ЦЕНА:
100 грн.
|
|
|
ЦЕНА:
229 руб.
|
|
|
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
|
||
Тема работы: | Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (ID работы: 4360) |
Направление: | Економіка підприємства |
Предмет: | Экономика предприятия |
Тип работы: | Дипломная работа |
Число страниц: | 130 |
Год защиты: | 2010 |
ВУЗ: | Национальный Транспортный Университет (НТУ) |
Язык: | Украинский |
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1.Конкуренція, як форма функціонування товарно-ринкового господарювання
1.2. Еволюція конкуренції та її форми
1.3. Конкурентоспроможність підприємства за рахунок товару та оцінка існуючих конкурентних стратегій
1.4 Світовий досвід підвищення конкурентоспроможності підприємства
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПП «МЕДІА КОНСАЛТИНГ ТЕХНОЛОГІЇ»
2.1. 3агальна характеристика підприємства
2.2. Аналіз техніко-економічних показників
2.3 Аналіз факторів впливу на діяльність організації
2.4 Конкурентні переваги ПП «Медіа Консалтинг Технології»
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
3.1. Стратегічні напрямки у розвитку конкурентоспроможності підприємства
3.2. Організаційно-економічні заходи щодо покращення конкурентоспроможності
3.3.Інституційне забезпечення підвищення конкурентоспроможності в Україні
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1.Конкуренція, як форма функціонування товарно-ринкового господарювання
1.2. Еволюція конкуренції та її форми
1.3. Конкурентоспроможність підприємства за рахунок товару та оцінка існуючих конкурентних стратегій
1.4 Світовий досвід підвищення конкурентоспроможності підприємства
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПП «МЕДІА КОНСАЛТИНГ ТЕХНОЛОГІЇ»
2.1. 3агальна характеристика підприємства
2.2. Аналіз техніко-економічних показників
2.3 Аналіз факторів впливу на діяльність організації
2.4 Конкурентні переваги ПП «Медіа Консалтинг Технології»
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
3.1. Стратегічні напрямки у розвитку конкурентоспроможності підприємства
3.2. Організаційно-економічні заходи щодо покращення конкурентоспроможності
3.3.Інституційне забезпечення підвищення конкурентоспроможності в Україні
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
Другие работы этого направления