Главная О проекте Условия работы Скидки Вакансии Цены и гарантии Способы оплаты Заказать работу Контакты
рус.укр.
Pасширенный поиск
ЦЕНА:   80 грн.
ЦЕНА:   184 руб.
Данную работу можно скачать сразу после оплаты!!!
Тема работы:

Шляхи підвищення ефективності фізкультурно-оздоровчих заходів в режимі навчального дня   (ID работы: 644)

Направление: Гуманитарные предметы
Предмет: Физкультура
Тип работы: Курсовая работа
Число страниц: 80
Год защиты: 2007
Язык: Украинский
Содержание
Зміст:

Вступ
Розділ 1.
1.1. Фізіологічні і психічні особливості дітей молодшого
шкільного віку
1.2. Фізкультурно – оздоровчі заходи в режимі навчального дня
1.2.1. Гімнастика до занять
1.2.2. Фізкультурні хвилинки на уроках
1.2.3. Активний відпочинок на перервах
1.3. Фізкультурно – оздоровчі заходи в режимі подовженого дня
1.3.1. Спортивна година
1.3.2. Прогулянки, екскурсії, ігри
1.3.3. Фізкультурні паузи під час виконання
домашнього завдання
Розділ 2.
2.1. Комплекси гімнастики до занять для учнів 1 – 4 класів
2.2. Комплекси фізкультурних хвилинок
2.3. План подовженої перерви
Висновки
Список використаної літератури
Додаток
Введение
Вступ

Перехід держави до ринкової економіки відсунув на другий план і зробив важкодоступною для більшості населення масову фізичну культуру. Рухова активність учнів 1-х та 2-х класів знижується вдвоє в порівнянні з дошкільним періодом життя. Старшокласники в силу величезної зайнятості майже позбавлені фізичної активності, хоча саме в цей час в молодому організмі відбуваються складні фізіологічні перебудови, які потребують активного руху.
Тому я вважаю тему курсової роботи актуальною.
Згідно ст. 1 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» фізична культура - складова частина загальної культури суспільства, що спрямована на зміцнення здоров'я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини з метою гармонійного формування її особистості.[1]
Фізична культура є важливим засобом підвищення соціальної і трудової активності людей, задоволення їх моральних, естетичних та творчих запитів, життєво важливої потреби взаємного спілкування, розвитку дружніх стосунків між народами і зміцнення миру.
Фізкультурно-оздоровча діяльність спрямована на підтримання та зміцнення здоров'я у виробничій, навчально-виховній і соціально-побутовій сферах.
Основні напрями щодо організації фізкультурно-оздоровчої діяльності у цих сферах визначаються в державній програмі розвитку фізичної культури і спорту в Україні.
Мета курсової роботи полягає у вивченні всіх теоретичних та практичних основ теми.
Завдання курсової роботи полягають у наступному вирішенні питань теми:
1. Вивчити фізіологічні і психічні особливості дітей молодшого шкільного віку.
2. Визначити фізкультурно – оздоровчі заходи в режимі навчального дня, а саме: гімнастика до занять, фізкультурні хвилинки на уроках, активний відпочинок на перервах.
3. Визначити фізкультурно – оздоровчі заходи в режимі подовженого дня, а саме: спортивна година; прогулянки, екскурсії, ігри; фізкультурні паузи під час виконання домашнього завдання.
4. Запропонувати комплекси гімнастики до занять для учнів 1 – 4 класів, комплекси фізкультурних хвилинок, план подовженої перерви.
Заключение
Висновки

Можна зробити наступні висновки стосовно теми.
У навчально-виховній сфері фізкультурно-оздоровча робота здійснюється в поєднанні з фізичним вихованням дітей, з урахуванням стану здоров'я, рівня фізичного та психічного розвитку.
У складі педагогічних колективів шкільних закладів освіти обов'язково ередбачаються посади фахівців з фізичного виховання.
Режим дня — це раціональний розподіл часу активної діяльності та відпочинку людини протягом дня. Дотримування режиму для дітей необхідне, передусім для того, щоб зберегти і зміцнити здоров’я та забезпечити високу працездатність, особливо в дитячому та підлітковому віці.
Основними елементами режиму дня є: різні види розумової і фізичної діяльності, відпочинок з максимальним перебуванням на свіжому повітрі, регулярне харчування, повноцінний сон та вільний час тобто час, що призначений для задоволення індивідуальних нахилів та інтересів. [11]
Загальна тривалість та особливості чергування основних режимних елементів залежить від віку дітей.
Важливе значення має режим та організація навчання у школі. Фізичне виховання є головним напрямом впровадження фізичної культури і становить органічну частину загального виховання, покликану забезпечувати розвиток фізичних, морально-вольових, розумових здібностей та професійно-прикладних навичок людини.
В школах уроки з фізичної культури є обов'язковими і проводяться не менше трьох разів на тиждень.
Періодичність проведення занять з фізичної культури, вимоги до складання заліків з фізичного виховання встановлюються за погодженням з центральним органом виконавчої влади з фізичної культури і спорту.
В режим шкільного дня входить гімнастика до уроків. Вона сприяє вихованню в учнів звички до регулярних фізичних вправ, формуванню навиків правильного їх виконання, а також здійснення ряду оздоровчих завдань, до яких відносяться: активізація обмінних процесів, зміцнення м’язів, покращення самопочуття і настрою, підвищення працездатності школярів на уроках.
Для виховання навиків гігієни і фізичної культури вона менше ефективна, ніж ранкова гігієнічна гімнастика: виконується в шкільній формі, після ранкової гімнастики і водних процедур, після сніданку і прогулянки по дорозі до школи, не індивідуально, часто в тісних і погано провітрених приміщеннях.
Завдання фізкультурних хвилинок: повернути втомленій дитині працездатність, увагу; зняти м’язове і розумове напруження; попередити порушення постави.
Фізкультпауза – невеликий комплекс фізичних вправ, проводиться під час уроку із загальноосвітніх предметів.
Так звані перерви між уроками є необхідним і дуже ефективним видом активного відпочинку, що забезпечує збільшення рухової активності учнів під час перерви, перебування їх на відкритому повітрі, організований прийом їжі тощо. Тривалість звичайних перерв у школі повинна становити 10 хвилин, великих — 20—30 хвилин.
Крім уроку – провідної організаційної форми навчання – є режим подовженого дня.
Усі форми фізичного виховання об’єднуються спільною метою і завданнями. Кожна з них, сприяючи розв’язанню загальних завдань, вирішує і специфічні. [7]
Особлива увага на заняттях в режимі подовженого дня потрібно звертати увагу на реалізацію школярами в повсякденному житті знань, умінь і навичок, набутих на уроках.
Литература
Список використаної літератури:
1. Закон України «Про фізичну культуру і спорт» вiд 24.12.1993 № 3808-XII (із змінами)
2. Гуреев Н. В. Активный отдых. – Москва, «Советский спорт», 1991 г.
3. Жуков М. Н. Подвижные игры. – Москва, 2000 г.
4. Збірник сценаріїв. Шкільні свята та розваги.: II ч., Тернопіль, “Астон”. - 2003 р.
5. Здоров’я дитини —багатство країни. Методичний посібник з валеології для початкових класів/Ред. Н.Библів, Л.Дзюба, О.Савельєва. —Полтава:АСМІ, 1999 р.
6. Качашкин В.М. Методика физического воспитания. “Просвещение”. – М., 1980 р.
7. Кинль В.М. “Физкультурно – оздоровительные мероприятия в группах продленного дня”. ”Радянська школа”. – К., 1988 р.
8. Кругляк О. М. Рухливі ігри та естафети в школі. — Тернопіль: «Підручники та посібники», 2004 р.
9. Новиков В. К. Вместо гимнастики до учебных занятий // Физическая культура в школе — 1990 —№ 1
10. Орешкин Ю. А. К здоровью через физкультуру: Медицина. - М., 1990 р.
11. Подласый И. П. Педагогіка. – Москва, 1999 г.
12. Русова С. Нова школа. Вибрані педагогічні твори. – К.,1996 р.
13. Сластенин В. А., Исаев И. Ф., Мищенко А. И., Шиянов Е. Н. Педагогика. – Москва, 1998 г.
14. Стасюк Л.А. Психофізіологічні засади організації навчально-виховного процесу у початкових класах при ліцеї//Довкілля та здоров’я.-2002.-№2.-С. 31-34.
15. Суходольська Л. В., Фіцула М. М. Методика виховної роботи. – Тернопіль, 1998 р.
16. Фіцула М. М. Педагогіка: Посібник. – К., вид. центр “Академія”, 2001 р.
17. Шиян Богдан. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Частина 2. Тернопіль — «Навчальна книга», 2003 р.
18. http://www.mon.gov.ua – сайт Міністерства науки та освіти.
Другие работы этого направления