Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   35 грн.
ЦЕНА:   80 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Стан та основні напрямки поліпшення якості надаваємих послуг туристичного комплексу “Хрещатик”   (ID работы: 4727)

Направление: Туризм
Предмет: Туризм и туристический бизнес
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 71
Год защиты: 2006
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи управління якістю готельних послуг
1.1. Роль та значення управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
1.2. Особливості системи управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
1.3. Закордонний досвід управління якістю готельних послуг
Розділ 2. Аналіз функціонування системи управління якістю послуг в туристичному комплексі “Хрещатик”, м. Київ
2.1. Оцінка рівня якості готельних послуг на підприємстві
2.2. Комплексна оцінка роботи персоналу підприємства як передумова надання якісної готельної послуги 37
2.3. Дослідження впливу якості послуг на результати діяльності підприємства
Розділ 3. Удосконалення системи управління якістю послуг туристичного комплексу “Хрещатик”, м.Київ
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Другие работы этого направления
Формування збутової мережі міжнародного туристичного оператора в середовищі Інтернет
Туризм в Україні і його складові
Технологія надання туристичних послуг на прикладі ТОВ “Карабейніков”
Виставковий маркетинг в діяльності туристичної фірми (на прикладі туристичної фірми)
Рекреаційне природокористування Вінницької області
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „T.REX”, готелю „Пролісок”, ресторану „Ярославів двір”
Звіт
ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області
Місце авіаційних перевезень у туристсько-рекреаційній діяльності. Теоретичний та практичний аспекти
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнес
Технологія створення туристичного продукту , розробка програми перебування туристів та дотримання туристичних формальностей
Зелений туризм в Хмельницькій області
Особливості організації турів вихідного на прикладі туристичного агентства “Медіаінфортур”
The impact of the game of football in Tourism
Вплив рекреаційної діяльності на екологічну ситуацію Рівненської області
Специфіка формування туристичної інфраструктури
Стан і перспективи розвитку готельного господарства України
Технологія надання туристичних послуг на прикладі “Стопхай-Тур”
Організація роботи з постачальниками матеріально-технічних ресурсів ресторану "Женева"
Туристичні ресурси Сінгапуру
АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ТУРИСТСЬКИХ ПОСЛУГ на прикладі: туристського підприємства „Тур-експрес ЛТД”, готелю „Імпреса”, ресторану „Walter’s”
Організація роботи служб, що забезпечують замкнутий технологічний цикл обслуговування туристів
Реклама в туризмі
Технологія надання туристичних послуг на прикладі туристичної фірми "ГАМАЛІЯ"
Сучасні технології франчайзингу в туристичному бізнесі
Моделі професійної підготовки та можливість менеджерів індустрії туризму