*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   35 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Територіальний устрій України   (ID роботи: 2852)

Напрям: Право
Предмет: Адміністративне право
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 15
Рік захисту: 2010
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Поняття та обумовленість територіального устрою України
2. Система адміністративно-територіального устрою України та її становлення
Висновок
Література
Вступ
Територіальний устрій України ґрунтується на засадах єдності і цілісності державної території, поєднання централізації і децентралізації у здійсненні державної влади, збалансованості соціально-економічного розвитку регіонів з урахуванням їхніх історичних, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, етнічних і культурних традицій.
Систему адміністративно-територіального устрою України складають: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, селища і села.
До складу України входять Автономна Республіка Крим, області: Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Київська, Кіровоградська, Луганська, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Рівненська,
Висновок
Україну за кількістю населення і територією можна порівняти з Францією. Франція має 96 департаментів, які у свою чергу діляться на комуни. У Франції ніколи не виникали проблеми з сепаратизмом чи з федералізмом - завдяки такому адміністративно-територіальному поділу. В Україні зберігся з радянських часів адміністративно-територіальний поділ (області–райони), ті ж 24 області плюс АРК - утворення, встановлене постановою Верховної Ради УРСР від 12 лютого 1991 р. „Про відновлення Кримської Автономної Радянської Соціалістичної Республіки”. Референдум від 20 січня 1991 р. і постанова Верховної Ради УРСР від 12 лютого 1991 р. були ініційовані колишньою комуністичною більшістю у Верховній Раді, яку очолював Олександр Мороз. Підтримав і впровадив Леонід Кравчук.
Україна потребує зміни адміністративно-територіального поділу, області за своїм економічним, соціальним потенціалом вкрай різні, у деяких областях, які претендують на автономні утворення у складі „федерації”, є міста, регіони, які давно переросли статус районних (Маріуполь, Кривий Ріг, Краматорськ, Дніпродзержинськ, той же Севастополь і ще кілька десятків). Адміністративно-територіальну реформу Р.Безсмертний провалив, тому що намагався поєднати їжака з вужем, але все залишив, як і при совітах. Є два варіанти.
1-й. Створити, як мінімум, 40 областей, це значно спростить як управління на рівні обласних утворень, так і загальноукраїнському, наблизить населення до органів влади, дасть поштовх для розвитку місцевого самоврядування і так
Література
1. Конституція України від 28.06.1996 року зі змінами, внесеними Законом України „Про внесення змін до Конституції України” N 2222-IV від 08.12.2004 року, ВВР, 2005, N 2, ст.44
2. Адміністративно-територіальний устрій України. Історія та сучасність: Вид. 2-е, вип. та допов. / Під заг. ред. В. Г. Яцуби. – К., 2002. – 270 с.
3. Актуальні проблеми управління територіями в Україні: [Матер. наук.-практ. конф. 26–27 листоп. 1992 р.] – К., 1993. – 347 с.
4. Орзіх М. Інноваційна реконструкція адміністративно-територіального устрою України //Право України. – 2005. – № 7. – С. 11–15
5. Юридична енциклопедія / ред. Ю.С.Шемшученко – т. 1 – К.: Видавництво „Українська енциклопедія” ім.. М.П.Бажана, 1998 – 670 ст.
6. Юридична енциклопедія / ред. Шемшученко Ю.С. – К.: Українська
Інші роботи цього напряму
Адміністративно-юрисдикційна діяльність суду
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ПРАЦІВНИКА МІЛІЦІЇ
Особливості адміністративної відповідальності спеціальних суб’єктів
Правове регулювання митних режимів
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ПРАВОВА ПРИРОДА
Становление публичной самоуправленческой (муниципальной) власти в Украине
ГАРМОНІЗАЦІЯ ПОДАТКОВОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ З ЗАКОНОДАВСТВОМ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ ПРО НЕПРЯМЕ ОПОДАТКУВАННЯ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ПОДАТКОВОЇ МІЛІЦІЇ ЗА АДМІНІСТРАТИВНІ ПРОСТУПКИ ТА ПО-РЯДОК ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
Державне управління у соціально-культурній сфері
Правове регулювання реформаційних процесів у галузі медицини в Україні
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ В ОРГАНАХ ПРОКУРАТУРИ УКРАЇНИ
АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ ПРОТИ ГРОМАДСЬКОЇ МОРАЛІ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ПОСАДОВОЇ ОСОБИ
Конрольна з адміністративного права
Адміністративна відповідальність
ЗАХИСТ ЕКОНОМІЧНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
ПОПЕРЕДЖЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ
МАТЕРИАЛЬНО-ПРАВОВЫЕ И ПРОЦЕССУАЛЬНЫЕ ГАРАНТИИ ЗАКОННОСТИ ПРИВЛЕЧЕНИЯ К АДМИНИСТРАТИВНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПРИМУС В ПРАВООХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МІЛІЦІЇ В УКРАЇНІ
Організаційно-правові аспекти проходження практики та стажування в підрозділах МВС України
Державна служба як важливий інститут державного урядування. Психологічні та правові аспекти підготовки урядовців
Адміністративні стягнення (поняття, система, класифікація адміністративних стягнень)
Адміністративно-правовий статус керівників органів виконавчої влади
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ПИТАННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В КОНТЕКСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ РЕФОРМИ В УКРАЇНІ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСКАРЖЕННЯ ГРОМАДЯНАМИ НЕЗАКОННИХ ДІЙ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ У СУДАХ
ПРЕДМЕТ І ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА УКРАЇНИ: ХАРАКТЕРИСТИКА КАТЕГОРІЙ В УМОВАХ СИСТЕМНОГО РЕФОРМУВАННЯ
Міністерство закордонних справ України та його органи за кордоном
Організаційно-правові засади проходження військової служби за контрактом у Збройних Силах України
Організаційно-правові аспекти початкової професійної підготовки персоналу ОВС України
Управління персоналом органів внутрішніх справ України: організаційно-правові засади
АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ ЮРИДИЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Реформування служб органів внутрішніх справ, що здійснюють адміністративну діяльність
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАХОДИ БОРОТЬБИ З КОРУПЦІЄЮ В УКРАЇНІ
Особливості адміністративної відповідальності спеціальних суб’єктів
Державне управління сфери виникнення адміністративо-правових відносин
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ НЕПРЯМИХ ПОДАТКІВ В УКРАЇНІ
ДЖЕРЕЛА ПОДАТКОВОГО ПРАВА УКРАЇНИ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ НОТАРІАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
ПРАВОВІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЛІДЧИХ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ПОЛІТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
Адміністративні провопорушення
УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ НОРМОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МИТНИХ ОРГАНІВ УКРАЇНИ:ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ
Адміністративне судочинство
Адміністративно-правовий статус Державної автомобільної інспекції МВС України
ДИСЦИПЛИНАРНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ВОЕННОСЛУЖАЩИХ ВООРУЖЕННЫХ СИЛ УКРАИНЫ
Організаційно-правове забезпечення впровадження іпотечного кредитування в Україні
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ПИТАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В СФЕРІ ЯКОСТІ ТОВАРІВ