*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   30 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Туризм в Україні і його складові   (ID роботи: 661)

Напрям: Туризм
Предмет: Туризм і туристичний бізнес
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 32
Рік захисту: 2008
Мова: Українськa
План
Зміст
Вступ
Розділ 1. Туристична індустрія і її складові
1.1. Інфраструктура туристичної галузі
1.2. Формування туристичної інфраструктури
1.3. Класифікація видів туризму
1.4. Структура та діяльність туристичної фірми
Розділ 2. Загальна класифікація туристичної інфраструктури
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Вступ
Формування ринкових відносин в Україні, подолання економічної кризи потребує структурної перебудови національної економіки, зміни традиційних пропорцій між її галузями. Пріоритетний розвиток при цьому повинні одержати не тільки галузі промисловості, продукція яких дозволить задовольнити потреби людини, але й невиробнича сфера. Більшість розвинених країн вже пройшли цей шлях.
В останні роки хрестоматійними вже стали відомості про те, що туризм за доходами посідає друге місце у світі, поступаючись лише нафтовій промисловості. Із статті в статтю переходять цифрові дані Всесвітньої туристичної організації (ВТО) про чисельність туристів, що в середині 90-х років досягла майже 600 млн. чоловік, а щорічно витрати жителів планети на міжнародні подорожі складали понад 400 млрд. дол. США. Загальновідомо, що міжнародний туризм на кінці ХХ століття став визначним соціально-культурним явищем у світі.
Невипадково вперше в історії України уряд проголосив туризм одним з пріоритетних напрямків розвитку національної економіки, адже туристичний бізнес визнано ще й одним з найбільш високорентабельних і швидкоокупних. Визнанням ролі та місця України у світовому туристичному співтоваристві стало її обрання до складу Виконавчої ради Всесвітньої туристичної організації – керівного органу цієї міжнародної установи, структурного підрозділу ООН. Це дозволить нашій країні активніше інтегруватися в міжнародний туристичний простір і сприятиме розвитку в Україні різноманітних видів туризму, підвищенню економічної ефективності та посилення соціального спрямування в галузі.
На сьогоднішній день в Україні діють близько 2700 туристичних фірм, що мають державну ліцензію. В загалом в світі Україну мало знають як туристичну державу, що в свою чергу пов’язано з рекламою. В Україні почали проводити туристичні міжнародні салони та ярмарки. Два з них вже стали традиційними – в жовтні та березні. Укладаються договори на міждержавному рівні про туристичне співробітництво із зарубіжними країнами . Розпочато сертифікацію матеріальної бази туризму (готелів, ресторанів, туристичних фірм). Також ведеться робота по залученню інвестицій в туризм. На досить серйозному рівні проводиться підготовка кадрів. Все це дає підстави говорити, що останнім часом Україна робить впевнені кроки в галузі туристичної індустрії.
Туризм - найдинамічніша галузь сфери послуг. Потреба у відпочинкові стимулюється урбанізацією, науково-технічною революцією, загальним підвищенням життєвого рівня тощо. Туризм - різновид рекреації, один із видів активного відпочинку. Він відображає характерну тенденцію сучасності, коли перевага віддається розвиткові динамічного відпочинку, у процесі якого відновлення працездатності поєднується з пізнавальною діяльністю.
У Законі України „Про туризм" зазначено, що туризм — це тимчасовий виїзд (подорож) осіб з постійного місця проживання з пізнавальною, оздоровлювальною, професійно-діловою, спортивною, релігійною та іншою метою на термін від 24 годин до одного року поспіль, без зайняття оплачуваною діяльністю в місці тимчасового перебування.
На мою думку, туризм - це вид рекреації, пов'язаний із виїздом за межі постійного місця проживання, активний відпочинок, під час якого відновлення працездатності поєднується з оздоровлювальними, пізнавальними, спортивними і культурно-розважальними цілями.
Актуальність – туристичні підприємтсва є важливими в ракурсі розвитку туризму на Україні, а також виїзду та відпочинку за кордоном. Тому дослідження їх інфраструктури, співробітництва має важливе значення для туризму.
Метою даної курсової роботи було проаналізувати специфіку формування туристичної інфраструктури.
Висновок
Висновки

Туризм - активна і невимушена форма спілкування людей. Розширення і поглиблення туристських зв'язків між країнами - важлива проблема сучасних міжнародних відносин. Проблеми розвитку туризму, його політичний, економічний і культурний впливи на світове господарство та міжнародні зв'язки активно обговорюються в політичних, ділових та наукових колах.
Туристичний продукт - поняття комплексне, яке формується з багатьох взаємопов'язаних складових - туристичних послуг. Показники якості турпродукту загальні, які оцінюють якість усього продукту та диференційовані, що в свою чергу поділяються на одиничні і комплесні.
Туристська індустрія - це сукупність засобів розміщення; транспортних засобів; об'єктів харчування, розважального, пізнавального, ділового, оздоровчого, спортивного і іншого призначення; організацій, що здійснюють туроператорську і турагентську діяльність, а також організацій, що надають екскурсійні послуги і послуги гідів-перекладачів.
Специфіка сфери туризму полягає в тому, що продукт, який виробляється частково або повністю не відчутний на дотик, а ефект сервісу оцінюється споживачем в умовах певного емоціонального стану, який залежить від великої кількості факторів, в числі яких такі суб'єктивні характеристики туриста, як: особливості виховання, вік, культурні традиції народу, представником якого є гість, поняття про комфорт, звички, самопочуття та психологічний стан на момент отримання послуг, фізіологічні особливості організму і ін.
Україна, володіючи численними історичними та культурними цінностями, унікальними рекреаційними ресурсами, зможе досягти значного економічного ефекту в туристичному бізнесі. Якщо в розвинених країнах ця галузь діяльності перетворилась на індустрію туризму, то Україна робить лише перші кроки в цьому напрямі. У світовій практиці поняття “індустрія туризму “ включає в себе підприємства інфраструктури, що зайняті задоволенням потреб туристів, у тому числі служби побуту, підприємства місцевої промисловості, що виробляють товари та сувенірну продукцію для туристів, товари та устаткування для готелів, ресторанів, кафе, а також напівфабрикати продуктів харчування тощо. Особливе місце в інфраструктурі займають підприємства готельного та ресторанного господарства тому, що сприяють задоволенню таких важливих потреб туристів як проживання та харчування.
Туризм, як і все народне господарство, переживає скрутний перехідний період. Але поступальний процес відродження і розбудови нашої держави, прискорений і поглиблений останнім часом хід радикальних ринкових реформ, активізація соціальної політики переконливо свідчать, що ці труднощі є тимчасовими. Сподіваємося, що адекватне і випереджаюче вирішення наявних і виникаючих проблем сприятиме створенню ефективної системи життєзабезпечення народу і туристичного сервісу на рівні світових вимог та стандартів. Україна на новому етапі розвитку стане рівноправним і конкурентноздатним партнером, займе належне їй місце на карті міжнародної рекреації.
Література
Список використаної літератури
1. Кузнецова Н.М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. – К.: Інститут туризму, 1997.-176с.
2. Герасименко В.Г. Основы туристского бизнеса. –Одесса: Черноморье, 1997. –160с.
3. Проблеми міжнародного туризму. – К.: Інститут туризму, 1997. –264с.
4. З історії вітчизняного туризму. –К.: Інститут туризму, 1997.- 280с.
5. Розвиток туризму в Україні.- К.: Інститут туризму, 1997.- 245с.
6. Закон України “Про туризм” (N 324/95-ВР) від 15.09.1995 р.
7. Конкурентоспроможність української економіки : орієнтири макрополітики в кризових умовах // “Економіка України” №4 (квітень) 1999 р., с.4 –14.
8. В.Цибух “Туризм в Україні” // “Економіст”, №6 (June) 2000 р.
9. Марина Каплан “Рай в шалаше” // “Комп&ньоН”, №44(196) 30 жовтня – 3 листопада 2000 р.
10. Указ Президента України “Про підтримку розвитку туризму в Україні (”№127/2001) від 2.03.2001 р.
11. Герчиков А. И. (1990) Маркетинг и международная коммерческое дело – М., Внешторгиздат. 1998.
12. Никонов А. (1995) Экспорт услуг и налогообложения. // Экономика и жизнь №42.
13. Легорнев С.Ф. (1994) Туризм в экономике открытого типа. // Вестник московского Университета №2.
14. Добрецов А. (1995) Экспорт услуг и международный туризм. // Экономика и жизнь. №42.
15. Кириллова А.Т., Волкова Л.А. (1996) Маркетинг в туризме. // СПб.
16. Бабышев Л. Туризм как отрасль итальянской экономики. МЭиМО. 1995, № 12.
17. Балабанов И.Т., Балабанов А.И. Економика туризма: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 1999.
18. Про туризм. Закон України від 15 вересня 1995 року №324/95-ВР.
19. Биржаков М.Б. Введение в туризм. – СПб.: Издательский Торговый Дом «Герда», 2000.
20. Михайліченго Г.І. Удосконалення технологій створення туристичного продукту. – К., Вісник КДТЕУ, 2000, № 2. – С. 41–50.
21. Дурович А.П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме: Учеб. пособие/Под общей ред. З.М. Гобылевой. – Мн.: Экономпресс», 1998.
22. Кабушкин Н.И. Менджмент туризма: Учебн. пособ. - 2-е изд., перераб. - Мн.: Новое издание, 2001.
23. Туризм и гостиничное хозяйство. Учебник / Под ред. Проф, д.э.н. Чудновского А.Д. - М.: Ассоциация авторов и издателей "Тандем". Издательство ЭКСМОС, 2000.
Інші роботи цього напряму
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Звіт
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
The impact of the game of football in Tourism
Зелений туризм в Хмельницькій області
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Рекреаційне природокористування Вінницької області
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Реклама в туризмі
Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Туристичні ресурси Сінгапуру
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)