ЦІНА:
400 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Організація комерційної діяльності із закупівлі матеріальних ресурсів на промисловому підприємстві (ID роботи: 8860) |
Напрям: | Комерція |
Предмет: | Комерційна діяльність |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 53 |
Рік захисту: | 2020 |
ВУЗ: | Національний Університет Харчових Технологій (НУХТ) |
Мова: | Українськa |
План
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІЗ ЗАКУПІВЛІ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Дослідження ринку сировини і матеріалів як вихідний етап організації закупівлі матеріальних ресурсів
1.2. Вибір постачальників ресурсів та організація господарських зв’язків з ними
1.3. Особливості забезпечення підприємства матеріальними ресурсами
1.4. Організація і технологія проведення оптової закупівлі товарів у виробників, посередників, на товарних біржах та у інших постачальників
1.5. Форми розрахунків з постачальниками
1.6. Організації оперативного обліку і контролю за оптовою закупівлею
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства
2.1.1. Історичні аспекти розвитку підприємства
2.1.2. Аналіз основних показників виробничо-господарської діяльності підприємства
2.1.3. Оцінювання параметрів товару
2.1.5. Характеристика організацій конкурентів
2.1.6. Дослідження ринків збуту продукції
2.1.7. Організація роботи служби матеріально-технічного забезпечення
2.2.2. Організація раціональних господарських зв’язків з постачальниками товарів
2.2.3. Визначення потреби підприємства в матеріальних ресурсах
2.2.4. Розробка плану закупіведльн матеріальних ресурсів
2.2.5. Форми і методи оптової закупівлі товарів, які використовуються підприємством
2.2.6. Форми розрахунків з постачальниками ресурсів
2.2.7. Вартісний аналіз заготівельної сфери
2.3. Особливості законодавства України в торгівельній галузі
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМЕРЦІЙНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА З ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ
3.1. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів
3.2. Бюджет впровадження заходу
3.3. Оцінка очікуваних результатів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІЗ ЗАКУПІВЛІ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Дослідження ринку сировини і матеріалів як вихідний етап організації закупівлі матеріальних ресурсів
1.2. Вибір постачальників ресурсів та організація господарських зв’язків з ними
1.3. Особливості забезпечення підприємства матеріальними ресурсами
1.4. Організація і технологія проведення оптової закупівлі товарів у виробників, посередників, на товарних біржах та у інших постачальників
1.5. Форми розрахунків з постачальниками
1.6. Організації оперативного обліку і контролю за оптовою закупівлею
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства
2.1.1. Історичні аспекти розвитку підприємства
2.1.2. Аналіз основних показників виробничо-господарської діяльності підприємства
2.1.3. Оцінювання параметрів товару
2.1.5. Характеристика організацій конкурентів
2.1.6. Дослідження ринків збуту продукції
2.1.7. Організація роботи служби матеріально-технічного забезпечення
2.2.2. Організація раціональних господарських зв’язків з постачальниками товарів
2.2.3. Визначення потреби підприємства в матеріальних ресурсах
2.2.4. Розробка плану закупіведльн матеріальних ресурсів
2.2.5. Форми і методи оптової закупівлі товарів, які використовуються підприємством
2.2.6. Форми розрахунків з постачальниками ресурсів
2.2.7. Вартісний аналіз заготівельної сфери
2.3. Особливості законодавства України в торгівельній галузі
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМЕРЦІЙНОЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА З ОПТОВОЇ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ
3.1. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів
3.2. Бюджет впровадження заходу
3.3. Оцінка очікуваних результатів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Інші роботи цього напряму