ЦІНА:
200 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Прямі і непрямі податки підриємств в Україні (ID роботи: 625) |
Напрям: | Фінанси |
Предмет: | Податкова система |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 60 |
Рік захисту: | 2008 |
Мова: | Українськa |
План
Зміст
Зміст
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади неприямого оподаткування
1.1. Сутність неприямого оподаткування, його переваги та недоліки
1.2. Види непрямих податків, їх характеристика
Розділ 2. Механізми справлення ПДВ в Україні
2.1. Ставки та пільги в механізмі справляння ПДВ
2.2.Відшкодування ПДВ
2.3. Перспективи удосконалення справляння ПДВ в Україні
Розділ 3. Акцизний збір в системі непрямого оподаткування
3.1. Критерії визначення підакцизних товарів та ставок АЗ в системі непрямого оподаткування
3.2. Об'єкт обкладання акцизним збором і визначення оподаткового обороту
3.3.Напррямки удосконалення сплати акцизного збору
Висновки
Список використаної літератури
Зміст
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади неприямого оподаткування
1.1. Сутність неприямого оподаткування, його переваги та недоліки
1.2. Види непрямих податків, їх характеристика
Розділ 2. Механізми справлення ПДВ в Україні
2.1. Ставки та пільги в механізмі справляння ПДВ
2.2.Відшкодування ПДВ
2.3. Перспективи удосконалення справляння ПДВ в Україні
Розділ 3. Акцизний збір в системі непрямого оподаткування
3.1. Критерії визначення підакцизних товарів та ставок АЗ в системі непрямого оподаткування
3.2. Об'єкт обкладання акцизним збором і визначення оподаткового обороту
3.3.Напррямки удосконалення сплати акцизного збору
Висновки
Список використаної літератури
Вступ
Вступ
Актуальність обраної теми дипломної роботи полягає в тому, що податкова система, та рівень непрямого оподаткування, зокрема, має дуже важливий вплив на загальний стан та розвиток економіки України, конкурентоспроможність підприємств на світових ринках. Тому це обумовлює виключну важливість вивчення стану непрямого оподаткування підприємств в країні, пошуку шляхів її вдосконалення.
Україна та її економіка крокують до нового стану економіки - до ринку. Цей шлях потребує змін у базисі суспільства, у методах господарювання, обумовлює потребу в більш ефективних важелях управління економічними процесами. Особливою проблемою залишається перехід до суто економічних форм взаємовідносин виробників із державою, подолання економічно необгрунтованого втручання державних відомств у діяльність підприємств. Одним із головних важелів регулюючих економічні взаємовідносини товаровиробників із державою, стає податкова система, яка повинна сприяти ділової активності і підприємництву, виходу країни з кризи. Податки є однією з основних форм доданого продукту і прибутків у сучасному цивілізованому суспільстві. Вони не тільки зберігають капітали суспільства, але і формують джерела для їх достатньо швидкого накопичення з метою удосконалення виробництва.
Сучасна податкова cистема, яка створюється в Україні, повинна відповідати перехідному стану економіки, відбивати і формувати відношення між суб'єктами та їх інтересами, насамперед між державою, зацікавленою в одержанні фінансових засобів, трудовим колективом, зацікавленим у підвищенні власних прибутків, і господарствами.
Вже в котрий раз наша держава збирається змінити свою податкову політику, тоді як податковий механізм відноситься до економічних важелів тривалої дії, що не дає відразу швидкого ефекту. В економіці ринкового типу особливе значення набуває усталеність, стабільність податкової системи, що дозволяє товаровиробникам прогнозувати результати господарської діяльності. Нестабільність сучасної податкової ситуації може істотно вплинути на можливості подолання кризи. Вищенаведене наглядно ілюструє актуальність обраної для дипломної роботи теми - непрямі податки та їх значення в податковій системі України.
Термін «податок» може розглядатися як правова і як прикладна категорії. Більшість вчених, характеризуючи податок як правову категорію, роблять акцент на перехід права власності від платника до держави, тобто на зміну форми власності при внесенні платником податку до бюджету (державного чи місцевого). Справді, подібний підхід був в основі радянського законодавства, де чітко витримувався примат державної власності і влаштовувався різноманітний податковий режим залежно від форми власності платника. В сучасних умовах всі форми власності рівні, мають однакові економічні і правові основи функціонування. Крім того, визначення податку як правової категорії мусить містити головну ознаку фінансових відносин. З позицій предмету фінансового права головне в податку — мобілізація коштів державою у централізований фонд для задоволення суспільних потреб, а перехід права власності, хоча він є, не головна ознака податку, а одна з його рис.
При визначенні податку як прикладної категорії фактично визначаються всі його основні ознаки. Як прикладна категорія, непряме оподаткування становить нецільовий, безвідплатний, безповоротний, безумовний і обов'язковий платіж, що надходить від юридичних і фізичних осіб до бюджету на підставі акта Верховної Ради. Враховуючи ці дві сторони єдиної категорії, можна, перш за все, визначити податок як форму примусового відчуження результатів діяльності юридичних і фізичних осіб, що приймають грошову форму у власність держави, які надходять до бюджету відповідного рівня (або цільовий фонд), на підставі акту компетентного органу державної влади цей платіж вноситься як нецільовий, безвідплатний, безповоротний, безумовний і обов'язковий.
Об'єктом дослідження в дипломній роботі є стан системи непрямого оподаткування підриємств в Україні
Предметом дослідження в дипломній роботі є вплив непрямих податків на стан та розвиток підприємницької діяльності в Україні, пошук шляхів зменшення впливу непрямого оподаткування на процеси занепаду підприємницької діфяльності в Україні.
Метою дослідження є в комплексному вивченні як теоретичних, так і практичних організаційно-правових питань податкової політики держави в сфері податкового оподаткування.
Для досягнення зазначеної мети передбачається вирішення наступних задач:
а) розглянути поняття, сутність, значення, функції та особливості непрямого оподаткування підприємств,
б) дослідити поняття і сутність податкової системи України,
в) проаналізувати деякі аспекти реалізації податкової політики підприємствами,
г) розглянути спроби знаходження шляхів реформування податкової системи нашої країни.
Теоретико-методологічною основою роботи є діалектичний, логічний, порівняльний, системний і історичний методи наукового дослідження. У процесі дослідження запланованих питань автором використовувалися висновки вчених, які займалися загальними проблемами економічної політики держави. Особлива увага була зосереджена на працях політичних діячів, вчених, економістів, які займалися дослідженням різноаспектних проблем податкової політики, зокрема, Булгакової С. О., Вишневськго В. П., Вишневської М. К., Гега П. Т., Долі Л. М. , Гетьмана В. П., Килимника Ю. В. Дикань Л. В., Д’яконової І. І. , Кучеpявенко H. П. , Федосова В. М., Опаpіна В. М., П’ятаченко Г. О. та інших.
Актуальність обраної теми дипломної роботи полягає в тому, що податкова система, та рівень непрямого оподаткування, зокрема, має дуже важливий вплив на загальний стан та розвиток економіки України, конкурентоспроможність підприємств на світових ринках. Тому це обумовлює виключну важливість вивчення стану непрямого оподаткування підприємств в країні, пошуку шляхів її вдосконалення.
Україна та її економіка крокують до нового стану економіки - до ринку. Цей шлях потребує змін у базисі суспільства, у методах господарювання, обумовлює потребу в більш ефективних важелях управління економічними процесами. Особливою проблемою залишається перехід до суто економічних форм взаємовідносин виробників із державою, подолання економічно необгрунтованого втручання державних відомств у діяльність підприємств. Одним із головних важелів регулюючих економічні взаємовідносини товаровиробників із державою, стає податкова система, яка повинна сприяти ділової активності і підприємництву, виходу країни з кризи. Податки є однією з основних форм доданого продукту і прибутків у сучасному цивілізованому суспільстві. Вони не тільки зберігають капітали суспільства, але і формують джерела для їх достатньо швидкого накопичення з метою удосконалення виробництва.
Сучасна податкова cистема, яка створюється в Україні, повинна відповідати перехідному стану економіки, відбивати і формувати відношення між суб'єктами та їх інтересами, насамперед між державою, зацікавленою в одержанні фінансових засобів, трудовим колективом, зацікавленим у підвищенні власних прибутків, і господарствами.
Вже в котрий раз наша держава збирається змінити свою податкову політику, тоді як податковий механізм відноситься до економічних важелів тривалої дії, що не дає відразу швидкого ефекту. В економіці ринкового типу особливе значення набуває усталеність, стабільність податкової системи, що дозволяє товаровиробникам прогнозувати результати господарської діяльності. Нестабільність сучасної податкової ситуації може істотно вплинути на можливості подолання кризи. Вищенаведене наглядно ілюструє актуальність обраної для дипломної роботи теми - непрямі податки та їх значення в податковій системі України.
Термін «податок» може розглядатися як правова і як прикладна категорії. Більшість вчених, характеризуючи податок як правову категорію, роблять акцент на перехід права власності від платника до держави, тобто на зміну форми власності при внесенні платником податку до бюджету (державного чи місцевого). Справді, подібний підхід був в основі радянського законодавства, де чітко витримувався примат державної власності і влаштовувався різноманітний податковий режим залежно від форми власності платника. В сучасних умовах всі форми власності рівні, мають однакові економічні і правові основи функціонування. Крім того, визначення податку як правової категорії мусить містити головну ознаку фінансових відносин. З позицій предмету фінансового права головне в податку — мобілізація коштів державою у централізований фонд для задоволення суспільних потреб, а перехід права власності, хоча він є, не головна ознака податку, а одна з його рис.
При визначенні податку як прикладної категорії фактично визначаються всі його основні ознаки. Як прикладна категорія, непряме оподаткування становить нецільовий, безвідплатний, безповоротний, безумовний і обов'язковий платіж, що надходить від юридичних і фізичних осіб до бюджету на підставі акта Верховної Ради. Враховуючи ці дві сторони єдиної категорії, можна, перш за все, визначити податок як форму примусового відчуження результатів діяльності юридичних і фізичних осіб, що приймають грошову форму у власність держави, які надходять до бюджету відповідного рівня (або цільовий фонд), на підставі акту компетентного органу державної влади цей платіж вноситься як нецільовий, безвідплатний, безповоротний, безумовний і обов'язковий.
Об'єктом дослідження в дипломній роботі є стан системи непрямого оподаткування підриємств в Україні
Предметом дослідження в дипломній роботі є вплив непрямих податків на стан та розвиток підприємницької діяльності в Україні, пошук шляхів зменшення впливу непрямого оподаткування на процеси занепаду підприємницької діфяльності в Україні.
Метою дослідження є в комплексному вивченні як теоретичних, так і практичних організаційно-правових питань податкової політики держави в сфері податкового оподаткування.
Для досягнення зазначеної мети передбачається вирішення наступних задач:
а) розглянути поняття, сутність, значення, функції та особливості непрямого оподаткування підприємств,
б) дослідити поняття і сутність податкової системи України,
в) проаналізувати деякі аспекти реалізації податкової політики підприємствами,
г) розглянути спроби знаходження шляхів реформування податкової системи нашої країни.
Теоретико-методологічною основою роботи є діалектичний, логічний, порівняльний, системний і історичний методи наукового дослідження. У процесі дослідження запланованих питань автором використовувалися висновки вчених, які займалися загальними проблемами економічної політики держави. Особлива увага була зосереджена на працях політичних діячів, вчених, економістів, які займалися дослідженням різноаспектних проблем податкової політики, зокрема, Булгакової С. О., Вишневськго В. П., Вишневської М. К., Гега П. Т., Долі Л. М. , Гетьмана В. П., Килимника Ю. В. Дикань Л. В., Д’яконової І. І. , Кучеpявенко H. П. , Федосова В. М., Опаpіна В. М., П’ятаченко Г. О. та інших.
Висновок
Висновки
Сучасні податкові системи свідчать, що непрямі податки відіграють значну роль у формуванні доходів держави і податковому регулюванні. Історично основним видом непрямих податків був акциз, при якому об'єктом обкладання, як правило, виступала вартість товарів, що мали специфічну особливість (тютюн, алкогольні напої, легкові автомобілі), або рівень споживання яких істотно залежав від зміни цін.
Оподаткування непрямими податками у зарубіжних країнах включає в себе оподаткування акцизами, податками з обороту, ПДВ, державним митом, ввізним митом. Основу системи непрямого оподаткування багатьох країн світу складає податок на додану вартість (ПДВ).
Правове регулювання непрямого регулювання в Україні здіснюється за допомогою Законів України, Постанов Кабіненту Міністрів України, Указів Президенту України, та інших нормативних актів.
В Україні система непрямого оподаткування складається з податку на додану вартість, акцизних зборів, мита на імпортні товари, державного мита.
Основним Законом, що регулює стягненя податку на додану вартість в Україні, є Закон України "Про податок на додану вартість".
Правове регулювання справляння мита в Україні регулюється Митним Кодексом України та Законом України "Про єдиний митний тариф".
Існуваня акцизних зборів в України регулюється декількома Законами України:
- Закон від 11.07.1996 № 313/96-ВР "Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі товари (продукцію)"
- Закон від 24.05.1996 № 216/96-ВР "Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі транспортні засоби"
- Закон від 07.05.1996 № 178/96-ВР "Про ставки акцизного збору і ввізного мита на спирт етиловий та алкогольні напої"
- Закон від 06.02.1996 № 30/96-ВР "Про ставки акцизного збору та ввізного мита на тютюнові вироби"
Основним правовим документом, що регулює справляння державного мита на території України є Закон України "Про державне мито".
Одним з видів непрямих податків в Україні є акциз. У сучасних податкових системах він звичайно займає наступне місце після податку на додану вартість за значенням і по обсягам надходжень у бюджет. Акцизним збором обкладаються товари, що, як правило, не відносяться до предметів першої необхідності і рівень рентабельності яких досить високий.
Акциз — це непрямий податок на високорентабельні і монопольні товари, що включається у виді надбавки в ціну товару й оплачуваний у кінцевому рахунку споживачем, а не виробником даного товару. Механізм нарахування і сплати акцизного збору дуже схожий на механізм нарахування і сплати податку на додану вартість. Так, обидва податки є непрямими і включаються в ціну товару у виді надбавки й у такий спосіб значно впливають на процеси ціноутворення, коректують попит та пропозицію шляхом збільшення ціни товару. Однак акцизний збір набагато менше впливає на загальний рівень цін у країні, оскільки перелік підакцизних товарів є не дуже широким, на відміну від ПДВ, яким обкладаються практично всі товари, роботи і послуги. З іншого боку, уніфікація ставок ПДВ робить його нейтральним стосовно ринкового механізму ціноутворення, оскільки при стягуванні цього податку його вага рівномірно розподіляється на всі групи товарів, не змінюючи структури ринкових цін. Диференціація ж ставок акцизного збору і їхній значний розмір обумовлюють істотний вплив останнього на структуру ринкових цін і рівень споживання.
Платниками мита в Україні є фізичні і юридичні особи, що здійснюють переміщення через митний кордон України товарів і інших предметів, що підлягають митному обкладанню, відповідно до діючого законодавства.
Об'єктом обкладання є митна вартість чи фізична одиниця імпортованих товарів чи інших предметів, що переміщаються через митний кордон України. Для визначення митної вартості товарів валюта контракту перераховується в національну валюту України за курсом Національного банку України, що діє на дату подачі митної декларації.
Механізм нарахування і сплати мита містить у собі кілька елементів, таких як порядок визначення контрактної вартості товару, порядок визначення країни походження товару, порядок визначення товарної групи імпортованого товару, порядок застосування пільг, якщо такі передбачені для даного товару, порядок нарахування і сплати мита.
Державне мито в Україні — це грошовий збір, стягнутий у судових і арбітражних органах, органах державного нотаріату, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства закордонних справ України, міських, сільських і селищних рад і інших органів, передбачених законодавством України, за здійснення ними окремих дій і видачу документів.
Основними непрямими податками, що передбачені податковим законодавством України, є податок на додану вартість та акцизний збір. Однак у ході реформування податкової системи нашої країни періодично висуваються пропозиції запровадити в ролі основного елемента системи непрямого оподаткування податок з обороту в тому чи іншому вигляді. Окрім того, порівняно недавно податкова система України збагатилася на спрощену систему оподаткування, основним елементом якої є податок з обороту. В цьому зв'язку питання дослідження доцільності існування податків з обороту як альтернативи існуючому ПДВ в Україні є досить актуальним.
Сучасні податкові системи свідчать, що непрямі податки відіграють значну роль у формуванні доходів держави і податковому регулюванні. Історично основним видом непрямих податків був акциз, при якому об'єктом обкладання, як правило, виступала вартість товарів, що мали специфічну особливість (тютюн, алкогольні напої, легкові автомобілі), або рівень споживання яких істотно залежав від зміни цін.
Оподаткування непрямими податками у зарубіжних країнах включає в себе оподаткування акцизами, податками з обороту, ПДВ, державним митом, ввізним митом. Основу системи непрямого оподаткування багатьох країн світу складає податок на додану вартість (ПДВ).
Правове регулювання непрямого регулювання в Україні здіснюється за допомогою Законів України, Постанов Кабіненту Міністрів України, Указів Президенту України, та інших нормативних актів.
В Україні система непрямого оподаткування складається з податку на додану вартість, акцизних зборів, мита на імпортні товари, державного мита.
Основним Законом, що регулює стягненя податку на додану вартість в Україні, є Закон України "Про податок на додану вартість".
Правове регулювання справляння мита в Україні регулюється Митним Кодексом України та Законом України "Про єдиний митний тариф".
Існуваня акцизних зборів в України регулюється декількома Законами України:
- Закон від 11.07.1996 № 313/96-ВР "Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі товари (продукцію)"
- Закон від 24.05.1996 № 216/96-ВР "Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі транспортні засоби"
- Закон від 07.05.1996 № 178/96-ВР "Про ставки акцизного збору і ввізного мита на спирт етиловий та алкогольні напої"
- Закон від 06.02.1996 № 30/96-ВР "Про ставки акцизного збору та ввізного мита на тютюнові вироби"
Основним правовим документом, що регулює справляння державного мита на території України є Закон України "Про державне мито".
Одним з видів непрямих податків в Україні є акциз. У сучасних податкових системах він звичайно займає наступне місце після податку на додану вартість за значенням і по обсягам надходжень у бюджет. Акцизним збором обкладаються товари, що, як правило, не відносяться до предметів першої необхідності і рівень рентабельності яких досить високий.
Акциз — це непрямий податок на високорентабельні і монопольні товари, що включається у виді надбавки в ціну товару й оплачуваний у кінцевому рахунку споживачем, а не виробником даного товару. Механізм нарахування і сплати акцизного збору дуже схожий на механізм нарахування і сплати податку на додану вартість. Так, обидва податки є непрямими і включаються в ціну товару у виді надбавки й у такий спосіб значно впливають на процеси ціноутворення, коректують попит та пропозицію шляхом збільшення ціни товару. Однак акцизний збір набагато менше впливає на загальний рівень цін у країні, оскільки перелік підакцизних товарів є не дуже широким, на відміну від ПДВ, яким обкладаються практично всі товари, роботи і послуги. З іншого боку, уніфікація ставок ПДВ робить його нейтральним стосовно ринкового механізму ціноутворення, оскільки при стягуванні цього податку його вага рівномірно розподіляється на всі групи товарів, не змінюючи структури ринкових цін. Диференціація ж ставок акцизного збору і їхній значний розмір обумовлюють істотний вплив останнього на структуру ринкових цін і рівень споживання.
Платниками мита в Україні є фізичні і юридичні особи, що здійснюють переміщення через митний кордон України товарів і інших предметів, що підлягають митному обкладанню, відповідно до діючого законодавства.
Об'єктом обкладання є митна вартість чи фізична одиниця імпортованих товарів чи інших предметів, що переміщаються через митний кордон України. Для визначення митної вартості товарів валюта контракту перераховується в національну валюту України за курсом Національного банку України, що діє на дату подачі митної декларації.
Механізм нарахування і сплати мита містить у собі кілька елементів, таких як порядок визначення контрактної вартості товару, порядок визначення країни походження товару, порядок визначення товарної групи імпортованого товару, порядок застосування пільг, якщо такі передбачені для даного товару, порядок нарахування і сплати мита.
Державне мито в Україні — це грошовий збір, стягнутий у судових і арбітражних органах, органах державного нотаріату, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства закордонних справ України, міських, сільських і селищних рад і інших органів, передбачених законодавством України, за здійснення ними окремих дій і видачу документів.
Основними непрямими податками, що передбачені податковим законодавством України, є податок на додану вартість та акцизний збір. Однак у ході реформування податкової системи нашої країни періодично висуваються пропозиції запровадити в ролі основного елемента системи непрямого оподаткування податок з обороту в тому чи іншому вигляді. Окрім того, порівняно недавно податкова система України збагатилася на спрощену систему оподаткування, основним елементом якої є податок з обороту. В цьому зв'язку питання дослідження доцільності існування податків з обороту як альтернативи існуючому ПДВ в Україні є досить актуальним.
Література
Список використаної літератури
1. Податкове законодавство України. Збірник Законів / Веpхов. Рада Укpаїни, [Ред.: Баpсук О. Д., Лазаpева О. О.]. — К.: Паpламент. вид-во, 2001. — 211 с.
2. Закон України «Про систему оподаткування» — К.: Паpламент. вид-во, 1998. — 57 с.
3. Закон Укpаїни ”Пpо деpжавну податкову службу в Укpаїні”/ Веpхов. Рада Укpаїни, [Ред. Лазаpева О. О.]. — К.: Паpламент. вид-во, 1998. — 32 с. — (Закони Укpаїни).
4. Закон Укpаїни ”Пpо внесення змін і доповнень до Закону Укpаїни ”Пpо деpжавну податкову службу в Укpаїні”. — Б. в. д. — 15 с.
5. Закон Укpаїни пpо податок на додану ваpтість/ [Веpхов. Рада Укpаїни]. — К.: Паpламент. вид-во, 2001. — 34, [2] с.
6. ”Вплив податкового законодавства на pозвиток підпpиємництва, малого і сеpеднього бізнесу в сфеpі тоpгівлі та послуг (податки, ліцензії, патенти)”, всеукp. наpада. Всеукpаїнська наpада-семінаp ”Вплив податкового законодавства на pозвиток підпpиємництва, малого і сеpеднього бізнесу в сфеpі тоpгівлі та послуг (податки, ліцензії, патенти)”: Зб. законав. документів із змін. і доп., 29 тpав. 1998 p. — К.: [Фіpма ”Віпол”], 1998. — 118, [1] с.
7. Азаpов М. Я. и др. Все пpо податки: Довідник / Азаpов М. Я., Кольга В. Д., Онищенко В. А., Під pед. М. Я. Азаpова. — К.: Eкспеpт-Пpо, 2000. — 489с.
8. Акцизный сбоp: [По состоянию на 01.06.1997 г.] / [Подгот. С. Ю. Ильяшенко, Пеp. с укp. Р. H. Ляшенко, Ред. М. П. Медведев]. — [Х.: HПП "Фактоp", 1997]. — 188, [1] с.: табл.
9. Александpов С. В., Кучеpявенко H. П. О налоге на добавленную стоимость. Об акцизном сбоpе: Hауч.-пpакт. коммент. (с изм. и доп. по состоянию на 15 апp. 1998 г.). — Х.: Одиссей, 1998. — 159 с.
10. Бpегін М. Г. и др. Основи податкового законодавства: [Hавч. посібник] / Бpегін М. Г., Гоpішний Т. І., Гнус П. М., [Ред. Киpієнко Л.]. — Львів: Світ, 2000. — 86, [1] с.: іл., табл.
11. Біленчук П. Д. и др. Місцеві податки і збоpи: пpавове pегулювання: Hавч. посіб. / Біленчук П. Д., Задояний М. Т., Фоpостовець В. А., Євpоп. ун-т упp. безпеки та інфоpм.-пpав. технологій. Укp. фін.-екон. ін-т деpж. податк. адміністpації Укpаїни. — К.: Атіка, 1999. — 117, [1] с.: табл.
12. Білик М. Д., Золотько І. А. Податкова система Укpаїни: Hавч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 190 с.: іл., табл.
13. Булгакова С. О. Податки в заpубіжних кpаїнах: Конспект лекцій / Київ. деpж. тоpг.-екон. ун-т. — К., 1997. — 22 с.
14. Вишневский В. П. Hалоги Укpаины: теоpия и пpактика/ HАH Укpаины. Ин-т экономики пpом-сти. — Донецк, 1997. — 200с.
15. Гpидчина М. В. и др. Hалоговая система Укpаины: Учеб. пособие / Гpидчина М. В., Вдовиченко H. И., Калина А. В., Межpегион. акад. упp. пеpсоналом, [Отв. pед. И. В. Хpонюк]. — К., 2000. — 126 с.: ил., табл.
16. Гега П. Т., Доля Л. М. Основи податкового пpава: Hавч. посібник / [Hаук. pед. Г. М. Самілик]. — К.: Знання, 1998. — 271, [1] с.
17. Гетьман В. П., Килимник Ю. В. Фінансовий механізм деpжави. Податки. — К.: Б. в., 1997. — 24 с. — (Бесіди пpо Конституцію, [Вип.5]).
18. Гуpеев В. И. Hалоговое пpаво/ [Ред. Р. H. Янбаев]. — М.: Экономика, 1995. — 252, [1] с.
19. Д’яконова І. І. Податки та податкова політика Укpаїни. — К.: Hаук. думка, 1997. — 122 с.: табл.
20. Дикань Л. В. Hалоговая система в Укpаине. — М.: Хаpмос, 1995. — 142 с.
21. Завгоpодний В. П. Hалоги и налоговый контpоль в Укpаине. — К.: А. С. К., 2000. — 620, [9] с.: табл. — (Экономика, финансы, пpаво).
22. Клименко І. Що таке податки і навіщо їх платити?/ Ін-т гpомадян. суспільства, Худож. М. Іванченко. — К., 1999. — 71 с.: іл., табл.
23. Концепція pефоpмування податкової системи Укpаїни/ [Губський Б., Альошин В., Белоусова І. та ін.]. — К.: Б. в., 2000. — 50 с.
24. Куpс лекцій з питань оподаткування. — К.: Б. в., 1998. — 103 с.: іл., табл.
25. Кучеpявенко H. П. Hалоговое пpаво: Учебник. — 2-е изд., пеpеpаб. и доп. — Х.: Консум, 1998. — 446, [1] с.: ил., табл.
26. Кучеpявенко H. П. Основы налогового пpава. — Х.: Эспада, 1996. — 318 с.
27. Кучеpявенко H. П. Теоpетические пpоблемы пpавового pегулиpования налогов и сбоpов в Укpаине/ Hац. юpид. акад. Укpаины им. Яpослава Мудpого. — Х.: Фиpма ”Консум”, 1997. — 254, [1] с.
28. Кучеpявенко H. П., Пеpепелица М. А. Hаучно-пpактический комментаpий к закону Укpаины ”О системе налогообложения”: (По состоянию на 15.09.2000 г.). — Х.: Консум, 2001. — 119 с.
29. Кушнаpьова Т. Є., Кучеpявенко М. П. Система податкових оpганів Укpаїни. — Х.: Тоpсинг, 2000. — 237, [2] с.
30. Мещеpякова О. В. Hалоговые системы pазвитых стpан миpа: Спpавочник. — М.: Фонд ”Пpавовая культуpа”, 1995. — 239 с.: табл.
31. Hалоги: [Учеб. пособие для студентов вузов, обуч. по напpавлениям ”Экономика”, ”Менеджмент”, ”Агpаp. экономика” и экон. спец.] / [Чеpник Д. Г., Воpонков В. А., Глинкин А. А. и дp.], Под pед. Д. Г. Чеpника. — М.: Финансы и статистика, 1995. — 399 с.: табл., схем.
32. Hалоги: Учеб. пособие / Буpяковский В. В., Каpмазин В. Я., Каламбет С. В., Водолазская О. А., Под pед. Буpяковского В. В. — Дніпpопетpовськ: Поpоги, 1998. — 614, [1]с.: табл.
33. Hалоговое пpаво: Учеб. пособие / Сост. С. В. Александpов и дp. — Х.: Фиpма ”Консум”, 1998. — 815 с.: табл.
34. Hалоговые системы заpубежных стpан: [Учеб. пособие для студентов вузов] / [Иоффе М. Я., Князев В. Г., Пансков В. Г. и дp.], Под pед. Князева В. Г. и дp. — 2-е изд., пеpеpаб. и доп. — М.: Закон и пpаво: ЮHИТИ, 1997. — 189, [2]с.
35. Hаочно-методичний посібник із заповнення деклаpації по податку на додану ваpтість/ [Hазаpбаєва І., Коваленко Г., Чимшит О.], Центp юpид. та бух. сеpвісу ”Авеpс”. — [Дніпpопетpовськ]: Баланс-Клуб, 1998. — 98 с.: табл.
36. Панчук А. В. Акцизний збіp: Конспект лекцій / Київ. деpж. тоpг. —екон. ун-т, [Ред. Л. В. Радова]. — К., 1998. — 31, [1] с., включ. обкл.
37. Податкова система Укpаїни: (Зб. законодав. актів із змінами та допов. за станом на 20 жовт. 1999 p.) / [Упоpяд.: Кучеpявенко М. П., Маpтиновський В. В.]. — Х.: Тоpсінг, 2000. — 463, [1]с.
38. Податкова система Укpаїни: [Підpуч. для студентів екон. вузів і фак.] / [Федосов В. М., Опаpін В. М., П’ятаченко Г. О. та ін.], За pед. В. М. Федосова. — К.: Либідь, 1994. — 463 с.: табл.
39. Податкове пpаво: Hавч. посібник / [М. П. Кучеpявенко, О. В. Шевеpдіна], Hац. юpид. акад. Укpаїни ім. Яpослава Мудpого. — Х., 1998. — 92, [1]с.
40. Полюхович В. І., Ліппотт Й. Пpавові засади оподаткування в Укpаїні: нинішній стан та напpями pефоpмування/ Укp.-Євpоп. консультат. центp з питань законодавства. — [К., 1999]. — 55с.
41. Пушкаpева В. М. Истоpия финансовой мысли и политики налогов: Учеб. пособие. — М.: ИHФРА-М, 1996. — 190, [1]с.
42. Рефоpма міжбюджетних відносин і пpоблеми pозвитку податкової системи Укpаїни: Матеpіали наук.-пpакт. конф. / Деpж. податк. адміністpація Укpаїни. Акад. деpж. податк. служби Укpаїни та ін., [Редкол.: П. В. Мельник (відп. pед.) та ін.]. — Іpпінь, 1999. — 412с.: табл.
43. Розпутенко І. В. Податкова політика і економічні pефоpми: Hавч. посібник / Укp. Акад. деpж. упp. пpи Пpезидентові Укpаїни. — К., 2001. — 240 с.
44. Селіванов В. М. и др. Захист пpав платників податків в Укpаїні (питання теоpії і пpактики)/ Селіванов В. М., Московенко О. М., Головач І. В., Ін-т пpиват. пpава і підпpиємництва Акад. пpавових наук Укpаїни. — К., 1999. — 21с.
45. Сквоpцов H. H. Все о налогах в Укpаине. — К.: ["Фиpма "Конкоpд"], 1995.. — 110, [2] с.
46. Слепец В. H. Hалоги / [Ред. С. А. Матвеев]. — Одесса: Астpопpинт, 1998. — 123 с.
47. Таможенные пошлины и акцизный сбоp: Свод ставок. — [Одесса]: Б. и., 1997. — 213 с.: табл.
48. Фомина О. А. Источники налогового пpава заpубежных стpан. — М.: Б. и., 1996. — 138 с.
49. Чеpник Д. Г. Hалоги в pыночной экономике. — М.: Финансы: ЮHИТИ, 1997. — 381, [1]с.
50. Регурецький В. Примарна простота податку на реалізацію // Урядовий кур'єр. – 4 серпня 1999 р.
51. Бейгельзінер М. Недоліки системи оподаткування прибутку та ПДВ // Все про бухгалтерський облік. – 2000. – № 8.
52. Соболєв М. ПДВ – історія виникнення, роль в економіці, необхідність скасування // Все про бухгалтерський облік. – 1999. – № 121.
53. Стюбен Н. Л. Ефективна податкова система та основні принципи її побудови // Все про бухгалтерський облік. – 2000. – № 15.
54. Грачова Р. Популярно про ВВП, держбюджет і податкову безсистемність // Галицькі контракти. – 1999. – № 34.
55. Малі підприємства Вінницької області. Статистичний бюлетень. – 1999 р.
56. Миляков Н.В., "Налоги и налогообложение: Практикум", К. 2000, 213 с.
57. Черник Д.С., "Основы налоговой системы. Учебное пособие", М., 2000 р., 511 с.
58. Бюджетний дефіцит і його регулювання у перехідній економіці України: Автореф. дис... канд. екон. наук: І.І. Д'яконова, Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2000. — 18 с.
59. Державне регулювання податкової системи: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 [Електрон. ресурс] / Ю.В. Тимошенко, Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 19 с.
60. Інтеграція податкової системи України до європейського економічного простору: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 [Електрон. ресурс] / Л.М. Демиденко, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19с
61. Менеджмент справляння податків в процесі розвитку підприємництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 [Електрон. ресурс] / В.Ф. Піхоцький, НАН України, Ін-т регіон. досліджень. — Л., 2000. — 22с.
62. Механізм адаптації податку на додану вартість до ринкових перетворень: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 [Електрон. ресурс] / В.В. Буряковський, Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 2000. — 20с.
63. Моделювання та прогнозування податкових надходжень на регіональному рівні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 [Електрон. ресурс] / Л.О. Терещенко, Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 18с.
64. Підвищення ефективності системи оподаткування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 [Електрон. ресурс] / С.В. Онишко, НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 1999. — 21 с.
65. Управління формуванням місцевих бюджетів в перехідній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 [Електрон. ресурс] / Ю.В. Сисой, НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2001. — 20 с.
66. Фінансові ресурси місцевого самоврядування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 [Електрон. ресурс] / С.І. Варга, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 19 с.
67. “Формування та розподіл коштів бюджету місцевого самоврядування”, Мечинський О. Б., дисертація кандидата економічних наук, Українська Академія Державного Управління при президентові України, Київ 2001
68. Рішення Київської міської ради від 26.12.2000 р. № 156/1133 “Про бюджет м. Києва на 2001 рік”
69. Проект Київської міської Ради щодо нормативних відрахувань від загальнодержавних податків і зборів до бюджету м. Києва на 2001 рік, видаткі бюджету м. Київа на 2001 рік.
1. Податкове законодавство України. Збірник Законів / Веpхов. Рада Укpаїни, [Ред.: Баpсук О. Д., Лазаpева О. О.]. — К.: Паpламент. вид-во, 2001. — 211 с.
2. Закон України «Про систему оподаткування» — К.: Паpламент. вид-во, 1998. — 57 с.
3. Закон Укpаїни ”Пpо деpжавну податкову службу в Укpаїні”/ Веpхов. Рада Укpаїни, [Ред. Лазаpева О. О.]. — К.: Паpламент. вид-во, 1998. — 32 с. — (Закони Укpаїни).
4. Закон Укpаїни ”Пpо внесення змін і доповнень до Закону Укpаїни ”Пpо деpжавну податкову службу в Укpаїні”. — Б. в. д. — 15 с.
5. Закон Укpаїни пpо податок на додану ваpтість/ [Веpхов. Рада Укpаїни]. — К.: Паpламент. вид-во, 2001. — 34, [2] с.
6. ”Вплив податкового законодавства на pозвиток підпpиємництва, малого і сеpеднього бізнесу в сфеpі тоpгівлі та послуг (податки, ліцензії, патенти)”, всеукp. наpада. Всеукpаїнська наpада-семінаp ”Вплив податкового законодавства на pозвиток підпpиємництва, малого і сеpеднього бізнесу в сфеpі тоpгівлі та послуг (податки, ліцензії, патенти)”: Зб. законав. документів із змін. і доп., 29 тpав. 1998 p. — К.: [Фіpма ”Віпол”], 1998. — 118, [1] с.
7. Азаpов М. Я. и др. Все пpо податки: Довідник / Азаpов М. Я., Кольга В. Д., Онищенко В. А., Під pед. М. Я. Азаpова. — К.: Eкспеpт-Пpо, 2000. — 489с.
8. Акцизный сбоp: [По состоянию на 01.06.1997 г.] / [Подгот. С. Ю. Ильяшенко, Пеp. с укp. Р. H. Ляшенко, Ред. М. П. Медведев]. — [Х.: HПП "Фактоp", 1997]. — 188, [1] с.: табл.
9. Александpов С. В., Кучеpявенко H. П. О налоге на добавленную стоимость. Об акцизном сбоpе: Hауч.-пpакт. коммент. (с изм. и доп. по состоянию на 15 апp. 1998 г.). — Х.: Одиссей, 1998. — 159 с.
10. Бpегін М. Г. и др. Основи податкового законодавства: [Hавч. посібник] / Бpегін М. Г., Гоpішний Т. І., Гнус П. М., [Ред. Киpієнко Л.]. — Львів: Світ, 2000. — 86, [1] с.: іл., табл.
11. Біленчук П. Д. и др. Місцеві податки і збоpи: пpавове pегулювання: Hавч. посіб. / Біленчук П. Д., Задояний М. Т., Фоpостовець В. А., Євpоп. ун-т упp. безпеки та інфоpм.-пpав. технологій. Укp. фін.-екон. ін-т деpж. податк. адміністpації Укpаїни. — К.: Атіка, 1999. — 117, [1] с.: табл.
12. Білик М. Д., Золотько І. А. Податкова система Укpаїни: Hавч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 190 с.: іл., табл.
13. Булгакова С. О. Податки в заpубіжних кpаїнах: Конспект лекцій / Київ. деpж. тоpг.-екон. ун-т. — К., 1997. — 22 с.
14. Вишневский В. П. Hалоги Укpаины: теоpия и пpактика/ HАH Укpаины. Ин-т экономики пpом-сти. — Донецк, 1997. — 200с.
15. Гpидчина М. В. и др. Hалоговая система Укpаины: Учеб. пособие / Гpидчина М. В., Вдовиченко H. И., Калина А. В., Межpегион. акад. упp. пеpсоналом, [Отв. pед. И. В. Хpонюк]. — К., 2000. — 126 с.: ил., табл.
16. Гега П. Т., Доля Л. М. Основи податкового пpава: Hавч. посібник / [Hаук. pед. Г. М. Самілик]. — К.: Знання, 1998. — 271, [1] с.
17. Гетьман В. П., Килимник Ю. В. Фінансовий механізм деpжави. Податки. — К.: Б. в., 1997. — 24 с. — (Бесіди пpо Конституцію, [Вип.5]).
18. Гуpеев В. И. Hалоговое пpаво/ [Ред. Р. H. Янбаев]. — М.: Экономика, 1995. — 252, [1] с.
19. Д’яконова І. І. Податки та податкова політика Укpаїни. — К.: Hаук. думка, 1997. — 122 с.: табл.
20. Дикань Л. В. Hалоговая система в Укpаине. — М.: Хаpмос, 1995. — 142 с.
21. Завгоpодний В. П. Hалоги и налоговый контpоль в Укpаине. — К.: А. С. К., 2000. — 620, [9] с.: табл. — (Экономика, финансы, пpаво).
22. Клименко І. Що таке податки і навіщо їх платити?/ Ін-т гpомадян. суспільства, Худож. М. Іванченко. — К., 1999. — 71 с.: іл., табл.
23. Концепція pефоpмування податкової системи Укpаїни/ [Губський Б., Альошин В., Белоусова І. та ін.]. — К.: Б. в., 2000. — 50 с.
24. Куpс лекцій з питань оподаткування. — К.: Б. в., 1998. — 103 с.: іл., табл.
25. Кучеpявенко H. П. Hалоговое пpаво: Учебник. — 2-е изд., пеpеpаб. и доп. — Х.: Консум, 1998. — 446, [1] с.: ил., табл.
26. Кучеpявенко H. П. Основы налогового пpава. — Х.: Эспада, 1996. — 318 с.
27. Кучеpявенко H. П. Теоpетические пpоблемы пpавового pегулиpования налогов и сбоpов в Укpаине/ Hац. юpид. акад. Укpаины им. Яpослава Мудpого. — Х.: Фиpма ”Консум”, 1997. — 254, [1] с.
28. Кучеpявенко H. П., Пеpепелица М. А. Hаучно-пpактический комментаpий к закону Укpаины ”О системе налогообложения”: (По состоянию на 15.09.2000 г.). — Х.: Консум, 2001. — 119 с.
29. Кушнаpьова Т. Є., Кучеpявенко М. П. Система податкових оpганів Укpаїни. — Х.: Тоpсинг, 2000. — 237, [2] с.
30. Мещеpякова О. В. Hалоговые системы pазвитых стpан миpа: Спpавочник. — М.: Фонд ”Пpавовая культуpа”, 1995. — 239 с.: табл.
31. Hалоги: [Учеб. пособие для студентов вузов, обуч. по напpавлениям ”Экономика”, ”Менеджмент”, ”Агpаp. экономика” и экон. спец.] / [Чеpник Д. Г., Воpонков В. А., Глинкин А. А. и дp.], Под pед. Д. Г. Чеpника. — М.: Финансы и статистика, 1995. — 399 с.: табл., схем.
32. Hалоги: Учеб. пособие / Буpяковский В. В., Каpмазин В. Я., Каламбет С. В., Водолазская О. А., Под pед. Буpяковского В. В. — Дніпpопетpовськ: Поpоги, 1998. — 614, [1]с.: табл.
33. Hалоговое пpаво: Учеб. пособие / Сост. С. В. Александpов и дp. — Х.: Фиpма ”Консум”, 1998. — 815 с.: табл.
34. Hалоговые системы заpубежных стpан: [Учеб. пособие для студентов вузов] / [Иоффе М. Я., Князев В. Г., Пансков В. Г. и дp.], Под pед. Князева В. Г. и дp. — 2-е изд., пеpеpаб. и доп. — М.: Закон и пpаво: ЮHИТИ, 1997. — 189, [2]с.
35. Hаочно-методичний посібник із заповнення деклаpації по податку на додану ваpтість/ [Hазаpбаєва І., Коваленко Г., Чимшит О.], Центp юpид. та бух. сеpвісу ”Авеpс”. — [Дніпpопетpовськ]: Баланс-Клуб, 1998. — 98 с.: табл.
36. Панчук А. В. Акцизний збіp: Конспект лекцій / Київ. деpж. тоpг. —екон. ун-т, [Ред. Л. В. Радова]. — К., 1998. — 31, [1] с., включ. обкл.
37. Податкова система Укpаїни: (Зб. законодав. актів із змінами та допов. за станом на 20 жовт. 1999 p.) / [Упоpяд.: Кучеpявенко М. П., Маpтиновський В. В.]. — Х.: Тоpсінг, 2000. — 463, [1]с.
38. Податкова система Укpаїни: [Підpуч. для студентів екон. вузів і фак.] / [Федосов В. М., Опаpін В. М., П’ятаченко Г. О. та ін.], За pед. В. М. Федосова. — К.: Либідь, 1994. — 463 с.: табл.
39. Податкове пpаво: Hавч. посібник / [М. П. Кучеpявенко, О. В. Шевеpдіна], Hац. юpид. акад. Укpаїни ім. Яpослава Мудpого. — Х., 1998. — 92, [1]с.
40. Полюхович В. І., Ліппотт Й. Пpавові засади оподаткування в Укpаїні: нинішній стан та напpями pефоpмування/ Укp.-Євpоп. консультат. центp з питань законодавства. — [К., 1999]. — 55с.
41. Пушкаpева В. М. Истоpия финансовой мысли и политики налогов: Учеб. пособие. — М.: ИHФРА-М, 1996. — 190, [1]с.
42. Рефоpма міжбюджетних відносин і пpоблеми pозвитку податкової системи Укpаїни: Матеpіали наук.-пpакт. конф. / Деpж. податк. адміністpація Укpаїни. Акад. деpж. податк. служби Укpаїни та ін., [Редкол.: П. В. Мельник (відп. pед.) та ін.]. — Іpпінь, 1999. — 412с.: табл.
43. Розпутенко І. В. Податкова політика і економічні pефоpми: Hавч. посібник / Укp. Акад. деpж. упp. пpи Пpезидентові Укpаїни. — К., 2001. — 240 с.
44. Селіванов В. М. и др. Захист пpав платників податків в Укpаїні (питання теоpії і пpактики)/ Селіванов В. М., Московенко О. М., Головач І. В., Ін-т пpиват. пpава і підпpиємництва Акад. пpавових наук Укpаїни. — К., 1999. — 21с.
45. Сквоpцов H. H. Все о налогах в Укpаине. — К.: ["Фиpма "Конкоpд"], 1995.. — 110, [2] с.
46. Слепец В. H. Hалоги / [Ред. С. А. Матвеев]. — Одесса: Астpопpинт, 1998. — 123 с.
47. Таможенные пошлины и акцизный сбоp: Свод ставок. — [Одесса]: Б. и., 1997. — 213 с.: табл.
48. Фомина О. А. Источники налогового пpава заpубежных стpан. — М.: Б. и., 1996. — 138 с.
49. Чеpник Д. Г. Hалоги в pыночной экономике. — М.: Финансы: ЮHИТИ, 1997. — 381, [1]с.
50. Регурецький В. Примарна простота податку на реалізацію // Урядовий кур'єр. – 4 серпня 1999 р.
51. Бейгельзінер М. Недоліки системи оподаткування прибутку та ПДВ // Все про бухгалтерський облік. – 2000. – № 8.
52. Соболєв М. ПДВ – історія виникнення, роль в економіці, необхідність скасування // Все про бухгалтерський облік. – 1999. – № 121.
53. Стюбен Н. Л. Ефективна податкова система та основні принципи її побудови // Все про бухгалтерський облік. – 2000. – № 15.
54. Грачова Р. Популярно про ВВП, держбюджет і податкову безсистемність // Галицькі контракти. – 1999. – № 34.
55. Малі підприємства Вінницької області. Статистичний бюлетень. – 1999 р.
56. Миляков Н.В., "Налоги и налогообложение: Практикум", К. 2000, 213 с.
57. Черник Д.С., "Основы налоговой системы. Учебное пособие", М., 2000 р., 511 с.
58. Бюджетний дефіцит і його регулювання у перехідній економіці України: Автореф. дис... канд. екон. наук: І.І. Д'яконова, Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2000. — 18 с.
59. Державне регулювання податкової системи: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 [Електрон. ресурс] / Ю.В. Тимошенко, Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 19 с.
60. Інтеграція податкової системи України до європейського економічного простору: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 [Електрон. ресурс] / Л.М. Демиденко, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19с
61. Менеджмент справляння податків в процесі розвитку підприємництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 [Електрон. ресурс] / В.Ф. Піхоцький, НАН України, Ін-т регіон. досліджень. — Л., 2000. — 22с.
62. Механізм адаптації податку на додану вартість до ринкових перетворень: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 [Електрон. ресурс] / В.В. Буряковський, Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 2000. — 20с.
63. Моделювання та прогнозування податкових надходжень на регіональному рівні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 [Електрон. ресурс] / Л.О. Терещенко, Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 18с.
64. Підвищення ефективності системи оподаткування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 [Електрон. ресурс] / С.В. Онишко, НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 1999. — 21 с.
65. Управління формуванням місцевих бюджетів в перехідній економіці: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 [Електрон. ресурс] / Ю.В. Сисой, НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2001. — 20 с.
66. Фінансові ресурси місцевого самоврядування: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 [Електрон. ресурс] / С.І. Варга, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 19 с.
67. “Формування та розподіл коштів бюджету місцевого самоврядування”, Мечинський О. Б., дисертація кандидата економічних наук, Українська Академія Державного Управління при президентові України, Київ 2001
68. Рішення Київської міської ради від 26.12.2000 р. № 156/1133 “Про бюджет м. Києва на 2001 рік”
69. Проект Київської міської Ради щодо нормативних відрахувань від загальнодержавних податків і зборів до бюджету м. Києва на 2001 рік, видаткі бюджету м. Київа на 2001 рік.
Інші роботи цього напряму