ЦІНА:
60 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ (ID роботи: 5007) |
Напрям: | Право |
Предмет: | Адміністративне право |
Тип роботи: | Кандидатська дисертація |
Кількість сторінок: | 192 |
Рік захисту: | 2003 |
ВУЗ: | Одеський Національний Університет ім. І. І. Мечникова (ОНУ) |
Спеціальність (факультет): | 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
1.1. Реклама і рекламна діяльність як об’єкт управління
1.2. Сутність та система державного управління у сфері рекламної діяльності
1.3. Правові засади управління у сфері рекламної діяльності
Розділ 2. МЕТОДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Загальна характеристика методів управління у сфері рекламної діяльності
2.2. Загальнообов’язкові правила рекламної діяльності
2.2.1. Регулювання окремих видів реклами
2.2.2. Загальнообов’язкові правила рекламування деяких видів товарів та послуг
2.2.3. Заборона недобросовісної реклами
2.3. Контроль і адміністративний примус у сфері рекламної діяльності
2.3.1. Контроль у сфері рекламної діяльності
2.3.2. Адміністративна відповідальність за порушення загальнообов’язкових правил рекламної діяльності та заходи їх припинення
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Розділ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
1.1. Реклама і рекламна діяльність як об’єкт управління
1.2. Сутність та система державного управління у сфері рекламної діяльності
1.3. Правові засади управління у сфері рекламної діяльності
Розділ 2. МЕТОДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Загальна характеристика методів управління у сфері рекламної діяльності
2.2. Загальнообов’язкові правила рекламної діяльності
2.2.1. Регулювання окремих видів реклами
2.2.2. Загальнообов’язкові правила рекламування деяких видів товарів та послуг
2.2.3. Заборона недобросовісної реклами
2.3. Контроль і адміністративний примус у сфері рекламної діяльності
2.3.1. Контроль у сфері рекламної діяльності
2.3.2. Адміністративна відповідальність за порушення загальнообов’язкових правил рекламної діяльності та заходи їх припинення
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму