ЦЕНА:
100 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
229 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Поняття та ознаки адміністративного правопорушення (ID работы: 990) |
Направление: | Право |
Предмет: | Административное право |
Тип работы: | Курсовая работа |
Число страниц: | 52 |
Год защиты: | 2008 |
Язык: | Украинский |
Содержание
Вступ
РОЗДІЛ І. Поняття адміністративного правопорушення
1.1 Поняття правопорушення
1.2 Загальні риси адміністративних правопорушень
1.3 Види адміністративних правопорушень
1.4 Відмінність адміністративного правопорушення від злочину
РОЗДІЛ ІІ. Юридичний склад адміністративного правопорушення
2.1 Поняття складу адміністративного правопорушення
2.2 Функцій складу адміністративного правопорушення
2.3 Ознаки складу правопорушення
2.4 Види складів адміністративних правопорушень
2.4.1 Суб'єкт адміністративного правопорушення
2.4.2 Об’єкт адміністративного правопорушення
2.4.3 Об’єктивна сторона адміністративного правопорушення
2.4.4 Суб’єктивна сторона адміністративного правопорушення
РОЗДІЛ ІІІ. Запобігання адміністративним правопорушенням
3.1 Адміністративно–попереджувальні заходи
3.1.1 Особливості адміністративно–попереджувальних заходів
3.1.2 Адміністративний нагляд
3.2 Запобіжні заходи
3.2.1 Обов’язки патрульних і постових нарядів при несення служби
3.2.2 Застосування спеціальних засобів працівниками міліції
3.2.3 Застосування до використання
вогнепальної зброї як запобіжного заходу
Висновок
Список використовуваної літератури
РОЗДІЛ І. Поняття адміністративного правопорушення
1.1 Поняття правопорушення
1.2 Загальні риси адміністративних правопорушень
1.3 Види адміністративних правопорушень
1.4 Відмінність адміністративного правопорушення від злочину
РОЗДІЛ ІІ. Юридичний склад адміністративного правопорушення
2.1 Поняття складу адміністративного правопорушення
2.2 Функцій складу адміністративного правопорушення
2.3 Ознаки складу правопорушення
2.4 Види складів адміністративних правопорушень
2.4.1 Суб'єкт адміністративного правопорушення
2.4.2 Об’єкт адміністративного правопорушення
2.4.3 Об’єктивна сторона адміністративного правопорушення
2.4.4 Суб’єктивна сторона адміністративного правопорушення
РОЗДІЛ ІІІ. Запобігання адміністративним правопорушенням
3.1 Адміністративно–попереджувальні заходи
3.1.1 Особливості адміністративно–попереджувальних заходів
3.1.2 Адміністративний нагляд
3.2 Запобіжні заходи
3.2.1 Обов’язки патрульних і постових нарядів при несення служби
3.2.2 Застосування спеціальних засобів працівниками міліції
3.2.3 Застосування до використання
вогнепальної зброї як запобіжного заходу
Висновок
Список використовуваної літератури
Введение
Запропонована нижче тема – Адміністративне правопорушення найбільш цікава в зв'язку з переходам нашого суспільства на якісно новий рівень відносин і як наслідок цього цікава глибока правова реформа навколо державного управління й адміністративного права.
Як правило, вони (адміністративні проступки) регулюються нормами адміністративного, фінансового й інших галузей права і не зв'язані з використанням службових обов'язків (наприклад, порушення правил протипожежної безпеки; незаконне використання спеціальних технічних засобів негласного одержання інформації; останнім часом - порушення митних правил: недоставляння в митницю товарів і документів для контролю, ушкодження митного забезпечення, розвантаження, видача і використання імпортних вантажів без дозволу митниці, порушення зобов'язань по транзиті).
У боротьбі з правопорушеннями основні зусилля спрямовані на профілактику цих провин і на усунення причин, що їх породжують. Однак це не виключає можливості використання правових санкцій у відношенні осіб, винних у здійсненні адміністративних правопорушень.
Роботу щодо припинення, запобігання і попередження адміністративних
Як правило, вони (адміністративні проступки) регулюються нормами адміністративного, фінансового й інших галузей права і не зв'язані з використанням службових обов'язків (наприклад, порушення правил протипожежної безпеки; незаконне використання спеціальних технічних засобів негласного одержання інформації; останнім часом - порушення митних правил: недоставляння в митницю товарів і документів для контролю, ушкодження митного забезпечення, розвантаження, видача і використання імпортних вантажів без дозволу митниці, порушення зобов'язань по транзиті).
У боротьбі з правопорушеннями основні зусилля спрямовані на профілактику цих провин і на усунення причин, що їх породжують. Однак це не виключає можливості використання правових санкцій у відношенні осіб, винних у здійсненні адміністративних правопорушень.
Роботу щодо припинення, запобігання і попередження адміністративних
Заключение
Проаналізувавши адміністративні правопорушення як вид поводження людей, можна дійти висновку, що головне в цьому поводженні - те, що воно суперечить існуючим суспільним відносинам, заподіює чи здатне заподіювати шкоду правам і інтересам громадян, колективів і суспільства в цілому, перешкоджає поступальному розвитку суспільства. Правопорушення розрізняють за своєю спрямованістю, за імовірністю настання шкідливих наслідків і їхньої ваги, за характером їхніх мотивів, що викликали, за цілями правопорушень та ін. Незважаючи на всі ці розходження, правопорушення складають одну групу явищ у соціальному і правовому відношеннях, тому що мають єдину сутність і подібні юридичні ознаки.
На відміну від правомірних дій, що можуть бути прямо передбачені нормами права, а можуть і випливати в загальній формі з "духу закону", протиправні дії повинні бути чітко сформульовані діючими правовими нормами. З цього погляду правопорушення можна говорити лише в рамках і з поліції закону, що визначає поняття й ознаки цивільного, адміністративного чи іншого правопорушення, а нерідко і точний перелік протиправних діянь, що встановлює. Такого роду “формалізм” протиправності забезпечує ясність і єдність вимог, пропонованих до всіх громадян і організацій.
Загальне поняття складу адміністративної провини має дуже важливе теоретичне і практичне значення в юрисдикційній діяльності органів внутрішніх
На відміну від правомірних дій, що можуть бути прямо передбачені нормами права, а можуть і випливати в загальній формі з "духу закону", протиправні дії повинні бути чітко сформульовані діючими правовими нормами. З цього погляду правопорушення можна говорити лише в рамках і з поліції закону, що визначає поняття й ознаки цивільного, адміністративного чи іншого правопорушення, а нерідко і точний перелік протиправних діянь, що встановлює. Такого роду “формалізм” протиправності забезпечує ясність і єдність вимог, пропонованих до всіх громадян і організацій.
Загальне поняття складу адміністративної провини має дуже важливе теоретичне і практичне значення в юрисдикційній діяльності органів внутрішніх
Литература
Законодавчі і нормативні акти органів державної влади
1. Конституція України
2. Кодекс України про адміністративні правопорушення.
3. Кримінальний Кодекс України.
4. Закону України “Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі”.
5. Законом України „Про міліцію”.
6. Статут Патрульно–постової служби міліції України затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ від 28.07.1994р.
Навчальні посібники і монографічні видання
1. Адміністративне право України. Академічний курс: Підруч.: У двох томах: Том 1. Загальна частина / Ред. колегія: В. Б. Авер'янов (голова). — К,: Видавництво «Юридична думка», 2004.- 584 с.
2. Адміністративне право України: основні поняття. Навчальний посібник. / За заг. ред. доктора юридичних наук, професора І.П. Голосніченка. - К.: ГАН, 2005. - 232 с.
3. Адміністративне право України: Підручник/ Ю. П. Битяк, В. М. Гаращук, О. В. Дяченко та ін.; За ред. Ю. П. Битяка. — К.: Юрінком Інтер, 2005. — 544 с.
4. Бабій Б.М., Бурчак Ф.Г. Юридичний словник. - 2-ге вид., перер. і доповнене.-К., 1983. - 871с.
1. Конституція України
2. Кодекс України про адміністративні правопорушення.
3. Кримінальний Кодекс України.
4. Закону України “Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі”.
5. Законом України „Про міліцію”.
6. Статут Патрульно–постової служби міліції України затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ від 28.07.1994р.
Навчальні посібники і монографічні видання
1. Адміністративне право України. Академічний курс: Підруч.: У двох томах: Том 1. Загальна частина / Ред. колегія: В. Б. Авер'янов (голова). — К,: Видавництво «Юридична думка», 2004.- 584 с.
2. Адміністративне право України: основні поняття. Навчальний посібник. / За заг. ред. доктора юридичних наук, професора І.П. Голосніченка. - К.: ГАН, 2005. - 232 с.
3. Адміністративне право України: Підручник/ Ю. П. Битяк, В. М. Гаращук, О. В. Дяченко та ін.; За ред. Ю. П. Битяка. — К.: Юрінком Інтер, 2005. — 544 с.
4. Бабій Б.М., Бурчак Ф.Г. Юридичний словник. - 2-ге вид., перер. і доповнене.-К., 1983. - 871с.
Другие работы этого направления