ЦІНА:
1000 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Теми, сюжети,ідеї, персонажі сучасної дитячої літератури, редакторське оцінювання сприймання дитиною літературної форми твору (ID роботи: 7087) |
Напрям: | Видавнича справа та редагування |
Предмет: | Видавнича справа |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 83 |
Рік захисту: | 2016 |
ВУЗ: | Національний Педагогічний Університет ім. Драгоманова (НПУ ім. Драгоманова) |
Курс: | 4 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СУЧАСНИЙ СТАН ДИТЯЧОГО КНИГОВИДАННЯ В УКРАЇНІ
1.1. Етапи становлення українського дитячого книговидання
1.2. Типологічний аналіз творів дитячої літератури
1.3. Динаміка розвитку видавництва дитячої книжки
1.3.1. Огляд українських видавництв
1.3.2. Класифікація дитячих періодичних видань в Україні
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ДИТЯЧОГО ВИДАННЯ У КОНТЕКСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ АУДИТОРІЇ
2.1. Особливості дитячої читацької аудиторії
2.2. Книжкові видання для дітей з погляду змістового наповнення
2.3. Вимоги до художньо-технічного виконання видань для дітей
2.4. Дотримання вимог галузевих нормативних документів як основний чинник якості друкованих книжкових видань для дітей
РОЗДІЛ 3. ОПРАЦЮВАННЯ ОРИГІНАЛУ ДИТЯЧОГО ВИДАННЯ НА ЕТАПІ РЕДАКТОРСЬКОГО АНАЛІЗУ
3.1. Оцінювання організації видання
3.2. Оцінювання теми
3.3. Оцінювання комунікативно-виховного потенціалу твору
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Додаток А
РОЗДІЛ 1. СУЧАСНИЙ СТАН ДИТЯЧОГО КНИГОВИДАННЯ В УКРАЇНІ
1.1. Етапи становлення українського дитячого книговидання
1.2. Типологічний аналіз творів дитячої літератури
1.3. Динаміка розвитку видавництва дитячої книжки
1.3.1. Огляд українських видавництв
1.3.2. Класифікація дитячих періодичних видань в Україні
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ДИТЯЧОГО ВИДАННЯ У КОНТЕКСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ АУДИТОРІЇ
2.1. Особливості дитячої читацької аудиторії
2.2. Книжкові видання для дітей з погляду змістового наповнення
2.3. Вимоги до художньо-технічного виконання видань для дітей
2.4. Дотримання вимог галузевих нормативних документів як основний чинник якості друкованих книжкових видань для дітей
РОЗДІЛ 3. ОПРАЦЮВАННЯ ОРИГІНАЛУ ДИТЯЧОГО ВИДАННЯ НА ЕТАПІ РЕДАКТОРСЬКОГО АНАЛІЗУ
3.1. Оцінювання організації видання
3.2. Оцінювання теми
3.3. Оцінювання комунікативно-виховного потенціалу твору
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Додаток А
Інші роботи цього напряму