ЦІНА:
60 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Перевод текста (ID роботи: 8566) |
Напрям: | Мова/Література |
Предмет: | Англійська мова |
Тип роботи: | Бізнес-план |
Кількість сторінок: | 10 |
Рік захисту: | 2019 |
ВУЗ: | Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ) |
Курс: | 4 |
Мова: | Англійськa |
План
"Арома букет" - це новий поштовх в індустрії флористики. Магазин квітів, що поєднує в собі работу професійних флористів, котрий враховує всі побажання замовника та кав'ярня з кавою відмінної якості. Магазини-кав'ярні такого типу дедалі більше набувають популярності в столиці та за її межами. Конкуренція в області флористики надзвичайно велика. На сьогоднішній день важко когось здивувати просто квітами. В цій справі важливий професійний підхід до кожного покупця, а додаткова пропозиція у вигляді кави, яка допоможе скоротити час очікування вашого замовлення ( букету чи іншої композиції в подарунковій коробці чи плетеному уошику), змусить покупця повернутися до вас знову. "Арома букет" - це якісні квіти, смачна кава та чіткий сервіс, що створює певну атмосферу даного магазину-кав'ярні.
1. Цілі
Головною метою діяльності "Арома букет" є його активна діяльність. Заклад має успішно позиціонувати себе як магазин квітів та кав'ярня, до якої маю приходити не лише за квітами, але й за кавою. За 3 роки свої діяльності місце має набути достатньої популярності для того, аби мати можливість оформлювати весілля ( весільні арки, оформлення весільниз столів, президіуму, створення топіаріїв тощо). Необхідно, аби за даний період підприємство могло розширити свою діяльність завдяки весіллям на сусідні міста.
1.2. Місія
Місія роботи "Арома букет" - стати на ряду з найуспішнішими магазинами флористи, що параллельно займаються оформленням весіль. Основна увага, звичайно, буде приділятися квітам, проте авторські кава, приготована правильно не повинна залишатися непоміченою. Аби покупці, порівнюючи наш магазин з іншими, обирали наш.
1.3. Ключі до успіху
Для успіху в цьому бізнесі ми повинні
виділитися серед конкурентів, тобто потрібно як мінімум надати клієнту більший вибір не тільки товару, що продається а й послуг. Класичні магазини квітів вже давно переросли у щось більше і тепер це суміш магазину подарунків і реалізація квіткової продукції. Воно й зрозуміло, оскільки продаж квітів найбільш актуальна справа тільки у свята, а в будні дні, потрібно чимось торгувати, щоб платити податки і орендну плату. Також, маючи ще додаткове джерело прибутку (каву) буде легше залучити аудиторію .
Голове правило успіншого бізнесу - вся продукція має бути якісна та свіжа, оскільки відомо, що погані відгуки розносяться в 3 рази швидше, ніж хороші є, тому нам потрібен високий рейтинг.
Надзвичайно важливим аспектом діяльності магазину є крокування в ногу з модними тенденціями в світі флористики та пошук нових сортів кави для більш гармонійного смаку та аромату.
2. РЕЗЮМЕ КОМПАНІЇ
"Арома Букет" - це магазин зі своїми особливими нотами в атмосфері.
Наш магазин також пропонуватиме чудове та доброзичливе ставлення до покупців, враховуючи всі побажання.
Тут буде продаватися широкий спектр товарів пов'язаний з подарунками, а саме:
- Продаж свіже зрізаних квітів котрі завжди будуть свіжими
- Вазони та квіти в горщиках.
- Товари для догляду за рослинами
- Сувенірна та подарункова продукція (Статуетки, картини), як вид додаткового прибутку
- Листівки, що часто купують при виборі букеті
Що стосується кави, то можливо реалізовувати не просто її, як напій, але й маленькі компліменти, типу цукерок без цукру (здорове харчування нинітв моді), льодяників для дітей, а як варіант кожну 6 каву дарувати клієнту, створивши свою фірмова печатку і на візитівці мазанину відмічати кількість випитих чашок кави.
Відмінно оформлена вітрина магазину- 50% успіху, оскільки покупець, в першу чергу, купує очима.
Магазин працюватиме щоденно з 8 ранку до 10 вечора, без перерви та вихідних
2.1. Власність компанії
"Арома Букет" - приватне підприємство. Спочатку буде оформлення як фізична особа-підприємець. При майбутньому розширення форма власності буде змінена.
2.2. Підсумок про початок роботи
Магазин буде орендований в одному місці. Головною перевагою є залучення великої аудиторії на рахунок реалізації великої кількості продуктів. Вимоги до запуску буду фінансуватися за рахунок інвестицій власника. Для більш активного росту прибутку можна створити сайт, через який покупці будуть детальніше знайомитися з асортиментом послуг, котрі ми їм можемо надати.
2.3. Місцезнаходження та послуги компанії
Першим орієнтиром, де найкраще відкривати тогову точку є велика прохідність людей, другий транспортна розв’язка. Відмінним варіантом буде місце біля метро або ж недалеко від автобусних станцій. Люди не хочуть далеко ходити, вони куплять там, де ближче. Також, відмінним рішенням буде можливість оренди приміщення біля палаців одруження.
Приміщення має бути з хорошим ремонтом, підведеними комунікаціями: електроенергія, опалення, вода. Площа приміщення 30-40 кв.м..
Послуги квіткового магазину:
- Упаковка квітів і подарунків. Пакувальний матеріал буде представлений в широкому асортименті.
- Флористичні послуги: оформлення залів, складання композицій з квітів, оформлення весіль та інше.
- приготування та продаж кави Під неї обов’язково потрібно створити свій сайт в інтернеті. Як бачите спектр товарів і послуг досить широкий, тому тут є куди, рости, починаючи з маленького квіткового кіоску і закінчуючи повноцінним квітковим магазином.
3. ПРОДУКТИ
Флористика - основний вид підприємницької діяльності, яким ми будемо займатися. Для збільшення прибутків та швидкої окупності бізнесу торгова точка буде продавати справжню каву.
3.1. Порівняння конкуренції
Конкуренція в світі флористики надзвичайно велика в наш час. Для того аби виділятися серед інших конкурентів достатньо дотримуватися тримати зовнішній вигляд вітрини магазину в надежному стані. Клієнт просто навіть не зайде в магазин, оскільки він відразу побачить неякісний товар, тому вітрину завжди має бути з продуктами відмінної якості. А квіти не обов’язково викидати, можна їх висушувати і робити ручні вироби. Яу варіант можна створити власний сайт, де клієнт обере букеті, кур'єр доставить його на вказану адресу. Всі люди надзвичайно цінують час.
Що стосується кави - вона має бути смачною, ароматною та привертали до магазину додаткову аудиторію.
Такий підхід однозначно не залишиться непомітним і на фоні наших конкурентів ми будемо виглядати виграшно.
4. РЕЗЮМЕ АНАЛІЗУ РИНКУ
Як не дивно, але тенлендія дарувати квіти або супроводжувати подарунки квітами - напевне завжди буде актуальною. Зрозуміло, що кільскість магазинів з квітами щоденно збільшується, певні точки закриваються, певні успішно працюють роками. Створювати сучасне та актуальне, не боятимя ескпериментувати - ось головна умова магазинів такої сфери. Стать - ми будемо націлені на обидві статі, з невеликим перекосом у чоловіків через їх меншу увагу до питань харчування. Дохід - ми звернемось до фізичних осіб із всіма рівнями доходу, оскільки квіти купують всі, може відрізнятися лише цінова політика квітів, які хоче бачити в щамрвдегій композиції клієнт. Наша концепція матиме дуже широку привабливість. Наша мета - бути популярним місцем зі смачно кавою та широким асортиментом якісних квітів.
4.1. Сегментація ринку
Орієнтація магазину спрямована без виключення на людей всіх вікових категорій. Жодне свято не обходиться без квітів. Для гурманів буде розроблено каву, за якою дійсно захочуть приходити знову і знову.
Враховуючи місце розташування люди з офісів та жителі найближчих будинків - це вже наша аудиторія. Головне - тримати марку на гідному рівні. "Арома букет" - це поєднання приємного (кави) з необхідним (покупка квітів)
4.2. Стратегія цільового сегмента ринку
"Арома Букет " планує задовольнити попит всіх зацікавлених в купівлі квітів, потребують організації весілля ( весільні букети, топіарії, весільна арка та інше), замовленні якісної кави. Мета діяльності магазину - стати популярними серед жителів найближчих мікрорайоні як магазин зі свіжими квітами та смачно кавою, а в організації весіль - особливими в підході до виконання справи, а головне якісним результатом. По-перше, щоденно хороша якість та асортимент товару, по-друге, відгуки від покупців- ось 2 найкращі цілі, які і будуть давати максимальні прибутки "Арома Букет" в майбутньому.
Важливим аспектом є правильне співвідношення ціна/якість, оскільки при великій націнці ризикової встратит основні аудиторію, тому важливо обрати саме "золоту середину" при старті проекту.
4.3. Тенденції ринку
Раніше у флористі були надзвичайно популярними повнота форм, блиск, величезна гамма кольорів, аби нині все змінилося - всі віддають перевагу чомусь больше класичному, однотонному та не громіздкому. Всі тенденції в світі флористики диктують на країни з наймогутніших квітковий потенціалом - Голандія, Еквадор, виводячи свої нові сорти квітів та диктуючи свої умови у створенні композицій.
4.4. Основні конкуренти
Нашими основними конкурентами в цьому сегменті є "монстрів квіткової справи" такі як "Kvitel", "Zelena Gallery", "Камелія", "Lara Shen", які виготовляються композиції преміум та середнього класу, диктуючи свої умови на локальному ринку флористики.
5. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ
Наша стратегія базується на тому, щоб добре обслуговувати власний магазин та прагнути ставати краще. Зрозуміло, що, як і в будь-якому іншому підприємницькому напрямку діяльності в реалізації квіткової продукції є ряд моментів, які обов’язково враховувати, перед тим як затвердити зразок бізнес плану квіткового магазину і приступати до його реалізації.
Оптимальний варіант реклами – спеціальний знак, що привертає увагу потенційних клієнтів безпосередньо при підході до торгової точки. Рекламуватись можна шляхом подачі оголошень у місцеву пресу, напередодні днів, у яких спостерігається підвищений попит на квіткову продукцію. Також бажано бути «присутнім» у найбільших соціальних мережах. Непоганим рекламним та маркетинговим ходом буде співпраця з салонами краси, весільними салонами, тощо. Основний нюанс при веденні квіткового бізнесу – підготовка товару до реалізації. Букети необхідно складати уміло, квіти повинні виглядати максимально привабливо, складність може викликати збереження квітів та підтримання їх свіжості. Так, з троянд треба зрізати з низу стебла і до половини всі колючки, підрізаючи потім стебло, щоб квіти добре абсорбували воду. Зберігати всі квіти потрібно в целофані або плівці, оскільки вони швидко псуються і втрачають товарний вигляд, а перед продажем поміщати на 1-2 години в воду, підігріту до 40 градусів: тоді квіти будуть виглядати чудово.
5.1. Стратегія ціноутворення
Варто відзначити, що націнка на квіти становить до 200%. У святкові дні підприємці іноді піднімають ціни на квіти, але не варто їх значно завищувати інакше клієнт піде до конкурента. Якщо брати що середній чек клієнта буде – 130 – 150 грн. А вдень, буде обслуговуватися близько 20 клієнтів, то в місяць вийде заробити близько 85 000 грн. Якщо відняти звідси щомісячні витрати, то чистий прибуток складе близько – 50000грн.
5.2. Стратегія збуту
Стратегія продажів полягає у створенні та відкритті нових місць для збільшення доходу. Однак цей план буде реалізований, коли одна торгова точка покаже зростання.
1. Цілі
Головною метою діяльності "Арома букет" є його активна діяльність. Заклад має успішно позиціонувати себе як магазин квітів та кав'ярня, до якої маю приходити не лише за квітами, але й за кавою. За 3 роки свої діяльності місце має набути достатньої популярності для того, аби мати можливість оформлювати весілля ( весільні арки, оформлення весільниз столів, президіуму, створення топіаріїв тощо). Необхідно, аби за даний період підприємство могло розширити свою діяльність завдяки весіллям на сусідні міста.
1.2. Місія
Місія роботи "Арома букет" - стати на ряду з найуспішнішими магазинами флористи, що параллельно займаються оформленням весіль. Основна увага, звичайно, буде приділятися квітам, проте авторські кава, приготована правильно не повинна залишатися непоміченою. Аби покупці, порівнюючи наш магазин з іншими, обирали наш.
1.3. Ключі до успіху
Для успіху в цьому бізнесі ми повинні
виділитися серед конкурентів, тобто потрібно як мінімум надати клієнту більший вибір не тільки товару, що продається а й послуг. Класичні магазини квітів вже давно переросли у щось більше і тепер це суміш магазину подарунків і реалізація квіткової продукції. Воно й зрозуміло, оскільки продаж квітів найбільш актуальна справа тільки у свята, а в будні дні, потрібно чимось торгувати, щоб платити податки і орендну плату. Також, маючи ще додаткове джерело прибутку (каву) буде легше залучити аудиторію .
Голове правило успіншого бізнесу - вся продукція має бути якісна та свіжа, оскільки відомо, що погані відгуки розносяться в 3 рази швидше, ніж хороші є, тому нам потрібен високий рейтинг.
Надзвичайно важливим аспектом діяльності магазину є крокування в ногу з модними тенденціями в світі флористики та пошук нових сортів кави для більш гармонійного смаку та аромату.
2. РЕЗЮМЕ КОМПАНІЇ
"Арома Букет" - це магазин зі своїми особливими нотами в атмосфері.
Наш магазин також пропонуватиме чудове та доброзичливе ставлення до покупців, враховуючи всі побажання.
Тут буде продаватися широкий спектр товарів пов'язаний з подарунками, а саме:
- Продаж свіже зрізаних квітів котрі завжди будуть свіжими
- Вазони та квіти в горщиках.
- Товари для догляду за рослинами
- Сувенірна та подарункова продукція (Статуетки, картини), як вид додаткового прибутку
- Листівки, що часто купують при виборі букеті
Що стосується кави, то можливо реалізовувати не просто її, як напій, але й маленькі компліменти, типу цукерок без цукру (здорове харчування нинітв моді), льодяників для дітей, а як варіант кожну 6 каву дарувати клієнту, створивши свою фірмова печатку і на візитівці мазанину відмічати кількість випитих чашок кави.
Відмінно оформлена вітрина магазину- 50% успіху, оскільки покупець, в першу чергу, купує очима.
Магазин працюватиме щоденно з 8 ранку до 10 вечора, без перерви та вихідних
2.1. Власність компанії
"Арома Букет" - приватне підприємство. Спочатку буде оформлення як фізична особа-підприємець. При майбутньому розширення форма власності буде змінена.
2.2. Підсумок про початок роботи
Магазин буде орендований в одному місці. Головною перевагою є залучення великої аудиторії на рахунок реалізації великої кількості продуктів. Вимоги до запуску буду фінансуватися за рахунок інвестицій власника. Для більш активного росту прибутку можна створити сайт, через який покупці будуть детальніше знайомитися з асортиментом послуг, котрі ми їм можемо надати.
2.3. Місцезнаходження та послуги компанії
Першим орієнтиром, де найкраще відкривати тогову точку є велика прохідність людей, другий транспортна розв’язка. Відмінним варіантом буде місце біля метро або ж недалеко від автобусних станцій. Люди не хочуть далеко ходити, вони куплять там, де ближче. Також, відмінним рішенням буде можливість оренди приміщення біля палаців одруження.
Приміщення має бути з хорошим ремонтом, підведеними комунікаціями: електроенергія, опалення, вода. Площа приміщення 30-40 кв.м..
Послуги квіткового магазину:
- Упаковка квітів і подарунків. Пакувальний матеріал буде представлений в широкому асортименті.
- Флористичні послуги: оформлення залів, складання композицій з квітів, оформлення весіль та інше.
- приготування та продаж кави Під неї обов’язково потрібно створити свій сайт в інтернеті. Як бачите спектр товарів і послуг досить широкий, тому тут є куди, рости, починаючи з маленького квіткового кіоску і закінчуючи повноцінним квітковим магазином.
3. ПРОДУКТИ
Флористика - основний вид підприємницької діяльності, яким ми будемо займатися. Для збільшення прибутків та швидкої окупності бізнесу торгова точка буде продавати справжню каву.
3.1. Порівняння конкуренції
Конкуренція в світі флористики надзвичайно велика в наш час. Для того аби виділятися серед інших конкурентів достатньо дотримуватися тримати зовнішній вигляд вітрини магазину в надежному стані. Клієнт просто навіть не зайде в магазин, оскільки він відразу побачить неякісний товар, тому вітрину завжди має бути з продуктами відмінної якості. А квіти не обов’язково викидати, можна їх висушувати і робити ручні вироби. Яу варіант можна створити власний сайт, де клієнт обере букеті, кур'єр доставить його на вказану адресу. Всі люди надзвичайно цінують час.
Що стосується кави - вона має бути смачною, ароматною та привертали до магазину додаткову аудиторію.
Такий підхід однозначно не залишиться непомітним і на фоні наших конкурентів ми будемо виглядати виграшно.
4. РЕЗЮМЕ АНАЛІЗУ РИНКУ
Як не дивно, але тенлендія дарувати квіти або супроводжувати подарунки квітами - напевне завжди буде актуальною. Зрозуміло, що кільскість магазинів з квітами щоденно збільшується, певні точки закриваються, певні успішно працюють роками. Створювати сучасне та актуальне, не боятимя ескпериментувати - ось головна умова магазинів такої сфери. Стать - ми будемо націлені на обидві статі, з невеликим перекосом у чоловіків через їх меншу увагу до питань харчування. Дохід - ми звернемось до фізичних осіб із всіма рівнями доходу, оскільки квіти купують всі, може відрізнятися лише цінова політика квітів, які хоче бачити в щамрвдегій композиції клієнт. Наша концепція матиме дуже широку привабливість. Наша мета - бути популярним місцем зі смачно кавою та широким асортиментом якісних квітів.
4.1. Сегментація ринку
Орієнтація магазину спрямована без виключення на людей всіх вікових категорій. Жодне свято не обходиться без квітів. Для гурманів буде розроблено каву, за якою дійсно захочуть приходити знову і знову.
Враховуючи місце розташування люди з офісів та жителі найближчих будинків - це вже наша аудиторія. Головне - тримати марку на гідному рівні. "Арома букет" - це поєднання приємного (кави) з необхідним (покупка квітів)
4.2. Стратегія цільового сегмента ринку
"Арома Букет " планує задовольнити попит всіх зацікавлених в купівлі квітів, потребують організації весілля ( весільні букети, топіарії, весільна арка та інше), замовленні якісної кави. Мета діяльності магазину - стати популярними серед жителів найближчих мікрорайоні як магазин зі свіжими квітами та смачно кавою, а в організації весіль - особливими в підході до виконання справи, а головне якісним результатом. По-перше, щоденно хороша якість та асортимент товару, по-друге, відгуки від покупців- ось 2 найкращі цілі, які і будуть давати максимальні прибутки "Арома Букет" в майбутньому.
Важливим аспектом є правильне співвідношення ціна/якість, оскільки при великій націнці ризикової встратит основні аудиторію, тому важливо обрати саме "золоту середину" при старті проекту.
4.3. Тенденції ринку
Раніше у флористі були надзвичайно популярними повнота форм, блиск, величезна гамма кольорів, аби нині все змінилося - всі віддають перевагу чомусь больше класичному, однотонному та не громіздкому. Всі тенденції в світі флористики диктують на країни з наймогутніших квітковий потенціалом - Голандія, Еквадор, виводячи свої нові сорти квітів та диктуючи свої умови у створенні композицій.
4.4. Основні конкуренти
Нашими основними конкурентами в цьому сегменті є "монстрів квіткової справи" такі як "Kvitel", "Zelena Gallery", "Камелія", "Lara Shen", які виготовляються композиції преміум та середнього класу, диктуючи свої умови на локальному ринку флористики.
5. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ
Наша стратегія базується на тому, щоб добре обслуговувати власний магазин та прагнути ставати краще. Зрозуміло, що, як і в будь-якому іншому підприємницькому напрямку діяльності в реалізації квіткової продукції є ряд моментів, які обов’язково враховувати, перед тим як затвердити зразок бізнес плану квіткового магазину і приступати до його реалізації.
Оптимальний варіант реклами – спеціальний знак, що привертає увагу потенційних клієнтів безпосередньо при підході до торгової точки. Рекламуватись можна шляхом подачі оголошень у місцеву пресу, напередодні днів, у яких спостерігається підвищений попит на квіткову продукцію. Також бажано бути «присутнім» у найбільших соціальних мережах. Непоганим рекламним та маркетинговим ходом буде співпраця з салонами краси, весільними салонами, тощо. Основний нюанс при веденні квіткового бізнесу – підготовка товару до реалізації. Букети необхідно складати уміло, квіти повинні виглядати максимально привабливо, складність може викликати збереження квітів та підтримання їх свіжості. Так, з троянд треба зрізати з низу стебла і до половини всі колючки, підрізаючи потім стебло, щоб квіти добре абсорбували воду. Зберігати всі квіти потрібно в целофані або плівці, оскільки вони швидко псуються і втрачають товарний вигляд, а перед продажем поміщати на 1-2 години в воду, підігріту до 40 градусів: тоді квіти будуть виглядати чудово.
5.1. Стратегія ціноутворення
Варто відзначити, що націнка на квіти становить до 200%. У святкові дні підприємці іноді піднімають ціни на квіти, але не варто їх значно завищувати інакше клієнт піде до конкурента. Якщо брати що середній чек клієнта буде – 130 – 150 грн. А вдень, буде обслуговуватися близько 20 клієнтів, то в місяць вийде заробити близько 85 000 грн. Якщо відняти звідси щомісячні витрати, то чистий прибуток складе близько – 50000грн.
5.2. Стратегія збуту
Стратегія продажів полягає у створенні та відкритті нових місць для збільшення доходу. Однак цей план буде реалізований, коли одна торгова точка покаже зростання.
Інші роботи цього напряму