*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   28 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Правові гарантії фінансової автономії місцевих бюджетів   (ID роботи: 962)

Напрям: Право
Предмет: Муніципальне фінансове право
Тип роботи: Реферат
Кількість сторінок: 17
Рік захисту: 2010
Мова: Українськa
План
Вступ
1. Бюджет розвитку місцевих бюджетів
2. Фінансовий потенціал забезпечення самостійності органів місцевого самоврядування в Україні
3. Проблеми фінансового забезпечення розвитку підприємств місцевої інфраструктури
Висновок
Список використаної літератури
Вступ
Важливою передумовою побудови демократичної держави є фінансова незалежність органів місцевого самоврядування. Фінансовий бік незалежності місцевих органів влади є визначальним. Від фінансових можливостей залежать у кінцевому підсумку їх реальні владні функції.
Сукупність фінансової незалежності місцевих органів влади характеризує незалежність держави в цілому, потенційні можливості її економічного розвитку, рівень демократичних прав і свобод громадян. Держава не може успішно розвиватися та економічно процвітати, не даючи гарантій фінансової незалежності місцевим органам влади. Це об'єктивна необхідність формування нових економічних відносин.
Фінансову незалежність місцевого самоврядування треба розглядати насамперед як економічний простір для його діяльності у межах певної території на принципах економічної ефективності та доцільності. Реальність економічної, у тому числі фінансової незалежності органів місцевого самоврядування можлива за дотримання таких принципів:
- місцеві органи влади потребують значних власних джерел доходів, що відповідають їх повноваженням;
- будь-яке рішення, що приймається органами законодавчої чи виконавчої влади, якщо воно передбачає проведення певних витрат, повинно обґрунтуватися розрахунками про обсяги фінансування з одночасним виділенням джерел
Висновок
Проаналізувавши процес формування та виконання місцевих бюджетів, зокрема бюджету розвитку, можна сказати, що місцеві бюджети - це не просто балансові розрахунки доходів і витрат, які мобілізуються і витрачаються на відповідній території, а й важлива фінансова категорія, основу якої становить система фінансових відносин, що складається між місцевими та державним бюджетами, а також усередині сукупності місцевих бюджетів. Місцеві бюджети є головним каналом доведення до населення кінцевих результатів суспільного виробництва, спрямованих на суспільне споживання. Саме через них суспільні фонди споживання розподіляються в територіальному розрізі, тобто між окремими адміністративно u1090 територіальними одиницями і соціальними групами населення. Крім того, саме з місцевих бюджетів фінансується розвиток галузей виробничої сфери, в першу чергу місцевої промисловості і комунального господарства.
Основою нової моделі формування місцевих бюджетів мало б стати посилення зацікавленості органів місцевого самоврядування у зростанні власних доходів. Актуальним є пошук додаткових джерел до бюджетів усіх рівнів, які б стимулювали збільшення обсягів виробництва, валової доданої вартості, залучення інвестицій, збільшення рівня доходів населення відповідно до інноваційного напряму економічного розвитку.
Пріоритетним щодо реформування є визначення оптимального розподілу податків між рівнями бюджетів та їх спрямування до доходів місцевого бюджету: з метою інноваційно-інвестиційного розвитку територій закріпити за місцевими бюджетами частки надходжень податку на прибуток підприємств до обласних та районних бюджетів. Закріплення таких надходжень за відповідними бюджетами сприятиме соціальному розвитку та створюватиме економічну активність в регіонах.
З метою економного та ефективного використання коштів субвенцій
Література
1. Андронов А.Н. Формирование местных финансов в Украине // Вісник Української академії банківської справи. – 2000. – № 1(8). – С. 25-26.
2. Величко Г.О., Барановська О.Н., Калашнікова Л.М. Проблеми формування місцевих бюджетів // Збірник ОДЕУ. - 1999. - №3. – С.175-179.
3. Гринюк Р. Ф. Правовой режим имущества коммунальных предприятий // Вестник Донецкого университета. – Серия В: Экономика и право. – 2000. – № 1. – С. 148-151.
4. Джабраілов Р. А. Правове забезпечення розмежування земель державної та комунальної власності // Материалы междунар. науч.-практ. конф. “Актуальные проблемы управления ресурсами городского развития”. – Донецк: ООО “Юго-Восток, Лтд”. – 2003. – С. 63–67.
5. Калашнікова Л.М. Основи формування та використання регіональних фінансів // Вісник КНУТД: Зб.наук. пр. – 2004. – №2 (16). – С. 91-96.
6. Коваль Л.М. Проблеми формування місцевих бюджетів та аналіз їх виконання // Фінанси України. – 1999. - №5. – С. 126-129.
7. Нестеренко А. С. Проблеми вдосконалення правового регулювання фінансової автономії місцевого самоврядування // Актуальні проблеми держави і права: Зб. наук. праць. – Одеса, 2002 – Вип. 16. – С. 347-352.
8. Угляренко О.М. Формування фінансових ресурсів підприємств (на прикладі підприємств спиртової галузі України). Автореферат. дис... канд.. економ. наук/ О.М. Угляренко. – К., 2005. – С. 12.
9. Біленчук П. Д. Місцеве самоврядування в Україні / П. Д. Біленчук, В. І. Кравченко, В. М. Підмогильний. – К.: Атіка. – 2000. – 304 с.
10. Бюджетний кодекс України. Прийнятий 21 червня 2001 р. № 2542-ІІІ // Відомості Верховної Ради. – 2001. – № 37–38. – Ст. 189.
11. Зайчикова В. В. Місцеві фінанси України та європейських країн / В. В. Зайчикова. – К.: НДФУ, 2007. – 299 с.
12. Ключковський Ю. Проблеми реформування місцевого самоврядування в Україні / Ю. Ключковський // Голос України. – 2005. – 29 липня. – № 138.
13. Європейська хартія місцевого самоврядування від 15.10.1985 р., ратифікована Законом України від 15.07.1997 р.
Інші роботи цього напряму