Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   48 грн.
ЦЕНА:   110 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Адміністративні провопорушення   (ID работы: 1152)

Направление: Право
Предмет: Административное право
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 49
Год защиты: 2005
Язык: Украинский
Содержание
Вступ
Розділ 1. Інститут адміністративного правопорушення
1.1. Поняття та загальні риси адміністративних правопорушень
1.2. Види адміністративних правопорушень
1.3. Відмінність адміністративного правопорушення від злочину
Розділ 2. Юридичний склад адміністративного правопорушення
2.1. Поняття та характеристика складу адміністративного правопорушення
2.2. Функції та ознаки складу адміністративного правопорушення
2.3. Види складу адміністративних правопорушень
Розділ 3. Запобігіння адміністративним правопорушенням
3.1. Адміністративно-попереджувальні заходи
3.2. Запобіжні заходи
Висновок
Перелік використаної літератури та інших інформаційних джерел
Введение
Вступ

Запропонована нижче тема - АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ найбільш цікава у зв'язку з переходом українськогого суспільства на якісно новий рівень суспільних відносин і як наслідок цього цікава глибока правова реформа навколо державного управління й адміністративного права.
Як правило, адміністративні проступки регулюються нормами адміністративного, фінансового й інших галузей права і не позв'язані із використанням службових обов'язків (наприклад, порушення правил протипожежної безпеки; незаконне використання спеціальних технічних засобів негласного одержання інформації; останнім часом - порушення митних правил: недоставляння в митницю товарів і документів для контролю, ушкодження митного забезпечення, розвантаження, видача і використання імпортних вантажів без дозволу митниці, порушення зобов'язань по транзиті).
У боротьбі із правопорушеннями основні зусилля спрямовані на профілактику цих провин і на усунення причин, що їх породжують. Однак це не виключає можливості використання правових санкцій у відношенні осіб, винних у здійсненні адміністративних правопорушень.
Роботу щодо припинення, запобігання і попередження адміністративних правопорушень здійснює велика кількість державних органів і органів місцевого самоврядування. Важливість цієї теми не можливо переоцінити адже вона є однією з найважливіших тем в адміністративному праві – оскільки за допомогою вивчення природи правопорушень, їх запобігання та попередження можливо забезпечити безпеку суспільних відносин, що складаються в сфері державного управління, та охороняються законом.
В цій темі я розгляну такі питання:
– поняття правопорушення;
– загальні риси адміністративних правопорушень;
– види адміністративних правопорушень;
– відмінність адміністративного правопорушення від злочину;
– юридичний склад адміністративного правопорушення;
– види складів адміністративних правопорушень;
– запобігання адміністративним правопорушенням, а саме: адміністративно–попереджувальні заходи;
запобіжні заходи.
Метою курсовії роботи є розгляд поняття правопорушення, загальних рис адміністративного правопорушення, видів та юридичного складу адміністративного провопорушення адже лише за допомогою вивчення природи правопоряшень, розробки дієвих заходів по їх запобіганню та попередженню є можливим забезпечення безпечних суспільних відносин, що складаються в сфері адміністративного управління.
Заключение
Висновок
Проаналізувавши адміністративні правопорушення як вид поведінки людей, можна дійти висновку, що головне в її поведінці - те, що воно суперечить існуючим суспільним відносинам, заподіює чи здатна заподіювати шкоду правам і інтересам громадян, колективів і спільноти в цілому, перешкоджає поступальному розвитку суспільства. Правопорушення розрізняють за своєю спрямованістю, за імовірністю настання шкідливих наслідків і їхньої ваги, за характером їхніх мотивів, що викликали, за цілями правопорушень та ін. Незважаючи на всі ці розходження, правопорушення складають одну групу явищ у соціальному і правовому відношеннях, тому що мають єдину сутність і подібні юридичні ознаки.
На відміну від правомірних дій, що можуть бути прямо передбачені нормами права, а можуть і випливати в загальній формі з "духу закону", протиправні дії повинні бути чітко сформульовані діючими правовими нормами. З цього погляду правопорушення можна говорити лише в рамках і з поліції закону, що визначає поняття й ознаки цивільного, адміністративного чи іншого правопорушення, а нерідко і точний перелік протиправних діянь, що встановлює. Такого роду "формалізм" протиправності забезпечує ясність і єдність вимог, пропонованих до всіх громадян і організацій.
Загальне поняття складу адміністративної провини має дуже важливе теоретичне і практичне значення в юрисдикційній діяльності органів внутрішніх справ. Воно є необхідним щаблем в процесі пізнання конкретних складів адміністративних провин, теоретичною основою для розкриття їхнього змісту і правильного застосування на практиці законодавства про адміністративні правопорушення.
Незважаючи на те, що адміністративно-правові норми і відносини за російським і українським законодавством трохи відрізняються одне від одного, але ці відмінності не настільки істотні і до того ж по ряду об'єктивних і суб'єктивних причин російська правотворча думка не на багато випереджає українську, що дає нашим законодавцям використовувати позитивний досвід накопичений російськими юристами після прийняття тих чи інших нормативних актів, і уникати помилок, що обов'язково зустрічаються на такому тернистому шляху як правотворчість.
Використовуючи позитивний досвід не тільки Росії, але й інших розвинутих держав, з огляду на національні й історичні особливості нашого народу Україна стане демократичною і правовою державою.
Литература
Перелік використаної літаратури та інших інформаціїних джерел
1. Конституція України // ВВР.- 1996.- №30. Ст . 141.
2. Кодекс України про адміністративні правопорушення // Відомості Верховної Ради Української РСР. – 1894.- №51 (додаток). – Ст. 1122
3. Кримінальний Кодекс України від 1976р. // Інтернет.
4. Закон України „Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі” від 1 грудня 1994р.
5. Закон України „Про міліцію” від 20 грудня 1990р.
6. Закон України „Про попередження захворювання СНІДом і соціальний захист населення” від 12.12.1991р. // Інтернет.
7. Закон України „Про Державний кордон України” від 04.11.1991р. // Інтернет.
8. Статут Патрульно-постової служби міліції України затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ від 28.07.1994р.
9. Положення Про обласну, Київську, Севастопольську міську державні адміністрації від 21 серпня 1995р. // Інтернет.
10. Кудрявцев В.Н. „Закон, поступок, ответственность”. 1998г.
11. Бахрак Д.Н. „Адміністративне право”, М.: 1996р.
12. Печеницин В.А. „Состав административного проступка и его значение в юрисдикционной деятельности органов внутренних дел”, Хабаровск, 1998г.
13. Малеин Н.С. „Правонарушения: понятие, причина, отвественность”. М.: 1986г.
14. Ківалов С.В., Біла Л.Р. „Адміністративне право України” // Навчально-методичний посібник // Одеса: 2002р.
Другие работы этого направления
АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРАВОПОРУШЕННЯ, ЩО ПОСЯГАЮТЬ НА ПРАВА І СВОБОДИ ГРОМАДЯН
АДМІНІСТРАТИВНА ЮСТИЦІЯ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Прокурорський нагляд
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВАХ
ПОПЕРЕДЖЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ СЕРЕД НЕПОВНОЛІТНІХ
Діяльність правоохоронних органів і неурядових організацій та їх взаємодія в запобіганні та боротьбі з торгівлею людьми
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДРОЗДІЛАМИ ПОДАТКОВОЇ МІЛІЦІЇ УКРАЇНИ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ВИД-ВОРЕННЯ ЗА МЕЖІ УКРАЇНИ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ СТАТУС ТОРГОВЦІВ ЦІННИМИ ПАПЕРАМИ
ПРОЦЕС ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ
ОРГАНИЗАЦИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОЛИЦИИ РЕСПУБЛИКИ МОЛДОВА ПО ПРОФИЛАКТИКЕ ПРЕСТУПЛЕНИЙ
Види адміністративно-правових відносин
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ЛІЦЕНЗІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ РЕГУЛЮВАННЯ ПУБЛІЧНИХ ВИДАТКІВ У ДЕРЖАВІ
Конрольна з адміністративного права
Контрольно-наглядова діяльність та адміністративний примус в сфері охорони праці (на матеріалах підрозділів державного нагляду за охороною праці Головного штабу МВС України)
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ КЛІРИНГОВИХ РОЗРАХУНКІВ
Реформування служб органів внутрішніх справ, що здійснюють адміністративну діяльність
АДМІНІСТРАТИВНО – ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ОРГАНАМИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ДОЗВІЛЬНОЇ СИСТЕМИ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ НАДАННЯ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ
ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ (ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ)
Адміністративні стягнення (поняття, система, класифікація адміністративних стягнень)
Державне управління сфери виникнення адміністративо-правових відносин
Взаємодія суб'єктів господарської діяльності з контролюючими органами в Україні в умовах реформаційних процесів: правовий аспект
Правове регулювання митних режимів
ПРАВООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІЖНАРОДНОГО МИРУ І БЕЗПЕКИ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ
АДМІНІСТРАТИВНО-ЮРИСДИКЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНОГО НАГЛЯДУ
Адміністративна відповідальність за порушення авторських та суміжних прав
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСОБИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ У ПОДАТКОВИХ ПРАВОВІДНОСИНАХ
Громадський контроль за діяльністю правоохоронних органів
ПРЕДМЕТ І ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА УКРАЇНИ: ХАРАКТЕРИСТИКА КАТЕГОРІЙ В УМОВАХ СИСТЕМНОГО РЕФОРМУВАННЯ
Особливості адміністративної відповідальності спеціальних суб’єктів
ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДРОЗДІЛІВ МІСЦЕВОЇ МІЛІЦІЇ ЩОДО ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
Міськрайоргани внутрішніх справ в умовах правової реформи
Адміністративно-правовий статус Державної автомобільної інспекції МВС України
ФІНАНСОВО-ПРАВОВІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ (порівняльний аналіз законодавства України, Федеративної Рсепубліки Німеччини та інших зарубіжних країн - членів Європейського Союзу)
Організаційно-правове забезпечення виховної роботи в закладах освіти МВС України
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ НЕПРЯМИХ ПОДАТКІВ В УКРАЇНІ
1.Загальна характеристика, нормативно-правова основа та принципи провадження у справах про адміністративні правопорушення. Задача: Адміністративний суд ухвалив постанову у справі не зважаючина те, що позивач повторно не прибув у судове засідання без поважних причин.Чи правомірно чинив адміністративний суд?
Адмінстративно-процесуальні правовідносини
Контрольна з адміністративного права
УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ В СФЕРІ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Порівняльний аналіз адміністративної діяльності міліції України та поліції зарубіжних країн (Великобританії, США, Канади та Франції)
Міністерство закордонних справ України та його органи за кордоном
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СТАТУСУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ В УКРАЇНІ
АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ВІДНОСИНИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ПРАВОВА ПРИРОДА
Надання спецодягу на підприємстві