ЦІНА:
200 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Інтернет-технології як маркетинговий інструмент в діяльності зарубіжних компаній (на прикладі компанії Coca-cola) (ID роботи: 7737) |
Напрям: | Менеджмент |
Предмет: | Міжнародний менеджмент |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 46 |
Рік захисту: | 2017 |
ВУЗ: | Донецький національний університет ім. Василя Стуса |
Курс: | 2 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ 1 Теоретичні аспекти використання Інтернет - комунікацій у маркетинговій діяльності підприємства
1.1 Поняття, мета і функції Інтернет – маркетингу
1.2 Переваги і недоліки Інтернет – маркетингу
1.3 Інструменти Інтернет – маркетингу
Розділ 2. Використання методів Інтернет - маркетингу в корпорації Coca-cola
2.1 Загальна інформація про корпорацію Coca-cola. Аналіз новітніх методів інтернет-маркетингу
2.2 Застосування Інтернет - маркетингу в корпорації Coca-cola
2.3 Сутність інтернет-брендінгу компанії
Розділ 3 . Напрямки розвитку інтернет-маркетингової системи компаніїCoca-cola
3.1 Розробка концепції інтернет-маркетингу корпорації Coca-cola
Висновки
Список використаних джерел
Розділ 1 Теоретичні аспекти використання Інтернет - комунікацій у маркетинговій діяльності підприємства
1.1 Поняття, мета і функції Інтернет – маркетингу
1.2 Переваги і недоліки Інтернет – маркетингу
1.3 Інструменти Інтернет – маркетингу
Розділ 2. Використання методів Інтернет - маркетингу в корпорації Coca-cola
2.1 Загальна інформація про корпорацію Coca-cola. Аналіз новітніх методів інтернет-маркетингу
2.2 Застосування Інтернет - маркетингу в корпорації Coca-cola
2.3 Сутність інтернет-брендінгу компанії
Розділ 3 . Напрямки розвитку інтернет-маркетингової системи компаніїCoca-cola
3.1 Розробка концепції інтернет-маркетингу корпорації Coca-cola
Висновки
Список використаних джерел