ЦІНА:
200 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Планування аграрного маркетингу на підприємстві (ID роботи: 7760) |
Напрям: | Маркетинг |
Предмет: | Промисловий маркетинг |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 72 |
Рік захисту: | 2017 |
ВУЗ: | Національний університет біоресурсів і природокористування України (НУБіП) |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ 1: Теоретичні основи планування аграрного маркетингу на підприємстві
1.1 Сутність системи планування аграрного маркетингу на підприємстві
1.2 Види та процес планування
1.3 Особливості планування та розвитку аграрного маркетингу на підприємствах
Розділ 2: Дослідження агромаркетингової діяльності ТОВ СП «НІБУЛОН»
2.1 Оцінка фінансового – господарскої діяльності
2.2 Характеристика елементів комплексу агромаркетингу
2.3 Аналіз системи планування агромаркетингової діяльності ТОВ СП «НІБУЛОН»
Розділ 3: Напрями удосконалення системи планування агромаркетингової діяльності ТОВ СП «НІБУЛОН»
3.1 Формування ефективного комплексу агромаркетингу підприємства
3.2 Удосконалення системи планування аграрного маркетингу ТОВ СП «НІБУЛОН»
3.3 Шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Розділ 1: Теоретичні основи планування аграрного маркетингу на підприємстві
1.1 Сутність системи планування аграрного маркетингу на підприємстві
1.2 Види та процес планування
1.3 Особливості планування та розвитку аграрного маркетингу на підприємствах
Розділ 2: Дослідження агромаркетингової діяльності ТОВ СП «НІБУЛОН»
2.1 Оцінка фінансового – господарскої діяльності
2.2 Характеристика елементів комплексу агромаркетингу
2.3 Аналіз системи планування агромаркетингової діяльності ТОВ СП «НІБУЛОН»
Розділ 3: Напрями удосконалення системи планування агромаркетингової діяльності ТОВ СП «НІБУЛОН»
3.1 Формування ефективного комплексу агромаркетингу підприємства
3.2 Удосконалення системи планування аграрного маркетингу ТОВ СП «НІБУЛОН»
3.3 Шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Інші роботи цього напряму