: Навч. посібник / За заг. ред. А.Т. Комзюка. – 2-е вид., виправл. і доп. – Харків: Вид-во Ун-ту внутр. справ, 2001. – С. 6.
4. Адміністративне право України: Підручник / За заг. ред. Ю.П. Битяка. X., 2000.
5. Алехин А.П., Кармолицкий А.А., Козлов Ю.М. Административное право Российской Федерации: Учебник. –М.: ЗЕРЦАЛО, 1997. –672 с.
6. Анджиєвськнй В.С., Тимченко І.А. Нове законодавство про адміністративні правопорушення. К., 1987.
7. Бахрах Д. Н. Состав административного проступка. Свердловск, 1987.
8. Бахрах Д.Н., Ренов Э.Н. Производство по делам об административных правонарушениях. М., 1989.
9. Бельский К.С. Административная ответственность: генезис, основные признаки, структура // Государство и право. – 1999. – № 12. – С. 12–20.
10. Битяк Ю.П., Зуй В.В., Комзюк А.Т. Переконання і примус у державному управлінні. Адміністративна відповідальність: Консп. лекцій. X., 1994.
11. Вельский К.С. Административная ответственность: генезис, основные
Інші роботи цього напряму
Дія норм податкового права в часі, просторі та за колом осіб (за законодавством України)
Організаційно-правові аспекти початкової професійної підготовки персоналу ОВС України
Види адміністративно-правових відносин
ДЖЕРЕЛА ПОДАТКОВОГО ПРАВА УКРАЇНИ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Адміністративне судочинство
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСКАРЖЕННЯ ГРОМАДЯНАМИ НЕЗАКОННИХ ДІЙ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ У СУДАХ
СТАНОВЛЕННЯ ТА ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ЮСТИЦІЇ В УКРАЇНІ
Практична робота з адміністративного права
ФІНАНСОВО-ПРАВОВІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ (порівняльний аналіз законодавства України, Федеративної Рсепубліки Німеччини та інших зарубіжних країн - членів Європейського Союзу)
Контрольна з адміністративного права
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ КЛІРИНГОВИХ РОЗРАХУНКІВ
Адміністративно-правове регулювання відповідальності посадових осіб органів виконавчої влади
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СТАТУСУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ В УКРАЇНІ
Правові засади здійснення виконавчого провадження в Україні
ПОПЕРЕДЖЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ
Надання спецодягу на підприємстві
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВА КВАЛІФІКАЦІЯ ПОРУШЕНЬ ВОДІЯМИ МЕХАНІЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ПРАВИЛ КЕРУВАННЯ
АДМІНІСТРАТИВНО-ЮРИСДИКЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНОГО НАГЛЯДУ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА ПРАКТИКА ПРОВЕДЕННЯ МАСОВИХ ЗАХОДІВ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ МВС УКРАЇНИ
ПРАВООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОГО МИРУ І БЕЗПЕКИ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДРОЗДІЛАМИ ПОДАТКОВОЇ МІЛІЦІЇ УКРАЇНИ
Організаційно-правове забезпечення впровадження іпотечного кредитування в Україні
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИМИ ЗАХОДАМИ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ МІЛІЦІЄЮ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЮРИДИЧНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ МВС УКРАЇНИ ПО БОРОТЬБІ З ОРГАНІЗОВАНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ
ОРГАНИЗАЦИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОЛИЦИИ РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА ПО ПРОФИЛАКТИКЕ ПРЕСТУПЛЕНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ ЮРИДИЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ (ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ)
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ НЕПРЯМИХ ПОДАТКІВ В УКРАЇНІ
ЗАХИСТ ЕКОНОМІЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ПУБЛІЧНИХ ВИДАТКІВ У ДЕРЖАВІ
ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХОДІВ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРИМУСУ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ
Адміністративно-правовий статус керівників органів виконавчої влади
ПРЕДМЕТ І ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА УКРАЇНИ: ХАРАКТЕРИСТИКА КАТЕГОРІЙ В УМОВАХ СИСТЕМНОГО РЕФОРМУВАННЯ
Реформування служб органів внутрішніх справ, що здійснюють адміністративну діяльність
Управління персоналом органів внутрішніх справ України: організаційно-правові засади
Правові засади позабюджетної діяльності органів внутрішніх справ
Адміністративна відповідальність
Адміністративно-правові способи захисту прав та свобод людини і громадянина
Організаційно-правове забезпечення статусу працівників податкової міліції України
Адміністративно-правовий статус громадських организацій в Україні
Поняття та ознаки адміністративного правопорушення
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСОБИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЛІЦІЄЮ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
Державне управління у соціально-культурній сфері
Правовий статус Державної реєстраційної служби України
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ПРАЦІВНИКА МІЛІЦІЇ
АТЕСТАЦІЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УКРАЇНІ
АДМІНІСТРАТИВНІ СТЯГНЕННЯ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ