ЦІНА:
150 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Маркетингові дослідження реакції покупців на ціну товарів (ID роботи: 9964) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Маркетингові дослідження |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 56 |
Рік захисту: | 2023 |
ВУЗ: | Міжрегіональна Академія Управління Персоналом (МАУП) |
Мова: | Українськa |
План
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАКЦІЇ ПОКУПЦІВ НА ЦІНУ ТОВАРУ
1.1 Особливість маркетингового дослідження реакції споживачів на ціну товару
1.2. Фактори, що впливають на цінову чутливість споживачів
1.3. Моделі поведінки споживачів
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАКЦІЇ СПОЖИВАЧІВ НА ЦІНУ, НА ПРИКЛАДІ ТОВАРІВ ТОВ “САНДОРА”
2.1 Загальна характеристика підприємства
2.2. Оцінка маркетингової діяльності ТОВ “САНДОРА”
2.3. Дослідження реакції покупців на ціну продукції ТОВ “САНДОРА”
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЩОДО РЕАКЦІЇ СПОЖИВАЧІВ НА ЦІНУ ПРОДУКЦІЇ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додаток 1
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАКЦІЇ ПОКУПЦІВ НА ЦІНУ ТОВАРУ
1.1 Особливість маркетингового дослідження реакції споживачів на ціну товару
1.2. Фактори, що впливають на цінову чутливість споживачів
1.3. Моделі поведінки споживачів
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАКЦІЇ СПОЖИВАЧІВ НА ЦІНУ, НА ПРИКЛАДІ ТОВАРІВ ТОВ “САНДОРА”
2.1 Загальна характеристика підприємства
2.2. Оцінка маркетингової діяльності ТОВ “САНДОРА”
2.3. Дослідження реакції покупців на ціну продукції ТОВ “САНДОРА”
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЩОДО РЕАКЦІЇ СПОЖИВАЧІВ НА ЦІНУ ПРОДУКЦІЇ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додаток 1
Інші роботи цього напряму