ЦІНА:
250 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Особливості реклами ліків в українському телеефірі (ID роботи: 9899) |
Напрям: | Менеджмент |
Предмет: | Рекламний менеджмент |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 39 |
Рік захисту: | 2023 |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИМОГИ ДО РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
1.1. Загальні та спеціальні вимоги до реклами лікарських засобів
1.2. Загальні та спеціальні виключення з правил щодо реклами лікарських засобів
1.3. Нормативно-правове регулювання реклами лікарських засобів в українському телеефірі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СПЕЦИФІКИ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНСЬКОМУ ТЕЛЕЕФІРІ
2.1. Особливості реклами лікарських засобів в українському телеефірі
2.2. Європейський досвід реклами лікарських засобів в телеефірі та можливості його імплементації в Україні
2.3. Аналіз маркетингових особливостей реклами лікарських засобів на українському телебаченні
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ТА ВИМОГИ ДО РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
1.1. Загальні та спеціальні вимоги до реклами лікарських засобів
1.2. Загальні та спеціальні виключення з правил щодо реклами лікарських засобів
1.3. Нормативно-правове регулювання реклами лікарських засобів в українському телеефірі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СПЕЦИФІКИ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ В УКРАЇНСЬКОМУ ТЕЛЕЕФІРІ
2.1. Особливості реклами лікарських засобів в українському телеефірі
2.2. Європейський досвід реклами лікарських засобів в телеефірі та можливості його імплементації в Україні
2.3. Аналіз маркетингових особливостей реклами лікарських засобів на українському телебаченні
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Інші роботи цього напряму