Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   35 грн.
ЦЕНА:   80 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Територіальний устрій України   (ID работы: 2852)

Направление: Право
Предмет: Административное право
Тип работы: Реферат
Число страниц: 15
Год защиты: 2010
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
1. Поняття та обумовленість територіального устрою України
2. Система адміністративно-територіального устрою України та її становлення
Висновок
Література
Введение
Територіальний устрій України ґрунтується на засадах єдності і цілісності державної території, поєднання централізації і децентралізації у здійсненні державної влади, збалансованості соціально-економічного розвитку регіонів з урахуванням їхніх історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій.
Систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, селища і села.
До складу України входять Автономна Республіка Крим, області: Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська,
Заключение
Україну за кількістю населення і територією можна порівняти з Францією. Франція має 96 департаментів, які у свою чергу діляться на комуни. У Франції ніколи не виникали проблеми з сепаратизмом чи з федералізмом - завдяки такому адміністративно-територіальному поділу. В Україні зберігся з радянських часів адміністративно-територіальний поділ (області–райони), ті ж 24 області плюс АРК - утворення, встановлене постановою Верховної Ради УРСР від 12 лютого 1991 р. „Про відновлення Кримської Автономної Радянської Соціалістичної Республіки”. Референдум від 20 січня 1991 р. і постанова Верховної Ради УРСР від 12 лютого 1991 р. були ініційовані колишньою комуністичною більшістю у Верховній Раді, яку очолював Олександр Мороз. Підтримав і впровадив Леонід Кравчук.
Україна потребує зміни адміністративно-територіального поділу, області за своїм економічним, соціальним потенціалом вкрай різні, у деяких областях, які претендують на автономні утворення у складі „федерації”, є міста, регіони, які давно переросли статус районних (Маріуполь, Кривий Ріг, Краматорськ, Дніпродзержинськ, той же Севастополь і ще кілька десятків). Адміністративно-територіальну реформу Р.Безсмертний провалив, тому що намагався поєднати їжака з вужем, але все залишив, як і при совітах. Є два варіанти.
1-й. Створити, як мінімум, 40 областей, це значно спростить як управління на рівні обласних утворень, так і загальноукраїнському, наблизить населення до органів влади, дасть поштовх для розвитку місцевого самоврядування і так
Литература
1. Конституція України від 28.06.1996 року зі змінами, внесеними Законом України „Про внесення змін до Конституції України” N 2222-IV від 08.12.2004 року, ВВР, 2005, N 2, ст.44
2. Адміністративно-територіальний устрій України. Історія та сучасність: Вид. 2-е, вип. та допов. / Під заг. ред. В. Г. Яцуби. – К., 2002. – 270 с.
3. Актуальні проблеми управління територіями в Україні: [Матер. наук.-практ. конф. 26–27 листоп. 1992 р.] – К., 1993. – 347 с.
4. Орзіх М. Інноваційна реконструкція адміністративно-територіального устрою України //Право України. – 2005. – № 7. – С. 11–15
5. Юридична енциклопедія / ред. Ю.С.Шемшученко – т. 1 – К.: Видавництво „Українська енциклопедія” ім.. М.П.Бажана, 1998 – 670 ст.
6. Юридична енциклопедія / ред. Шемшученко Ю.С. – К.: Українська
Другие работы этого направления
ПРАВООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОГО МИРУ І БЕЗПЕКИ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ
АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ У МИТНІЙ СФЕРІ
СУБ’ЄКТИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ЮРИСДИКЦІЇ В УКРАЇНІ
Види адміністративно-правових відносин
Правові засади здійснення виконавчого провадження в Україні
УПРАВЛІННЯ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИМ ФОНДОМ В УКРАЇНІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ПИТАННЯ
Правові основи захисту прав і законних інтересів платників податків в адміністративному порядку
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ УСТАНОВ ВИКОНАННЯ ПОКАРАННЯ
СУЧАСНЕ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНА ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Адміністративні стягнення (поняття, система, класифікація адміністративних стягнень)
Правові засади позабюджетної діяльності органів внутрішніх справ
СЛУЖБОВЕ РОЗСЛІДУВАННЯ В ОРГАНАХ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Звіт про проходження практики в Роменському районному відділі поліції ГУНП в Сумській області
Адміністративно-правові способи захисту прав та свобод людини і громадянина
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСКАРЖЕННЯ ГРОМАДЯНАМИ НЕЗАКОННИХ ДІЙ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ У СУДАХ
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФІЛАКТИКИ ЕКОНОМІЧНОЇ ЗЛОЧИННОСТІ В УКРАЇНІ
Контрольно-наглядова діяльність та адміністративний примус в сфері охорони праці (на матеріалах підрозділів державного нагляду за охороною праці Головного штабу МВС України)
АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ МИТНИХ ПРАВИЛ
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СТАТУСУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ В УКРАЇНІ
КООРДИНАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ УКРАЇНИ ПО БОРОТЬБІ З ЕКОНОМІЧНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ (АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗА ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ПОДАТКОВОЇ МІЛІЦІЇ ЗА АДМІНІСТРАТИВНІ ПРОСТУПКИ ТА ПО-РЯДОК ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ СЛУЖБИ В ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ
СТАНОВЛЕННЯ ТА ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ЮСТИЦІЇ В УКРАЇНІ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Роль державного управління у процесі інформатизації України
Надання спецодягу на підприємстві
ГАРМОНІЗАЦІЯ ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ З ЗАКОНОДАВСТВОМ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ ПРО НЕПРЯМЕ ОПОДАТКУВАННЯ
АДМІНІСТРАТИВНО–ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ГРАЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ У СИСТЕМІ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ НАДАННЯ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДРОЗДІЛАМИ ПОДАТКОВОЇ МІЛІЦІЇ УКРАЇНИ
ОРГАНИЗАЦИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОЛИЦИИ РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА ПО ПРОФИЛАКТИКЕ ПРЕСТУПЛЕНИЙ
ВІЙСЬКОВА СЛУЖБА В УКРАЇНІ: ВСТУП, ПРОСУВАННЯ, ПРИПИНЕННЯ
УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
Державна служба як важливий інститут державного урядування. Психологічні та правові аспекти підготовки урядовців
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ІНСПЕКЦІЙ З ОСОБОВОГО СКЛАДУ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ЗАКОННОСТІ І ДИСЦИПЛІНИ В ОРГАНАХ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Система субъектов административного процесса
Державне управління сфери виникнення адміністративо-правових відносин
Взаємодія суб'єктів господарської діяльності з контролюючими органами в Україні в умовах реформаційних процесів: правовий аспект
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ КЛІРИНГОВИХ РОЗРАХУНКІВ
АДМІНІСТРАТИВНА ЮСТИЦІЯ
Організаційно-правові аспекти початкової професійної підготовки персоналу ОВС України
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МІСЦЕВИХ ЗАГАЛЬНИХ СУДІВ УКРАЇНИ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ДЕРЖАВНИХ ІНСПЕКЦІЙ В УКРАЇНІ
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ПОЛІТИЧНОГО ПРАВА ГРОМАДЯН НА СВОБОДУ ЗБОРІВ, МІТИНГІВ, ВУЛИЧНИХ ПОХОДІВ І ДЕМОНСТРАЦІЙ
Управління загальнодержавною системою забезпечення безпеки дорожнього руху
Реформування служб органів внутрішніх справ, що здійснюють адміністративну діяльність
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ НЕПРЯМИХ ПОДАТКІВ В УКРАЇНІ
Конрольна з адміністративного права