*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   80 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН В СИСТЕМІ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА   (ID роботи: 4580)

Напрям: Економіка підприємства
Предмет: Економіка підприємства
Тип роботи: Докторська дисертація
Кількість сторінок: 475
Рік захисту: 2004
ВУЗ: Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки»
Спеціальність (факультет): Спеціальність 08. 06. 01 – економіка, організація і управління підприємствами
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1. Теоретичні та методологічні засади корпоративної інтеграції в сфері малого підприємництва
1.1. Природа та роль підприємництва в ринковій економічній системі
1.2. Сутність корпоративної інтеграції та корпоративних відносин як економічної категорії
1.3. Методологія системності та послідовності формування корпоративних відносин в малому підприємництві
1.4. Інституціональні аспекти корпоративної інтеграції
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Визначення проблем та перспектив розвитку корпоративної інтеграції в малому бізнесі
2.1. Порівняльний аналіз стану малого підприємниутва у країнах з традиційно ринковою орієнтацією та в Україні
2.2. Аналітичний огляд закордонного досвіду мотиваційного
управління в сфері малого бізнесу
2.3. Вітчизняні стандарти заохочення ділової та трудової активності
2.4. Роль корпоративних структур у забезпеченні конкурентоспроможності малого бізнесу
2.5. Корпорації малих підприємств в інноваційній моделі екоекономічного зростання
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Планове забезпечення ефективного функціонування коркорпоративних структур
3.1. Сутність та зміст планування як функції управління корпорацією
3.2. Систематизація планових рішень в управлінні корпораціями малих підприємств
3.3. Організація внутрішньофірмового планування в корпораціях малих підприємств
3.4. Методологічні аспекти опрацювання політики зростання та розвитку малих підприємств
Висновки до розділу 3
Розділ 4. Маркетинг у корпораціях малого бізнесу
4.1. Формування структур маркетингу в корпораціях малих підприємств
4.2. Методологічні передумови маркетингових досліджень в корпоративних системах
4.3. Планові передбачення в корпоративному маркетингу
4.4. Корпоративні форми адаптації малих підприємств до міжнародного маркетингу
Висновки до розділу
Розділ 5. Концептуальні засади застосування мотиваційного управління в сфері малого підприємництва
5.1. Методологічні положення впровадження мотиваційного
управління на малих підприємствах корпоративного типу
5.2. Система економічного заохочування персоналу в корпоративних структурах
5.3. Нематеріальна мотивація праці як засіб спонукального впливу на співробітників малих підприємств
5.4. Роль держави як мотиватора відтворення підприємницького потенціалу суспільства
Висновки до розділу
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Додаткова iнформацiя
d0218-04+автореферат
Інші роботи цього напряму
Удосконалення організації діяльності аптечного закладу на прикладі аптеки №7 комунального підприємства “Фармація”
Сутність стандартизації та її народногосподарське значення
Дослідження кон'юктури ринку підприємства ТОВ "Український папір"
Задачі з економіки підприємства
Задачі
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Виробнича і соціальна структура підприємства
Контрольна робота з дисципліни "Спільне підприємництво"
Формування якості продукції на прикладі на прикладі ТОВ "ПРОФСТАЛЬ"
Розвиток систем
Контрольна робота з дисципліни «Підприємництво» (Варіант 14)
Конкурентоспроможність фірми
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства" Варіант 1
Аналіз і планування основних засобів підприємства
Фінансова санація підприємства
Формування стартового капіталу підприємства
Аналіз прибутку та рентабельності на прикладі ПАТ "Компанія "Райз"
Аналіз діяльності холдингових компаній України (на прикладі АХК "Укрнафтопродукт")
Аналітичний (критичний) огляд наукової публікації
Аналіз системи організації на виробництві
Основи проведення економічних досліджень
Аналіз фінансового стану звіт
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Організаційно-економічний механізм управління розвитком підприємства
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємста"
Звітність підприємства на прикладі ДП "Ексімп-Рівне"
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Экономика предприятия
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємства"
ПРОГНОЗУВАННЯ БАНКРУТСТВА ПІДПРИЄМСТВА
Формулювання стратегії попередження банкрутства на прикладі підприємства ВАТ «Клеванський ДОК»
Економіка підприємства
Задача з дисципліни "Економіка підприємства"
Причини та механізм еволюції грошей. Еволюція кредитних грошей
Впровадження науково – технічних інновацій як фактору збільшення економічного потенціалу підприємствана прикладі ВАТ "Завод-Артемаш"
Стейкхолдинг як явище, стейкхолдери компанії
Судові процедури, що обслуговують процедуру неплатоспроможності
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємства" (Варіант 4)
Задачі економіка підприємства
Контрольна економіка підприємств
Задачі з економіки підприємства
Еноміка задачі
Договірні взаємовідносини
Cпільні підприємства як форма міжнародної господарської діяльності України
Задачі економіка підприємства
Индивидуальное задание с экономики предприятия
Організаційно-економічне забезпечення сталого розвитку сільськогосподарських підприємств на прикладі ВАТ "Олександрійський райагрохім"
Провести класифікацію витрат
Формування програми випуску продукції, виконання робіт та надання послуг підприємства
«Конкуренція життєвого циклу товару. Типи життєвих циклів (на прикладі ТОВ ССФ "Північ")