*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   320 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Форми і методи здійснення державної влади, її легітимність і легальність   (ID роботи: 5572)

Напрям: Право
Предмет: Теорія держави і права
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 36
Рік захисту: 2012
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Поняття і ознаки державної влади, як особливому різновиду соціальної влад
1.1 Визначення влади. Співвідношення видів влади
1.2 Ознаки та властивості державної влади
Розділ 2. Форми і методи здійснення державної влади, її легітимність і легальність
Розділ 3. Єдність і поділ властей Висновки
Список використанної літератури
Вступ
Тема даною курсовою державна влада є дуже актуальною у наш час узвязку з швидкими темпами розвитку правової держави України.
Влада - це право і можливість розпорядиться ким-небудь або чим-небудь, а також підпорядковувати своїй волі. Влада – це можливість або здатність дії на життєдіяльність, поведінку людей і колективів за допомогою яких-небудь засобів: авторитету, волі, права, насильства. Державна влада виникає одночасно з державою і є його невід'ємним атрибутом. Державна влада – це політичне керівництво суспільством здійснюване за допомогою органів держави і інших державних установ на користь або народу, або класів, або соціальних груп.
Влада з'явилася з виникненням людського суспільства і буде в тій або іншій формі завжди супроводити його розвитку. Ще Арістотель затверджував в своїй роботі “Політика”, що владний механізм необхідний для регулювання “спілкування між людьми”, оскільки “верховна влада всюди пов'язана з ладом державного управління.”
Влада в рамках виконуваних функцій породжує стосунки розпорядження і підпорядкування, направлені, перш за все на підтримку і відтворення ладу, що склався, зафіксованого в конституції, законах і інших нормативних актах, і вимагає обов'язкового виконання без виключень.
У суспільстві владу здійснює політичне керівництво, в той же час вона несе перед ним конституційну і етичну відповідальність, яка настає при невиконанні обов'язків, зловживанні правами.
У сучасних же умовах, коли Україна переживає складний період формування правових, економічних, соціальних основ демократичного суспільства сильна, дієздатна влада є першою умовою успішних перетворень. Без неї не створити передумов економічного зростання, неможливі справжня демократія, висока культура і моральність.
Державна влада є направляючою і організуючою силою, здатною приймати рішення і втілювати їх в життя.
Висновок
У даній курсовій роботі феномен державної влади розглядувався з різної висоти теоретичного вивчення, а саме:
- як особливий політичний інститут, організація, що здійснює публічну політичну владу, або апарат цієї влади;
- як апарат державної влади, сукупність владних органів і посадових осіб і їх відношення, зв'язки між ними;
- як систему державних інститутів, органів законодавчої, старанної і судової влади.
Дослідження природи державної влади показало, що державність повинна залишатися основною цінністю громадянина України. З твердою державною владою він зв'язує надії на захист життя, здоров'я, свободи, гідності, конституційних буд, безпеки кордонів, справедливості у сфері майнових стосунків.
Успішне будівництво економічно розвиненої федеральної держави, досягнення політичної і суспільної стабільності неможливі без погодженої діяльності всіх рівнів влади.
Сенс демократії не в тому, що народ проголошується джерелом влади, не в тому, що органи державної влади оголошують себе органами, через які “народ здійснює свою владу”, а в тому, що всі повноправні громадяни (їх об'єднання, організовані групи) формально в рівній мірі допускаються до формування найвищих органів державної влади і тим самим - до формування державної волі.
Серед важливих передумов серйозного поліпшення функціонування державної влади і підвищення ефективності її органів в нашій країні необхідно виділити наступні:
- підвищення ефективності законодавчого процесу;
- посилення результативності в реалізації ухвалених законів;
- підвищення взаємодії між різними гілками влади;
- вдосконалення законодавчої техніки і планерування;
- всестороннє розширення зв'язків між депутатами і виборцями;
-подальший розвиток і оновлення всієї законодавчої бази Української держави і суспільства.
На закінчення хотілося б виразити надію про те, що законодавчі і показні органи в нашій країні вноситимуть ваговитий вклад до розвитку нашої країни, забезпечення гідного життя наших співгромадян і процвітання України
Література
1. Констітуція Україні: прийнята на V сесії Верховної Ради Україні 28 червня 1996 р.// ВВРУ.-1996.-№30.-.
2. Закон Україні "Про внесення змiн до Констітуцiю Україні" вiд 8 грудня 2004 р. № 2222-IV // Вiдомостi Верховної Ради Україні. - 2005. - №2. - Ст.44.
3. Баглай М. Ст, Габрічидзе Б. Н. Конституційне право М.: Інфра, 1996. -210с.
4. Бойцова Ст Ст, Бойцова Л. Ст “Інтерпретація принципу відповідальності держави за збиток, заподіяний громадянам. Держава і право №4, М.: ДТД, 2002. – 23-24 с.
5. Венгеров а.Б., Казьмін і.Ф., Міукевіч А.В.Основи держави і права. Х.:Ґенеза, 2003. – 310 с.
6. Віркин Ст Е. Конституційне право зарубіжних стран К.: Юріст', 1997. -321 с.
7. Давид Р. Основниє правові системи сучасності. Донецьк.: Книжка, 2002.- 200 с.
8. Жідкова о.А. і Крашенникової н.А., Історія держави і права зарубіжних країн, під ред. і ін. Під. ред. А.Д.Кашина. Харків: Вища школа, 2001. -459с.
9. Ісаєв І. А., Золотухина М. Н. Історія політичних і правових вчень. М.: Юрист, 1995. -290 с.
10. Ісаєв і.А. Історія держави і права, курс лекцій. М.:БЕК, 1996.-311с
11. Історія політичних і правових учень: Підручник для вузів. Під спільною редакцією члена-кореспондента РАН В.С. Нерсесянца. М.:Юрист, 1998. – 736 с.
12. Корельський і Перевалів Теорія держави і права .М.: Юр.Літ. 2000. - 210 с.
13. Марченко М. Н. Спільна теорія держави і права К.: Зерцало, 1998, у 2-х томах. Т.І.- 246 с
14. Нечитайленко A.А. Основи теорії права. – Х.:Генеза. 1998 .- 324 с.
15. Піголкина Спільна теорія права. М.: Юріст', 2006. -312 с.
16. Політологія. Енциклопедичний словарь До.:Прометей ,2003 . – 840 с.
17. Право і політика в сучасних держав. До.: Прометей, 2001. -368 с.
18. Теорія держави і права. Курс лекцій. У 2-томах, Т.I, М.: Юр.Літ. 2005. 340 с.
19. Хропанюк Ст Н. Теорія держави і права. М.: ДТД, 2001. -208 с.
20. Черніловський З.М Загальна історія держави і права Харків:Юрист, 2004. -459 с.
21. Шершеневіч Г. Ф. Загльна теорія права. До.: Прометей, 2002. -494 с.
Інші роботи цього напряму
ДЕРЖАВА І ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ (ПРОБЛЕМИ СПІВВІДНОШЕННЯ ТА ВЗАЄМОДІЇ)
ПРИНЦИП ЗАКОННОСТИ ПРАВОПРИМЕНИТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ЗАХИСТУ ПРАВ ЛЮДИНИ
Юридичні гарантії забезпечення конституційних прав і свобод людини і громадянина в Україні (промова на захист дипломної)
ДЕРЖАВНИЙ ЛАД І ПРАВО НА БУКОВИНІ В 1774–1918 РР.
Законодавча ініціатива
Юридичні факти
Теоретико-правові аспекти співідношення форми та типу держави
Ідеї співвідношення держави, права та моралі
ОСНОВНІ ТЕОРІЇ ПОХОДЖЕННЯ ДЕРЖАВИ
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ
ДЖЕРЕЛА КАНОНІЧНОГО ПРАВА (теоретико-правовий аналіз)
Правове становище національних меншин в Україні (1917-2000)
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЗАГАЛЬНОЇ ТЕОРІЇ ПРАВ ЛЮДИНИ
Парламентарні й президентські республіки. Державна влада
Соціальні та технічні норми
Возникновение права
ЗАСОБИ ДЕРЖАВНОГО ПРИМУСУ У ПРАВОВІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ
ПРАВО ЯК ФАКТОР ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ (ІНСТИТУЦІЙНИЙ ПІДХІД)
ОФИЦИАЛЬНОЕ ТОЛКОВАНИЕ ЗАКОНА
Правова система як ознака Держави. Сучасний стан і перспективи розвитку форми Державного устрою України
ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ УКРАЇНА
Правова держава
Стадії правозастосувального процесу
Верховенство права и верховенство закона
Цивільно-правове регулювання діяльності з надання посередницьких послуг
КОНСТИТУЦІЯ І РОЗВИТОК ПРИНЦИПІВ ПРАВА УКРАЇНИ (МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ)
ПРОБЛЕМИ КОЛІЗІЙ У ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ (ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА)
Закономірності розвитку звичаєвого права, поняття, ознаки , місце і роль в структурі права
Прогалини в праві і шляхи їх усунення
Религиозное право
Форма державного устрою України: проблеми та перспективи розвитку
ПРАВОВА ПРИРОДА НОРМАТИВНИХ АКТІВ АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
Міжнародна правоохоронна діяльність
Првопорядок як складова суспільного порядку
Правовий прецедент як форма буття права
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ДІЇ ПРАВОВИХ ПРИПИСІВ
Державний контроль в сучасній Україні (теоретико-правові питання)
Тлумачення норм права та їх значення
Применение норм права
Поняття механізму держави та його суть
ОРГАНІЗАЦІЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ ВЛАДИ В БРИТАНСЬКИХ КОЛОНІЯХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ (XVII-XVIII століття
Правова поведінка
Юридичні факти
Поняття і суть тоталітарного режиму
Норми права та стаття правового акту
ПРАВОВА РЕФОРМА В ЧЕХІЇ І СЛОВАЧЧИНІ В УМОВАХ ПОСТСОЦІАЛІСТИЧНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ
ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ПРАВОВОГО СТАТУСУ НЕПОВНОЛІТНІХ В УКРАЇНІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ ЯК ОДИН ІЗ ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ
Право в системі соціальних норм суспільства
Ознаки держави