*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   100 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Управління процесом виховання в сучасних умовах   (ID роботи: 2711)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Менеджмент освіти
Тип роботи: Магістерська робота
Кількість сторінок: 93
Рік захисту: 2010
Мова: Українськa
План
Вступ
РОЗДІЛ І. Управління процесом виховання як наукова проблема
1.1. Аналіз наукових джерел з проблеми управління
процесом виховання в сучасних умовах
1.2. Сутність і зміст управління процесом виховання
в сучасних умовах
Висновки до розділу І
РОЗДІЛ ІІ. Основні принципи та функції управління
процесом виховання в сучасних умовах
2.1. Основні принципи управління процесом виховання
в сучасних умовах
2.2. Функції та завдання управління процесом виховання
в сучасних умовах
Висновки до розділу ІІ
РОЗДІЛ ІІІ. Експериментальна перевірка основних положень
управління процесом виховання в Попаснянській ЗОШ № 21
3.1. Загальна характеристика управління процесом виховання
в ЗОШ № 21
3.2. Реалізація основних положень управління процесом виховання
в Попаснянській ЗОШ № 21
Висновки до розділу ІІІ
Висновки
Список використаних джерел
Вступ
На сучасному етапі становлення Української держави за умови складного політичного і соціально-економічного її стану особливо відчутний негативний вплив на сучасну школу таких суспільних явищ, як посилення аморальності, злочинності, зубожіння та інше, що призводить до знецінення освіти, падіння авторитету учителя, росту агресивності, жорстокості, нігілізму підлітків. Аналіз цих деструктивних процесів у сучасному суспільстві дозволяє зробити висновок, що є небезпека виростити бездуховне покоління, не "обтяжене" інтелігентністю, порядністю, яке зневажливо ставиться до культурних та загальнолюдських цінностей, не прагне до здорового способу життя.
Розв’язання цієї проблеми, як підтверджує вітчизняний і світовий досвід, можливе за умови оптимізації управіління процесом виховання за допомогою гуманізації освіти, що має забезпечити утвердження пріоритету загальнолюдських цінностей у суспільстві. Гуманізація освіти передбачає, насамперед, сприяння розвитку творчих можливостей людини, її інтелектуальної
Висновок
Виховання – це головне родове поняття педагогіки як емпіричної і теоретичної науки, від якої походять видові категорії: педагогічна діяльність, цілісний педагогічний процес, освіта і навчання, саморозвиток особистості.
В Українському педагогічному словнику С.Гончаренка пропонується таке визначення виховання:
“Виховання – процес цілеспрямованого систематичного формування особистості, зумовлений законом суспільного розвитку, дією багатьох об’єктивних і суб’єктивних факторів”.
Головними цілями та завданнями виховного процесу в сучасній школі повинні бути:
- орієнтація на духовно збагачену особистість, як альтернатива функціонуючим односторонньо інтелектуалістичним моделям шкіл. Звідси основне завдання вихователя - допомогти дитині створити гармонію між
Література
1. Державна національна програма «Освіта» // Україна 21-го ст.//К: Райдуга-1994рік.
2. Закон України «Про освіту»// Голос України - 1991-26 червня-122
3. Концепція національного виховання // Освіта ,1996-7 серпня.
4. Концепція безперервної системи виховання// Рідна школа-1994 №5 с.42-46.
5. Концепція середньої загальноосвітньої школи України// Інформаційний збірник-12.09.91.
6. Положення про середній загальноосвітній навчально-виховний заклад //Освіта, 1993-26 жовтня.
7. Антонець М. В.О.Сухомлинський про оцінювання навчальних досягнень учнів //Рідна школа. – 2001. – Жовтень. – С.11-13.
8. Бабанский Ю. К„ Победоносцев Г. П. Комплексный подход к воспитанию школьников. — М., 1980.
9. Бех І.Д.психологічні і снови організації морального виховвання школярів // Радянська школа, 1990 №7 с.47-55.
10. Бехтерев В.М. Вопросы воспитания в возрасте первого детства. Спб.1909, ст.5-7.
11. Боришевський М.Й. Моральні переконання та їх формування у дітей -
Інші роботи цього напряму
Психологія управлінської діяльності
РОЗВИТОК МАРКЕТИНОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗНЗ
Організація роботи з кадрами УНЗ (підтема аттестація педагогічних кадрів)
Роль директора школи у формуванні педагогічного колективу
Роль директора школи у формуванні педагогічного колективу На прикладі Краснопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Краснопільської районної ради Сумської області
Управління процесами розвитку у системі загальної середньої освіти
Управління процесом виховання в сучасних умовах
УПРАВЛІННЯ ДОШКІЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ЛЮДИНОЦЕНТРИСЬКОГО ПІДХОДУ
Управління навчальним закладом як система
Управління навчальним закладом як система
Управління дошкільним навчальним закладом на основі людиноцентриського підходу ( Іллічівський дошкільний навчальний заклад Іллічівської сільскої ради Барвінківського району Харківської області)
Організація проведення атестації педагогічних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр зі спеціальності 8.18010020 «Управління навчальним закладом»