Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   200 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Інтернет-технології як маркетинговий інструмент в діяльності зарубіжних компаній (на прикладі компанії Coca-cola)   (ID роботи: 7737)

Напрям: Менеджмент
Предмет: Міжнародний менеджмент
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 46
Рік захисту: 2017
ВУЗ: Донецький національний університет ім. Василя Стуса
Курс: 2
Мова: Українськa
План
Вступ
Розділ 1 Теоретичні аспекти використання Інтернет - комунікацій у маркетинговій діяльності підприємства
1.1 Поняття, мета і функції Інтернет – маркетингу
1.2 Переваги і недоліки Інтернет – маркетингу
1.3 Інструменти Інтернет – маркетингу
Розділ 2. Використання методів Інтернет - маркетингу в корпорації Coca-cola
2.1 Загальна інформація про корпорацію Coca-cola. Аналіз новітніх методів інтернет-маркетингу
2.2 Застосування Інтернет - маркетингу в корпорації Coca-cola
2.3 Сутність інтернет-брендінгу компанії
Розділ 3 . Напрямки розвитку інтернет-маркетингової системи компаніїCoca-cola
3.1 Розробка концепції інтернет-маркетингу корпорації Coca-cola
Висновки
Список використаних джерел