ЦЕНА:
50 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
114 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Роль і призначення дрібних і малих підприємств в економіці (ID работы: 2822) |
Направление: | Экономика |
Предмет: | Экономическая теория |
Тип работы: | Контрольная работа |
Число страниц: | 31 |
Год защиты: | 2010 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
1. Мале підприємство та його роль у ринковій економіці
2. Статус та суть малого підприємства та його організаційні форми
3. Фінансові ресурси малого бізнесу
4. Моніторинг малого бізнесу України
5. Перспективи розвитку малого бізнесу
Висновки
Список використаної літертури
1. Мале підприємство та його роль у ринковій економіці
2. Статус та суть малого підприємства та його організаційні форми
3. Фінансові ресурси малого бізнесу
4. Моніторинг малого бізнесу України
5. Перспективи розвитку малого бізнесу
Висновки
Список використаної літертури
Введение
Світовий досвід і практика господарювання показують, що найважливішою ознакою ринкової економіки є існування і взаємодія багатьох великих, середніх і малих підприємств, їх оптимальне співвідношення. Найбільш динамічним елементом структури народного господарства, що постійно змінюється, є малий бізнес.
Набутий власний досвід, позитивні результати розвитку малого і середнього підприємництва в країнах, які пройшли етап реформування економічних систем, свідчать про те, що мале підприємництво є одним із засобів усунення диспропорцій на окремих товарних ринках, створення додаткових робочих місць і скорочення безробіття, активізації інноваційних процесів, розвитку конкуренції, швидкого насичення ринку товарами та послугами. А малі підприємства, за певних умов і при підтримці з боку держави - тенденційно інноваційні, гнучкі і витратоефективні, мають підприємницький досвід і достатній професійний рівень.
Властивістю сучасного етапу економічного розвитку є становлення (для постсоціалістичних країн) і подальше вдосконалення (для розвинутих країн) змішаної економіки ринкового типу. Саме ринковий тип економічної організації суспільства, конкурентно-ринковий спосіб координації економічних процесів і прийняття рішень в межах національних економічних систем є найбільш перспективним. Він постає
Набутий власний досвід, позитивні результати розвитку малого і середнього підприємництва в країнах, які пройшли етап реформування економічних систем, свідчать про те, що мале підприємництво є одним із засобів усунення диспропорцій на окремих товарних ринках, створення додаткових робочих місць і скорочення безробіття, активізації інноваційних процесів, розвитку конкуренції, швидкого насичення ринку товарами та послугами. А малі підприємства, за певних умов і при підтримці з боку держави - тенденційно інноваційні, гнучкі і витратоефективні, мають підприємницький досвід і достатній професійний рівень.
Властивістю сучасного етапу економічного розвитку є становлення (для постсоціалістичних країн) і подальше вдосконалення (для розвинутих країн) змішаної економіки ринкового типу. Саме ринковий тип економічної організації суспільства, конкурентно-ринковий спосіб координації економічних процесів і прийняття рішень в межах національних економічних систем є найбільш перспективним. Він постає
Заключение
Отже, роль та функції малого бізнесу з точки зору загальноекономічних позицій полягають не тільки у тому, що він є одним з найважливіших дійових факторів економічного розвитку суспільства, яке опирається на ринкові методи господарювання. Його важливою функцією є сприяння соціально- політичній стабільності суспільства, тобто він відкриває простір вільному вибору шляхів і методів роботи на користь суспільства та забезпечення власного добробуту.
За умов дестабілізації економіки, обмеження фінансових ресурсів саме суб'єкти малого бізнесу, які не вимагають великих стартових інвестицій, мають швидке обертання ресурсів, спроможні при певній підтримці найбільш швидко і економічно доцільно вирішувати проблеми демонополізації, стимулювати розвиток економічної конкуренції.
Таким чином, малий бізнес є невід'ємною рисою будь-якої ринкової господарської системи, без чого така економіка і суспільство в цілому не можуть не тільки розвиватися, але навіть й існувати. Великий капітал, безумовно, визначає рівень науково-технічного і виробничого потенціалу, але основою розвитку країн з ринковою системою господарювання є мале підприємництво як найбільш масова, динамічна та гнучка форма ділового життя. Саме в секторі малого підприємництва створюється і функціонує чимала маса національних ресурсів, яка є живильним середовищем для середнього та великого підприємництва.
Одна з причин успішного розвитку малого підприємництва в країнах з розвиненою економікою полягає у тому, що велике виробництво не протиставляється малому. Тут дотримуються принципу кооперування великих та малих суб’єктів господарювання, причому великі підприємства не пригнічують малий бізнес, а взаємодоповнюють один одного.
Про значення малого підприємництва свідчать інтегровані показники, що
За умов дестабілізації економіки, обмеження фінансових ресурсів саме суб'єкти малого бізнесу, які не вимагають великих стартових інвестицій, мають швидке обертання ресурсів, спроможні при певній підтримці найбільш швидко і економічно доцільно вирішувати проблеми демонополізації, стимулювати розвиток економічної конкуренції.
Таким чином, малий бізнес є невід'ємною рисою будь-якої ринкової господарської системи, без чого така економіка і суспільство в цілому не можуть не тільки розвиватися, але навіть й існувати. Великий капітал, безумовно, визначає рівень науково-технічного і виробничого потенціалу, але основою розвитку країн з ринковою системою господарювання є мале підприємництво як найбільш масова, динамічна та гнучка форма ділового життя. Саме в секторі малого підприємництва створюється і функціонує чимала маса національних ресурсів, яка є живильним середовищем для середнього та великого підприємництва.
Одна з причин успішного розвитку малого підприємництва в країнах з розвиненою економікою полягає у тому, що велике виробництво не протиставляється малому. Тут дотримуються принципу кооперування великих та малих суб’єктів господарювання, причому великі підприємства не пригнічують малий бізнес, а взаємодоповнюють один одного.
Про значення малого підприємництва свідчать інтегровані показники, що
Литература
1. Абрамов В., Радомысельский М. Предприятия, малый бизнес и рыночная конкуренция // Экономика Украины. – №11. – 2000. – с.67
2. Белоус Г. Развитие малого предпринимательства в Украине // Экономика Украины. – №2. – 2000. – с.35-40
3. Варналій З.С. Мале підприємництво: основи теорії і практики. — К.: Т-во “Знання”, КОО, 2001.
4. Варналій З.С. Малий бізнес України: проблеми становлення та перспективи розвитку // Урядовий кур’єр. – 1995. - № 62-63. – с. 4.
5. Долгоруков Ю., Кужман О. О развитии малого предпринимательства // Экономика Украины. – №12. – 2007. – с.11-18
6. Жаліло Я.А. Малий і середній бізнес у пошуках місця в стратегії економічного зростання в Україні: Зб. наук. статей. – К.: Альтпрес, 2002. – 118 с
7. Загородний А., Громяк Л. Факторы, определяющие развитие малого бизнеса в Украине // Экономика Украины. – №5. – 1996. – с.66
8. Закон України «Про державну підтримку малого підприємництва» від 19 жовтня 2000 р. № 2063-111 // Відомості Верховної Ради України. - № 51-52. – 2000 р. – с.447
9. Закон України «Про підприємства в Україні» від 27 березня 1991 р. №887-ХІІ // Відомості Верховної Ради України. – №24. – 1991 р. – с.272
10. Клочко Ю., Черняк Т. Проблемы малого бизнеса в Украине // Экономика Украины.
2. Белоус Г. Развитие малого предпринимательства в Украине // Экономика Украины. – №2. – 2000. – с.35-40
3. Варналій З.С. Мале підприємництво: основи теорії і практики. — К.: Т-во “Знання”, КОО, 2001.
4. Варналій З.С. Малий бізнес України: проблеми становлення та перспективи розвитку // Урядовий кур’єр. – 1995. - № 62-63. – с. 4.
5. Долгоруков Ю., Кужман О. О развитии малого предпринимательства // Экономика Украины. – №12. – 2007. – с.11-18
6. Жаліло Я.А. Малий і середній бізнес у пошуках місця в стратегії економічного зростання в Україні: Зб. наук. статей. – К.: Альтпрес, 2002. – 118 с
7. Загородний А., Громяк Л. Факторы, определяющие развитие малого бизнеса в Украине // Экономика Украины. – №5. – 1996. – с.66
8. Закон України «Про державну підтримку малого підприємництва» від 19 жовтня 2000 р. № 2063-111 // Відомості Верховної Ради України. - № 51-52. – 2000 р. – с.447
9. Закон України «Про підприємства в Україні» від 27 березня 1991 р. №887-ХІІ // Відомості Верховної Ради України. – №24. – 1991 р. – с.272
10. Клочко Ю., Черняк Т. Проблемы малого бизнеса в Украине // Экономика Украины.
Другие работы этого направления