|
ЦІНА:
100 грн.
|
||
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
| Тема роботи: | Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми) (ID роботи: 4244) |
| Напрям: | Туризм |
| Предмет: | Туризм і туристичний бізнес |
| Тип роботи: | Реферат |
| Кількість сторінок: | 21 |
| Рік захисту: | 2014 |
| ВУЗ: | Київський Національний Університет ім. Шевченка (КНУ ім. Шевченка) |
| Курс: | 4 |
| Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Дослідження особливостей виставкового маркетингу в діяльності туристичної фірми
2. Виставковий маркетинг у складі маркетингу туризму
3. Виставковий маркетинг, як чинник діяльності туристичної фірми
4. Коротка характеристика туристичної фірми
5. Оцінка ефективності участі туристичної фірми у виставкових заходах
6. Логістичне забезпечення виставкової діяльності туристичної фірми
Висновок
Список використаної літератури
1. Дослідження особливостей виставкового маркетингу в діяльності туристичної фірми
2. Виставковий маркетинг у складі маркетингу туризму
3. Виставковий маркетинг, як чинник діяльності туристичної фірми
4. Коротка характеристика туристичної фірми
5. Оцінка ефективності участі туристичної фірми у виставкових заходах
6. Логістичне забезпечення виставкової діяльності туристичної фірми
Висновок
Список використаної літератури
Вступ
Вступ
Актуальність теми. Виставковий маркетинг у туризмі - новий, але надзвичайно ефективний напрям маркетингової діяльності в туристичній галузі України, яка нині динамічно розвивається. Туристичні виставки, ярмарки, салони, біржі - один із найефективніших способів просування продукції та послуг турфірм на туристичному ринку. Ефект виставкової діяльності в туризмі посилюється за рахунок її масового характеру та значної кількості контактів. Усе це зумовлює більшу ефективність виставкової діяльності як інструменту збуту туристичної продукції порівняно з іншими видами маркетингу.
В україномовній літературі з маркетингу туризму означений напрям поки що не висвітлений. Тим часом у незалежній Україні вже успішно пройшло 16 міжнародних щорічних турсалонів та багато інших туристично- виставкових заходів у Києві, Львові, Одесі, Ялті, Ужгороді та інших містах, результати діяльності яких є вагомим матеріалом для наукового дослідження.
Ціллю даної роботи є вивчення виставкового маркетингу в діяльності туристичної фірми.
Завданнями даної роботи є:
1. дослідити особливості виставкового маркетингу в діяльності туристичної фірми;
2. розглянути виставковий маркетинг у складі маркетингу туризму;
3. описати виставковий маркетинг, як чинник діяльності туристичної фірми;
4. надати коротку характеристику туристичної фіми;
5. оцінити ефективність участі туристичної фірми у виставкових заходах;
6. розглянути логістичне забезпечення виставкової діяльності туристичної фірми.
Актуальність теми. Виставковий маркетинг у туризмі - новий, але надзвичайно ефективний напрям маркетингової діяльності в туристичній галузі України, яка нині динамічно розвивається. Туристичні виставки, ярмарки, салони, біржі - один із найефективніших способів просування продукції та послуг турфірм на туристичному ринку. Ефект виставкової діяльності в туризмі посилюється за рахунок її масового характеру та значної кількості контактів. Усе це зумовлює більшу ефективність виставкової діяльності як інструменту збуту туристичної продукції порівняно з іншими видами маркетингу.
В україномовній літературі з маркетингу туризму означений напрям поки що не висвітлений. Тим часом у незалежній Україні вже успішно пройшло 16 міжнародних щорічних турсалонів та багато інших туристично- виставкових заходів у Києві, Львові, Одесі, Ялті, Ужгороді та інших містах, результати діяльності яких є вагомим матеріалом для наукового дослідження.
Ціллю даної роботи є вивчення виставкового маркетингу в діяльності туристичної фірми.
Завданнями даної роботи є:
1. дослідити особливості виставкового маркетингу в діяльності туристичної фірми;
2. розглянути виставковий маркетинг у складі маркетингу туризму;
3. описати виставковий маркетинг, як чинник діяльності туристичної фірми;
4. надати коротку характеристику туристичної фіми;
5. оцінити ефективність участі туристичної фірми у виставкових заходах;
6. розглянути логістичне забезпечення виставкової діяльності туристичної фірми.
Висновок
Висновок
Особливе значення має виставкова діяльність для готельних підприємств. Для успішної конкуренції на ринку готельних послуг хотельерамі доводиться не тільки приділяти серйозну увагу готельного менеджменту і маркетингу, а й освоювати нові технології, переймати передовий досвід.
Слід зазначити, що виставкові заходи для підприємств готельного бізнесу за своїми основними цілям і завданням дещо відрізняються від суто туристичних виставок. Перш за все тому, що готель - це складне сучасне господарство, яке потребує в товарах і матеріалах широкої номенклатури т вимагає від управлінців готельного бізнесу широкомасштабної діяльності, спрямованої на модернізацію готелів. Якщо туристські виставки служать організації взаємодії між готелями та туроператорами, то спеціалізовані виставки індустрії гостинності присвячені виключно готельному бізнесу, представляючи екстракт всього нового та актуального в світі для обладнання, автоматизації роботи і технологій обслуговування готелів.
Виставки є одним з перспективних та ефективних напрямів збутової діяльності туристичних підприємств. Участь у виставково-ярмаркових заходах набуває все більшого значення в умовах економічної кризи на фоні зменшення обсягів наданих туристичних послуг та забезпечує залучення нових споживачів і вихід на нові ринки збуту. В результаті дослідження сформульовано пріоритетні фактори впливу на ефективність участі туристичних підприємств у виставках, а саме: термін підготовки до виставки, професіоналізм виставкової команди, наявність деталізованого плану підготовки до участі у виставці, відповідність цілей експонента щодо специфіки виставкового заходу, форма участі у виставці, вигляд стендової забудови, місця розташування стенду у виставковому павільйоні, обґрунтування кількості персоналу стенда, наявність графіку виходу стендовиків на роботу, розробка сценаріїв заходів на стенді, наявність системи зворотного зв’язку.
Особливе значення має виставкова діяльність для готельних підприємств. Для успішної конкуренції на ринку готельних послуг хотельерамі доводиться не тільки приділяти серйозну увагу готельного менеджменту і маркетингу, а й освоювати нові технології, переймати передовий досвід.
Слід зазначити, що виставкові заходи для підприємств готельного бізнесу за своїми основними цілям і завданням дещо відрізняються від суто туристичних виставок. Перш за все тому, що готель - це складне сучасне господарство, яке потребує в товарах і матеріалах широкої номенклатури т вимагає від управлінців готельного бізнесу широкомасштабної діяльності, спрямованої на модернізацію готелів. Якщо туристські виставки служать організації взаємодії між готелями та туроператорами, то спеціалізовані виставки індустрії гостинності присвячені виключно готельному бізнесу, представляючи екстракт всього нового та актуального в світі для обладнання, автоматизації роботи і технологій обслуговування готелів.
Виставки є одним з перспективних та ефективних напрямів збутової діяльності туристичних підприємств. Участь у виставково-ярмаркових заходах набуває все більшого значення в умовах економічної кризи на фоні зменшення обсягів наданих туристичних послуг та забезпечує залучення нових споживачів і вихід на нові ринки збуту. В результаті дослідження сформульовано пріоритетні фактори впливу на ефективність участі туристичних підприємств у виставках, а саме: термін підготовки до виставки, професіоналізм виставкової команди, наявність деталізованого плану підготовки до участі у виставці, відповідність цілей експонента щодо специфіки виставкового заходу, форма участі у виставці, вигляд стендової забудови, місця розташування стенду у виставковому павільйоні, обґрунтування кількості персоналу стенда, наявність графіку виходу стендовиків на роботу, розробка сценаріїв заходів на стенді, наявність системи зворотного зв’язку.
Література
Список використаної літератури
1. Дурович А.П. Маркетинг туризма / А.П. Дурович. – Минск : Финансы, учет. Аудит, 2010. – 320 с.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс / Ф. Котлер. М.: Изд-во Вильямс, 2009. - 656 с.
3. Мунін Г.Б., Тимошенко З.І., Самарцев Є.В., Змійов А.О. Маркетинг туризму: Навч. посібник для студ. виш. навч. закладів: У 2 ч. / Європейський ун-т. — К.: Видавництво Європейського університету, 2006. - 1 ч. — 324 с
4. Оболенцева Л.В. Сіті-брендинг: технологія управління туристичним іміджем території в конкурентному середовищі / Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Туристична індустрія: сучасний стан та пріоритети розвитку» (28-29 квітня 2011, м. Луганськ). – Вип. 6, Т.1. – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2011. – 177 с. – С. 163-168
5. Ташбаев І.Е. «Логістика для підприємця» - Инфра-М, Москва, 2010 р. - 215с.
6. Ферріс Поль У., Бендл Нейл Т., Пфайфер Філіпп І., Рейбштейн Девід Дж. Маркетингові показники: Більше 50 показників, які важливо знати кожному керівнику: Пер. з англ.; За наук. ред. І.В. Тараненко. - Д.: Баланс Бізнес Букс, 2009. - 480 с.
1. Дурович А.П. Маркетинг туризма / А.П. Дурович. – Минск : Финансы, учет. Аудит, 2010. – 320 с.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс / Ф. Котлер. М.: Изд-во Вильямс, 2009. - 656 с.
3. Мунін Г.Б., Тимошенко З.І., Самарцев Є.В., Змійов А.О. Маркетинг туризму: Навч. посібник для студ. виш. навч. закладів: У 2 ч. / Європейський ун-т. — К.: Видавництво Європейського університету, 2006. - 1 ч. — 324 с
4. Оболенцева Л.В. Сіті-брендинг: технологія управління туристичним іміджем території в конкурентному середовищі / Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Туристична індустрія: сучасний стан та пріоритети розвитку» (28-29 квітня 2011, м. Луганськ). – Вип. 6, Т.1. – Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2011. – 177 с. – С. 163-168
5. Ташбаев І.Е. «Логістика для підприємця» - Инфра-М, Москва, 2010 р. - 215с.
6. Ферріс Поль У., Бендл Нейл Т., Пфайфер Філіпп І., Рейбштейн Девід Дж. Маркетингові показники: Більше 50 показників, які важливо знати кожному керівнику: Пер. з англ.; За наук. ред. І.В. Тараненко. - Д.: Баланс Бізнес Букс, 2009. - 480 с.
Інші роботи цього напряму




© 2024 Diplom.kiev.ua
Наукові роботи на замовлення
Потрібна наукова робота ?