Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   50 грн.
ЦЕНА:   114 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Управління змінами на підприємстві   (ID работы: 2732)

Направление: Менеджмент
Предмет: Менеджмент
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 61
Год защиты: 2009
ВУЗ: Ивано-Франковский национальный технический университет нефти и газа (ИФНТУНГ)
Язык: Украинский
Содержание
ЗМІСТ
Вступ
Розділ І. Загальна характеристика ТОВ «Оазис-М»
1.1 Історія створення діяльності підприємства. Характеристика продукції ТОВ „Оазис-М”
1.2 Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства
1.3 SWOT – аналіз
Розділ ІІ. Теоретико-методологічні аспекти управління змінами підприємства
2.1. Сутність та принципи системи управління господарською діяльністю підприємства
2.2. Особливості управління комерційною діяльністю підприємства
2.3 Критерії ефективності управління змінами сучасних підприємств
Розділ ІІІ. Аналіз управління змінами ТОВ „Оазис”
конкурентноздатності
Розділ IV. Розробка стратегії, щодо удосконалення управління змінами ТОВ «Оазис-М»
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Введение
Стратегічне управління базується на вивченні відносин, які можна охарактеризувати за допомогою системи «середовище - організація». Більшість серед існуючих сьогодні концепцій управління розглядає організацію як відкриту систему, котра постійно взаємодіє з окремими елементами зовнішнього середовища: іншими організаціями, банками, організаціями, що належать до соціально-політичних та економічних інституцій держави, місцевих органів тощо і дає змогу організаціям підтримувати більш-менш стійке становище, виживати в умовах, що постійно змінюються.
Концепції існування та розвитку організацій у зовнішньому середовищі використовують різні підходи та моделі, сформовані на базі різних теорій управління.
Світова практика бізнесу показує, що більшість організацій, які досягли значних результатів в бізнесі, завдячує саме впровадженню системи стратегічного управління.
Вітчизняним організаціям останні кілька років критичну ситуацію створюють динаміка ринку, що важко прогнозується, безліч нових директивних рішень і законодавчих актів, танучі внутрішні ресурси і зростання агресивності зовнішнього середовища, особливо у фінансовій сфері. В цих умовах велике значення відводиться вдалому застосовуванню в практику підприємств ідей і технологій стратегічного управління розвитком.
Для досягнення успіху необхідне не тільки знання теорети¬чних засад стратегічного управління. Закордонні конкуренти використовують ті ж самі фундаментальні методи і підходи, що й українські керівники, але, на відміну від українських, досягають більших успіхів за рахунок ретельності, дисциплінованості, з якою вони розробляють і реалізують стратегії. Дані положення і обумовлюють актуальність теми роботи.
Об’єктом дослідження роботи виступає стратегія розвитку підприємства як економічна категорія та основа господарської діяльності підприємств.
Предметом дослідження є механізм розробки стратегії підприємства, а також процес виявлення та використання ресурсів її впровадження. Дана проблема розглянута в умовах діяльності ТОВ „Оазис – М”.
Метою курсової роботи є розробка місії та стратегічних цілей діяльності підприємства, а також відповідних інструментів. Для досягнення поставленої мети необхідно було вирішити наступні задачі:
 висвітлити сутність та зміст стратегії як економічної категорії;
 розглянути механізм розробки та реалізації стратегії;
 дати організаційно-економічну характеристику ТОВ „Оазис – М”;
 оцінити зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства;
 визначити перспективи розвитку досліджуваного підприємства.
Теоретико-методологічною основою дослідження є діалектичний, абстрактно-логічний та системний методи пізнання економічних процесів, закони суспільного розвитку. Інформаційною базою дослідження послужили основні положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем стратегічного розвитку та управління, а також облікова фінансова звітність ТОВ „Оазис – М” за три останні роки та його регламентуючі документи.
Запропоновані в роботі рекомендації і заходи щодо використання інструментів стратегічного розвитку мають прикладну спрямованість і можуть бути використані в практиці господарювання досліджуваного підприємства.
Заключение
Підприємство ТОВ „Оазис – М” провадить політику активного та інтенсивного розвитку, постійно оновлюючи асортимент, коригуючи його структуру, вдосконалюючи систему ціноутворення, управління ресурсами підприємства. Тому всі ці зусилля власника та менеджменту підприємства позитивно відображаються на іміджі підприємстві, його фінансовому стані та перспективах розвитку. SWOT – аналіз підприємства показує, що сильні сторони фірми переважають над слабкими, а ринок надає більше можливостей ніж створює загроз. В такий ситуації підприємство повинно вживати активні для зміцнення своєї позиції на ринку шляхом збільшення своєї частки, диверсифікації продуктів, виведення на нові та старі ринки товарів – новинок. Сприятлива фінансова ситуація дозволяє виділити додаткові кошти на формування нової маркетингової стратегії, збільшувати фінансовий портфель, поглинати дрібних конкурентів.
Як видно з вище проведеного аналізу, портфель продукції ТОВ „Оазис – М” є досить збалансованим – майже 80% продукції знаходиться в квадрантах, які націлені на максимізацію прибутку від їх реалізації. Так соки та кондитерські вироби знаходяться в „зірках”, тому що підприємство порівняно не давно включило цю продукцію до свого асортименту і керівництво фірми повинно сьогодні вкладати значні кошти для стимулювання збуту цієї продукції, але виробники даної продукції пропонують фірмі вигідні умови, наприклад, такі, як відшкодування частки витрат на рекламу та мерчендайзинг, значне зниження закупівельної ціни при підтримці ТОВ „Оазис М” певних обсягів закупівель та реалізації і тому ми вважаємо за доцільне розглянути дані пропозиції з тим, щоб перевести на далі ці продукти до квадранту „$” з тим, щоб отримувати більший дохід від реалізації даного виду продукції. А на її місце поступово будуть впроваджуватися нові продукти основних постачальників соків та кондитерських виробів.
Всі інші асортименті групи, окрім безалкогольного пива та слабоалкогольних напоїв, займають стійке положення в квадранті „$” – підприємство вже давно працює з цією продукцію, отримує значну підтримку виробників даної продукції і має можливість сьогодні отримувати від реалізації даної продукції максимальні прибутки.
Безалкогольного пиво та слабоалкогольні напої для ТОВ „Оазис – М” нові асортиментні групи, до яких ще не звик споживач і які є новинками на ринку м. Івано-Франківськ та Івано-Франківської області. Тому в даному випадку відчувається де яка не визначеність щодо їх наявності в асортименті. На ринку даних товарів взагалі існує дуже жорстка конкуренція і товарні новинки є досить поширене явище – споживач ще „не розпробував” один новий товар, а вже з’являється інший. Більшість виробників цієї продукції самі ще чітко не визначилися щодо виробництва і реалізації даної продукції і це явище „не визначеності” та експерименту поширюється і на оптово торгівельну мережу.
Отже, на основі вище наведеного можна зробити висновок, що ТОВ „Оазис – М” має гарні перспективи на збільшення ринкової частки за рахунок впровадження стратегії концентрованого росту.
Литература
1. “Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні”
ЗАКОН УКРАЇНИ від 16 січня 2007 року N 433-IV.
2. Відомості про дочірнє підприємство „Такі справи”
3. Абрамова Г. П. Маркетинг: вопросы и ответы. - М.: Агропромиздат, 1991.
4. Андрусенко Г. А. Основи маркетинга. Учеб. пособие. - X., 1992.
5. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом. - М.: Экономика, 1991.
6. Дойль П. Менеджмент. Стратегия и практика.— С. Пб.: Питер, 1999.
7. Нємцов В.Д. Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент. — К.: „УВПК „ЕксОб”, 2001. — 560 с.
8. Смоляр Л.Г. Інноваційний менеджмент, – Конспект лекцій.
9. Онуфрійчук М. На шляху подолання стереотипів і технічної відсталості // „Палітра друку”, №6 2000 рік.
10. Урочисті вітання до дня працівників видавництв, поліграфії і книгорозповсюдження. // „Палітра друку” № 3 2006 рік.
11. Що таке стратегія? // „Синергія” № 2 2007 рік.
12. Котлер Ф. «Основы маркетинга»: общ.ред. Н.В. Шуляпиной. – М.;СПб.;К.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 944с.
13. А.В. Зозулёв «Сегментирование рынка»: учебное пособие – Х.:Студцентр, 2007. - 232с
14. Гаркавенко С. Маркетинг. Навч. посіб. - Київ: Лібра, 1996.
15. Герасимчук В. Маркетинг. Навч. посіб. - Київ: Вища школа, 1994.
16. Ковалев А. И., Войленко В. В. Маркетинговый анализ - М.: Центр экономики и аркетинга, - 1995. - 126 стр.
17. Котлер Ф, Основы маркетинга (пер. с англ.) .-М.: Прогресс, 1992.
18. Крупнов В.И., Крупнова Н.А. Менеджмент в бизнесе. - М.: Новости, 1990.
19. Кунц Г. , О. Доннел Управление: системный и ситуационный анализ управленческих решений - М.: Прогресс, - 1984. - 590 стр.
20. Ландина Т. В. Организаційно-економічні механізми адаптації підприємства до умов ринку - К.: Наукова думка, 1994. - 150 стр.
21. Старостина А.А. «Маркетинговые исследования»: - М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 320с.
22. Мізюк Б.М.Стратегічне управління: Підручник. Львів Магнолія плюс, 2006.-392с.
23. Василенко В.А. Стратегічне управління. Навчальний посібник. – К,:ЦУЛ, 2007. – 396с.
24. Ковтун О.І. Стратегія підприємства. Навч. посібник.- Львів: «Новий світ – 2000», 2005 р. 388с.
25. Азов Г.П. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. – М.: Прогресс, 1997.
26. Немцов В.Д., Довгань Л.Є. Стратегічний менеджмент: Навч. Посібник. – К.: ЕксОб, 2001.
27. Фатхутдинов Р.А. Стратегический менеджмент: Учебн. Пособие. – М., 1997.
28. Фишер Ст., Дорнбуш Р., Шмалензи Р. Экономика. – М.: Дело, 1993.
29. Хентце Й. Основные цели стратегического менеджмента // Проблемы теории и практикум управления -1989- №12
30. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 1991.
Другие работы этого направления
Процес управління та його основні стадії
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Управління збутовою діяльністю на підприємстві
Відповіді на питання з дисципліни "Менеджмент"
Прийняття рішень в процесі виконання функцій управління організацію
Японська система менеджменту
Теоретичні основи і психологія розробки управлінських рішень
Управління фінансовими ресурсами СГП
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
практичне завдання
Основи готельного менеджменту на прикладі готельно - ресторанного комплексу Лангер (м. Мукачево, Закарпатська область.)
Створення іміджу товару та його позиціювання
Японська система менеджменту
Порівняння японської та американської моделей управління
Контроль як необхідний атрибут менеджменту
Концепція мотивації через потреби, огляд практичного застосування
Сучасна організація як керована система
Аналіз інформаційних систем управління на підприємстві (ЗАТ “Кераммаш”)
Лізингові операції в комерційній діяльності
Управління персоналом в організації
Бюджетний менеджмент
Sustainability orientation in marketing mix of cosmetics companies on the example Ziaja, Yves Rocher
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Класична модель управління рішень
Нові технології управління персоналом на підприємстві
Сутність та природа організаційного розвитку
Повноваження, їх види та процес делегування. Запорука ефективного розвитку підприємства
1. Нетарифне регулювання ЗЕД в Україні 2. Митна вартість товару, методи її визначення
Контрольна робота з менеджменту
Технологія управління
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Ділове спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера
Проблеми процесу підготовки управлінських рішень та шляхи їх вирішення
Менеджмент контрольна
Менеджмент контрольна
Подіуми для працівників
Проектування системи менеджменту на підприємстві» (на матеріалах «Модерн-експо»)
Стратегічні групи конкурентів
Роль менеджменту в кар’єрі та житті
Публічне управління в контексті інституціональної теорії
Праця менеджера
Контрольна робота з дисципліни "Менеджмент"
Менеджмент (Варіант 14)
Сучасні теорії менеджменту та їх характеристика
Конфлікти та стреси
Контрольна з менеджменту
Аналіз процесу розвитку організаційних структур підприємств
Менеджмент контрольна
Роль і місце стратегічного управління в організації
Людський фактор