*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   50 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Аналіз і прогнозування попиту на зарубіжному ринку   (ID роботи: 262)

Напрям: Економіка підприємства
Предмет: Економіка підприємства
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 43
Рік захисту: 2009
Мова: Українськa
План
Вступ
РОЗДІЛ І. Дослідження ринків
1.1. Класифікація ринків та види ринкового попиту і його визначення
1.2. Підходи до вивчення ринків та оцінка поточного попиту
РОЗДІЛ ІІ. Методи які використовуються при аналізі
2.1. Методи отримання і обробки інформації
2.2.Методи прогнозування попиту
РОЗДІЛ ІІІ. Дослідження попиту у ТОВ "Техномикс"
Висновок
Список використаної літератури
Вступ
Актуальність дослідження. Здійснення успішної комерційної діяльності на зовнішньому ринку так само як і на внутрішньому вимагає в першу чергу задоволення потреб покупця. Щоб досягти цієї мети та отримати бажаний прибуток підприємству необхідно по можливості максимально точно спрогнозувати величину попиту в часовій перспективі на товар чи послугу, яку воно пропонує для продажу.
Радикальна відмінність зовнішнього ринку від внутрішнього українського полягає в тому, що зовнішній ринок є ринком покупця, де пропозиція товарів і послуг (у більшості капіталістичних країн) випереджає попит. І тут основне питання не стільки в досягненні конкурентноздатності товарів, скільки в з'ясуванні нових запитів потенційних покупців і своєчасному їхньому задоволенні. Звідси найважливіша вимога для національного українського підприємця складається у швидкому, оперативному видобутку ринкової інформації, її обробці і виробленню адекватно ринковій ситуації стратегії у виробництві і реалізації товарів.
Поряд з врахуванням національних, державних традицій окремих країн, що визначають ефективність на відповідних ринках застосування конкурентних
Висновок
Західний досвід маркетингу свідчить про те, що практично всі корпорації дуже неохоче виходять на зовнішні ринки, воліють займатися "домашнім" маркетингом. Здійснення виробничої і збутової діяльності на іноземному ринку, як правило, зв'язано з необхідністю вивчення чужої мови, звичок, традицій і потреб споживачів. Власник товару постійно зіштовхується з політичною невизначеністю, економічною нестабільністю, а також з потребами пристосовувати свій товар під незвичні споживчі потреби іноземних споживачів. Усі ці проблеми крім додаткових турбот для виробника чи збутовика зв'язані зі збільшенням витрат, що закономірно знижує комерційний ефект зовнішньоекономічної діяльності.
Разом з тим практика зовнішньоекономічної діяльності будь-якої фірми свідчить про те, що незважаючи на зазначені труднощі підприємці намагаються зайняти визначені ніші світового ринку товарів і послуг. Це прагнення зв'язане з дією ряду політичних і економічних факторів: ослабленням маркетингових можливостей чи зміна кон'юнктури на внутрішньому ринку (зниження темпів економічного росту,
Література
1. Глушенко В. В. Менеджмент. Системные основы. – М.: НПЦ Крылья, 1996.
2. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика: — М.: Издательство «Финпресс», 2003. — 496 с.
3. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. М., Финпресс, 1998.
4. Диксон П.Р. Управление маркетингом. Пер. с англ. М.: ЗАО «Издательство БИНОМ», 1998. – 560 с.
5. Добросоцкий В.И. Маркетинговые исследования рынка потребительских товаров. Учебное пособие, СПБТЭИ,1994
6. Дойль П. Маркетинг - менеджмент и стратегии? Москва: «Ось-89», 2002. – 280 с.
7. Дорошев В.И. Введение в теорию стратегического маркетинга. Учебное пособие спбтэи, 1997
8. Елисеева И.И., Юзбашев М.М. Общая теория статистики. М., Финансы и статистика, 1996.
9. Завьялов Л., Демидов Д. Формула успеха. Маркетинг: сто вопросов – сто ответов, как действовать на внешнем рынке. М., 1992.
10. Котлер Ф. Основы маркетинга. Пер.с англ. М: Прогресс.1996
11. Крикавський Є.В, Чухрай Н.К. Промисловий маркетинг - Львів: львівська політехніка, 2001. – 430 с.
12. Крикавський Є.В. Аналіз використання виробничих ресурсів та витрат – Львів: львівська політехніка, 2000. – 270 с.
13. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Санкт-Петербург, Наука, 1996
14. Ліпич Л.Г. Маркетингове прогнозування товарного ринку – Луцьк, 2002 р. – 205 с.
15. Лунев В.Л. Тактика и стратегия управления фирмой. – М.: Финпресс, НГАЗиУ, 1997. – 356с.
16. Маркетинг. Учебник под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи ЮНИТИ. 1995
17. Маслова Т.Д., Ковалик Л.Н., Божук С.Г. М31 Маркетинг // СПб: Питер, 2001. – 320 с.: ил. – (Серия «Краткий курс»)
18. Нареш Малхотра. Маркетинговые исследования и эффективный анализ статистических данных. — К.: ООО «ТИД «ДС», 2002. — 768 с.
19. Немчин А.М., Минаев Д.В., Маркетинг. Учебное пособие.// – К.: «Бизнес-пресса», 2001 – 512 с.
20. Пелішенко В.П. Маркетинговий менеджмент – Київ, Вища шк., 2003. – 327с.
21. Полторак В.Л. Маркетингові дослідження – Київ: Лібра, 2003. – 384 с.
22. Проблемы планирования и управления. Опыт системных исследований. Под редакцией Голубкова Е. П. И Жандарова А. М. - М., Экономика, 198 с.
23. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник / Під ред. А.О.Старостіної - Київ: Іван Федоров, 1997. - 400 с.
24. Старостина А.А. Маркетинговые исследования. – Москва: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 320 с.
25. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг ? Київ: Вища школа, 2003. – 327 с.
26. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг. М.: ЗАО «Бизнес-школа ИНТЕЛ-СИНТЕЗ», 2000. – 640 с.
27. Черчилль Г. А. Маркетинговые исследования. — СПб: Издательство «Питер», 2000. — 752 с.;
28. Эванс Дж., Берман Б. Маркетинг. Сокр. Пер. с англ. - М., Экономика,1990
29. Burns Alvin C., Bush Ronald F. Marketing Research. New Jersey, Prentice Hall, 1995.
30. Kotler Philip, Armstrong Gary. Principles of Marketing. Fifth Ed. Prentice Hall, 1991.
Інші роботи цього напряму
Ліцензування та патентування контрольна
Контрольна з економіки підприємства витрати виробництва
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємства" (Варіант 4)
Задача з дисципліни "Економіка підприємства"
Управління витратами контрольна
Формування програми випуску продукції, виконання робіт та надання послуг підприємства
Організація матеріально-технічного постачання виробництва ТОВ «Мф-Фарм»
Нематеріальні ресурси та аналіз ефективності їх використання
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Аналіз кількісних характеристик фінансового стану на прикладі ВАТ ''Хімволокно''
ПЛАНУВАННЯ ДОХОДІВ ЖКГ ВІД НАДАННЯ ПОСЛУГ ТА ВИКОНАННЯ РОБІТ
Дослідження кон'юктури ринку підприємства ТОВ "Український папір"
Стейкхолдинг як явище, стейкхолдери компанії
Формулювання стратегії попередження банкрутства на прикладі підприємства ВАТ «Клеванський ДОК»
Задача ОСНОВИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Международная предпринимательская деятельность
Задачі з економіки підприємства
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємства"
Контрольна робота з дисципліни "Економіка підприємства"
Аналіз прибутку та рентабельності на прикладі ПАТ "Компанія "Райз"
Аналіз кредиторської заборгованості
Задачі з економіки підприємства
Обсяг інвестицій та джерела їх фінансування
Задача з дисципліни "Економіка підприємства"
Відновлення основних засобів
Економіка контрольна робота
Проблеми встановлення мінімального розміру статутного капіталу
Інноваційні технології як умова розвитку транспортного підприємства
Задачі з економіки підприємства
Аналіз теоретичних та практичних умов формування та використання кадрового потенціалу підприємства на прикладі ЗАТ КАПС «КИЙАВІА»
Индивидуальное задание с экономики предприятия
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства" Варіант 1
Контрольна економіка підприємства
Вдосконалення торгівельної діяльності в інтернет середовищі магазин розетка
Формування фінансово-господарського потенціалу в сучасних ринкових умовах на прикладі ТОВ “Мітра”
Контрольна економіка підприємств
Подолання збитковості підприємства на прикладі ВАТ «Криворіжхліб»
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Удосконалення організації діяльності аптечного закладу на прикладі аптеки №7 комунального підприємства “Фармація”
Економіка природокористування
Ефективність використання основних засобів і їх вплив на господарську діяльністьна прикладі ТОВ ''Моноліт-1''
Задачі з дисципліни "Економіка підприємства"
Розвиток систем
Аналіз фінансового стану звіт
Інноваційні технології як умова розвитку транспортного підприємства
Система управління персоналом підприємства
Собівартість продукції та ефективність виготовлення ковбасних виробів
Управління фінансовим станом підприємства
Прибутковість підприємства та шляхи її підвищення
Задачі економіка підприємства