*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   45 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Реклама як особливий вид масової комунікації   (ID роботи: 6682)

Напрям: Гуманітарні предмети
Предмет: Журналістика
Тип роботи: Контрольна робота
Кількість сторінок: 24
Рік захисту: 2013
Мова: Українськa
Завдання
Вступ
1. Реклама як особливий вид комунікації: аспекти дослідження
2. Місце реклами в системі соціальних комунікацій
Висновки
Список використаних джерел
Інші роботи цього напряму
ПРОБЛЕМА Й ПОНЯТТЯ СВОБОДИ ПРЕСИ: CУТНІСТЬ, ЗМІСТ, СТРУКТУРА
Аналіз статті Переворот в Киргизии: Бакиев готовит ответ Северу, но крови не будет
Контент релігійних інтернет-порталів (RISU.org.ua)
Креатив та рекламна діяльність у ЗМІ
Факт, ситуація, проблема в журналістському творі
Редагування відповідно до вимог національних стандартів уривка тексту на прикладі матеріалів редакції «Буковина»
Лексична синонімія в сучасних журналістських текстах Закарпаття
Перелік фахових якостей військового журналіста
Сьома Європейської конференції Ради Європи 2005 року
Мовно-стилістичні особливості контенту медіа та їхня роль у розвитку конфлікту ( на прикладі конфліктів у Лівії та Сирії )
Зв'язок літератури з професійною діяльністю режисера телебачення
Журналістські жанри і журналістські тексти: основні вимоги і параметри
Історія становлення та сучасне обличчя телебачення
Використання сучасних інтернет-технологій у медіа галузі
Висвітлення в українських медіа теми легалізації криптовалюти
Особливості використання фразем у сучасному журналістському мовленні
Журналістика-вар.7
Розвиток аудиторії інтернет-ЗМІ
Типологія жанрів інтернет-журналістики: теоретичні аспекти
Стан та тенденції розвитку спортивної преси в Україні
Бібліотека Короленка
Дослідження ринку дитячих книг казок
Вплив на свідомість як функція журналістської аналітики
Рерайт тексту
ПРОФЕСІЙНА ЕТИКА ЖУРНАЛІСТА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ДЕМОКРАТІЇ В УКРАЇНІ
Тенденції розвитку видавничої справи та види видавничої продукції
Журналістка-вар.4
Функції іншомовних слів у мовленні засобів масової інформації