ЦІНА:
100 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Оцінка потенціалу підприємства на прикладі ПАТ «Оболонь» (ID роботи: 7044) |
Напрям: | Економіка підприємства |
Предмет: | Потенціал підприємства |
Тип роботи: | Курсова робота |
Кількість сторінок: | 51 |
Рік захисту: | 2016 |
ВУЗ: | Київський Національний Університет Культури і Мистецтв (КНУКІМ) |
Курс: | 4 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Теоретичні засади оцінки потенціалу підприємства
1.1. Сутність потенціалу підприємства
1.2. Основні цілі та сфери застосування оцінки потенціалу підприємства
1.3. Принципи та основні етапи оцінки потенціалу підприємства
2. Оцінка потенціалу підприємства ПАТ «Оболонь»
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Оцінка трудового потенціалу підприємства
2.3. Аналіз фінансового потенціалу підприємства
3. Шляхи вдосконалення потенціалу підприємства ПТ «Оболонь»
3.1. Проблеми потенціалу підприємства
3.2. Рекомендації щодо покращення потенціалу підприємства
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
1. Теоретичні засади оцінки потенціалу підприємства
1.1. Сутність потенціалу підприємства
1.2. Основні цілі та сфери застосування оцінки потенціалу підприємства
1.3. Принципи та основні етапи оцінки потенціалу підприємства
2. Оцінка потенціалу підприємства ПАТ «Оболонь»
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Оцінка трудового потенціалу підприємства
2.3. Аналіз фінансового потенціалу підприємства
3. Шляхи вдосконалення потенціалу підприємства ПТ «Оболонь»
3.1. Проблеми потенціалу підприємства
3.2. Рекомендації щодо покращення потенціалу підприємства
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Вступ
Актуальність теми. Розвиток бізнесу обумовлений наявністю у підприємства відповідного потенціалу. Можливості будь-якого економічного суб’єкта (підприємства), іншими словами його потенціал, в ринкових умовах господарювання визначаються різними факторами. Діяльність підприємства буде результативною в разі правильного формування складу і структури його потенціалу, котрий, у свою чергу, є предметом оцінки вартості підприємства та великою мірою залежить не тільки від обсягу залучених ресурсів, а й, у першу чергу, від ефективності використання цих ресурсів та їх взаємодії. Дослідження можливостей розвитку підприємства, пов’язане з чіткою конкретизацією поняття «потенціал підприємства», його класифікацією та оцінкою.
Проблеми оцінки потенціалу підприємств досліджували вітчизняні та зарубіжні вчені Л. Абалкін, В. Авдєєнко, Р. Акбердін, В. Андрійчук, Р. Білоусов, Г. Бабков, П. Борщевський, І. Бузько, Ю. Василенко, С. Волощук, Е. Горбунов, В. Гончаров, А. Задоя, А. Ігнатовський, Р. Колосова, О. Коренков, В. Котлов, Г. Мельничук, М. Кучеров, О. Олексюк, І. Ступницький, І. Фаріон, Е. Фігурнов, С. Хейнман, Д. Черніков, В. Шиян, С. Шкарабан та інші.
Будь-який бізнес – це конкретна діяльність, організована в межах певної організаційно-правової структури у вигляді підприємства. Підприємство, прагнучи зайняти свою власну ринкову нішу, формує певний потенціал, тобто виробничі, фінансові, ринкові, інтелектуальні, організаційні, інформаційні можливості, що дозволять закріпити специфічні особливості даного підприємства, створять йому положення на ринку і в остаточному підсумку визначать перспективи його розвитку.
У зв’язку з тим, що рівень реалізації поточних і потенційних можливостей безпосередньо впливає на досягнення оперативних, тактичних і стратегічних цілей діяльності підприємства, виникає об’єктивна необхідність у його визначенні, визначенні його якості, тобто оцінці потенціалу підприємства.
Метою даної роботи є вивчення оцінки потенціалу підприємства: головних цілей та сфери застосування.
Виходячи з мети в роботі були поставлені наступні питання:
1. вивчити сутність потенціалу підприємства;
2. розглянути основні цілі та сфери застосування потенціалу підприємства;
3. описати принципи та основні етапи оцінки потенціалу підприємства;
4. надати загальну характеристику підприємству;
5. провести оцінку трудового потенціалу підприємства;
6. проаналізувати фінансовий потенціал підприємства;
7. виявити проблеми потенціалу підприємства;
8. надати рекомендації щодо покращення потенціалу підприємства.
Об’єктом курсової роботи є ПАТ «Оболонь».
Предметом курсової роботи є проведення оцінки потенціалу ПАТ «Оболонь».
Дана курсова робота складається зі вступу, трьох розділів з підрозділами, висновків, списку використаної літератури та додатків
Проблеми оцінки потенціалу підприємств досліджували вітчизняні та зарубіжні вчені Л. Абалкін, В. Авдєєнко, Р. Акбердін, В. Андрійчук, Р. Білоусов, Г. Бабков, П. Борщевський, І. Бузько, Ю. Василенко, С. Волощук, Е. Горбунов, В. Гончаров, А. Задоя, А. Ігнатовський, Р. Колосова, О. Коренков, В. Котлов, Г. Мельничук, М. Кучеров, О. Олексюк, І. Ступницький, І. Фаріон, Е. Фігурнов, С. Хейнман, Д. Черніков, В. Шиян, С. Шкарабан та інші.
Будь-який бізнес – це конкретна діяльність, організована в межах певної організаційно-правової структури у вигляді підприємства. Підприємство, прагнучи зайняти свою власну ринкову нішу, формує певний потенціал, тобто виробничі, фінансові, ринкові, інтелектуальні, організаційні, інформаційні можливості, що дозволять закріпити специфічні особливості даного підприємства, створять йому положення на ринку і в остаточному підсумку визначать перспективи його розвитку.
У зв’язку з тим, що рівень реалізації поточних і потенційних можливостей безпосередньо впливає на досягнення оперативних, тактичних і стратегічних цілей діяльності підприємства, виникає об’єктивна необхідність у його визначенні, визначенні його якості, тобто оцінці потенціалу підприємства.
Метою даної роботи є вивчення оцінки потенціалу підприємства: головних цілей та сфери застосування.
Виходячи з мети в роботі були поставлені наступні питання:
1. вивчити сутність потенціалу підприємства;
2. розглянути основні цілі та сфери застосування потенціалу підприємства;
3. описати принципи та основні етапи оцінки потенціалу підприємства;
4. надати загальну характеристику підприємству;
5. провести оцінку трудового потенціалу підприємства;
6. проаналізувати фінансовий потенціал підприємства;
7. виявити проблеми потенціалу підприємства;
8. надати рекомендації щодо покращення потенціалу підприємства.
Об’єктом курсової роботи є ПАТ «Оболонь».
Предметом курсової роботи є проведення оцінки потенціалу ПАТ «Оболонь».
Дана курсова робота складається зі вступу, трьох розділів з підрозділами, висновків, списку використаної літератури та додатків
Висновок
ПАТ "Оболонь" є одним з головних гравців на ринку по виробництву пива, слабоалкогольних напоїв, безалкогольних напоїв та мінеральних вод. Корпорація "Оболонь" об’єднує головний завод, два відокремлені цехи, два дочірніх підприємства та чотири підприємства з корпоративними правами. З 2008 року компанія сертифікувала чотири системи управління одразу. Впровадження цих систем управління підтверджує той факт, що "Оболонь" піклується про споживачів, суспільство, стан навколишнього середовища та власний персонал. Завдяки виконанню всіх вимог споживач може бути впевненим в якості і безпечності продукції корпорації.
Основними видами зовнішньоекономічної діяльності, якими займається підприємство є імпортні та експортні операції. Компанія імпортує матеріали, скляну тару для виробництва продукції та експортує готові вироби.
ПАТ "Оболонь" співпрацювало на ринках Росії, Білорусії, Молдови, Німеччини, Латвії, США, Казахстану, Польщі. Протягом останніх років Росія залишається найбільшим іноземним ринком, на якому працює підприємство.
Стратегія ПАТ "Оболонь" націлена на задоволення вимог та очікувань замовників і, за рахунок цього, на утримання лідируючої позиції на ринку пива та безалкогольних напоїв, при постійній увазі до збереження навколишнього середовища та врахування інтересів зацікавлених сторін.
Обсяги реалізованої продукції на ПАТ "Оболонь" постійно зростають, що свідчить про ефективне виконання свої стратегічних цілей, компанія збільшує прибуток та свою часту на ринку. Частка ринку на ПАТ "Оболонь" припадає 31%, знаходиться на позиції "Лідера", за темпом зростання ринкової части "Покращення конкурентної позиції". Це свідчить про те, що компанія не перестає розвиватися та досягати поставлених цілей.
Як результат прискорення обороту вивільнюються матеріальні елементи оборотних активів (менше потрібно запасів сировини, матеріалів, палива, незавершеного виробництва та ін. ) і таким чином зменшуються затрати, пов’язані з їх зберіганням. При цьому вивільнюються грошові кошти, які були вкладені в ці запаси, що врешті-решт сприятиме покращенню фінансового стану підприємства.
Терміни одного обороту по всіх показниках у 2014 році зросли , що негативно впливає на ефективність діяльності підприємства та на його фінансовий стан. Також спостерігається зростання терміну операційного циклу, що також є негативним фактором для підприємства, і вливає на швидкість вивільнення грошових коштів, які вкладені в запаси, а також повернення дебіторської заборгованості.
Стратегія ПАТ "Оболонь" націлена на задоволення вимог та очікувань замовників і, за рахунок цього, на утримання лідируючої позиції на ринку пива та безалкогольних напоїв, при постійній увазі до збереження навколишнього середовища та врахування інтересів зацікавлених сторін.
Обсяги реалізованої продукції на ПАТ "Оболонь" постійно зростають, що свідчить про ефективне виконання свої стратегічних цілей, компанія збільшує прибуток та свою часту на ринку. Частка ринку на ПАТ "Оболонь" припадає 31%, знаходиться на позиції "Лідера", за темпом зростання ринкової части "Покращення конкурентної позиції". Це свідчить про те, що компанія не перестає розвиватися та досягати поставлених цілей.
Організація оцінки персоналу ЗАТ «Оболонь» має бути зорієнтована на максимальну автоматизацію процедури оцінки, використання комп’ютерної техніки. Для цього потрібно залучати системи автоматизованого оцінювання керівників і фахівців підприємства.
Основними видами зовнішньоекономічної діяльності, якими займається підприємство є імпортні та експортні операції. Компанія імпортує матеріали, скляну тару для виробництва продукції та експортує готові вироби.
ПАТ "Оболонь" співпрацювало на ринках Росії, Білорусії, Молдови, Німеччини, Латвії, США, Казахстану, Польщі. Протягом останніх років Росія залишається найбільшим іноземним ринком, на якому працює підприємство.
Стратегія ПАТ "Оболонь" націлена на задоволення вимог та очікувань замовників і, за рахунок цього, на утримання лідируючої позиції на ринку пива та безалкогольних напоїв, при постійній увазі до збереження навколишнього середовища та врахування інтересів зацікавлених сторін.
Обсяги реалізованої продукції на ПАТ "Оболонь" постійно зростають, що свідчить про ефективне виконання свої стратегічних цілей, компанія збільшує прибуток та свою часту на ринку. Частка ринку на ПАТ "Оболонь" припадає 31%, знаходиться на позиції "Лідера", за темпом зростання ринкової части "Покращення конкурентної позиції". Це свідчить про те, що компанія не перестає розвиватися та досягати поставлених цілей.
Як результат прискорення обороту вивільнюються матеріальні елементи оборотних активів (менше потрібно запасів сировини, матеріалів, палива, незавершеного виробництва та ін. ) і таким чином зменшуються затрати, пов’язані з їх зберіганням. При цьому вивільнюються грошові кошти, які були вкладені в ці запаси, що врешті-решт сприятиме покращенню фінансового стану підприємства.
Терміни одного обороту по всіх показниках у 2014 році зросли , що негативно впливає на ефективність діяльності підприємства та на його фінансовий стан. Також спостерігається зростання терміну операційного циклу, що також є негативним фактором для підприємства, і вливає на швидкість вивільнення грошових коштів, які вкладені в запаси, а також повернення дебіторської заборгованості.
Стратегія ПАТ "Оболонь" націлена на задоволення вимог та очікувань замовників і, за рахунок цього, на утримання лідируючої позиції на ринку пива та безалкогольних напоїв, при постійній увазі до збереження навколишнього середовища та врахування інтересів зацікавлених сторін.
Обсяги реалізованої продукції на ПАТ "Оболонь" постійно зростають, що свідчить про ефективне виконання свої стратегічних цілей, компанія збільшує прибуток та свою часту на ринку. Частка ринку на ПАТ "Оболонь" припадає 31%, знаходиться на позиції "Лідера", за темпом зростання ринкової части "Покращення конкурентної позиції". Це свідчить про те, що компанія не перестає розвиватися та досягати поставлених цілей.
Організація оцінки персоналу ЗАТ «Оболонь» має бути зорієнтована на максимальну автоматизацію процедури оцінки, використання комп’ютерної техніки. Для цього потрібно залучати системи автоматизованого оцінювання керівників і фахівців підприємства.
Література
1. Арєф’єва О.В. Економічні засади формування потенціалу підприємства / О.В. Арєф’єва, Т.В. Харчук // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – № 7(85) – С. 71–76
2. Беда Ф. П. Економіка, організація та планування діяльності підприємств: Навч. посіб. /Ф. П. Беда . ─ 2-е вид. , випр. і доп. ─ ЛЬвів: Магнолія 2007. ─ 348 с.
3. Бойківська Г.М. Напрями підвищення ефективності використання виробничого потенціалу переробних підприємств системи АПК: моногр. / Г.М. Бойківська. – Тернопіль: Крок, 2012. – 238 с.
4. Бачевський Б.Є. Потенціал і розвиток підприємства / Б.Є. Бачевський, І.В. Заблодська, О.О. Решетняк; навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 400 с
5. Воронкова А.Е. Потенціал підприємства як основа його довгострокового розвитку / А.Е. Воронкова, Ю.С. Погорелов // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №4 (94). – С. 77–82.
6. Галущак М. П. Організація виробництва у прикладах та задачах: навчальний посібник / М. П. Галущак, А. О. Оксентюк, І. Б. Гевко . ─ К.: Кондор, 2012 . ─ 214 с.
7. Гросул В. А. Основні підходи до визначення поняття "потенціал" підприємства / В. А. Гросул / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук, праць. – X.:ХДУХТ, 2008. – Вип. 2 (8). – 165 с.
8. Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник / За ред. П. П. Микитюка. – Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. – 224 с
9. Інноваційний розвиток як елемент економічної безпеки підприємства [Електронний ресурс] / Н.Ю. Подольчак, Ю.О. Блинда // Економіка: реалії часу. Науковий журнал. – 2015. – № 4 (20). – С. 6-11.
10. Кузьмін О. Є. Діагностика потенціалу підприємства / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник // Марктинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 1. – 155-166.
11. Касьянова Н.В., Солоха Д.В., Морєва В.В., Бєлякова О.В., Балакай О.Б.: Потенціал підприємства: формування та використання: Підручник. - Донецьк.: Цифрова типографія, 2012.- 257 с.
12. Круш П.В. Методологічні підходи до розкриття сутності категорії «потенціал підприємства» / П.В. Круш, М.О. Зеленська// Теорії мікро-макроекономіки: зб. наук. праць. – 2009. – №2 – С.12-18
13. Левченко Ю. Г. Сутність та складові інноваційного потенціалу підприємства / Ю.Г. Левченко // Наукові праці НУХТ. – 2012. – № 43. – С. 57-61
14. Плікус І. Й. Потенціал підприємства, його оцінка й трансформація: економічна та бухгалтерська інтерпретація / І. Й. Плікус // Фінанси України. – 2012. – № 4. – 91-105
15. Пан М. П. Конспект лекцій з дисципліни «Управління потенціалом підприємства» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання спеціальності 7.03050401 та 8.03050401 «Економіка підприємства») / М. П. Пан, В. І. Торкатюк, О. С. Вороніна; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х.: ХНАМГ, 2011. – 159 с.
16. Сидорчук І.П Сутність, структура та особливості оцінювання інноваційного потенціалу промислового підприємства / І.П. Сидорчук // Економіка і регіон. – 2014. – № 2 (45). – ПолтНТУ. – С. 97-101
17. Хомяков Л.І. Управління потенціалом підприємства: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2008 . – 600 с.
18. obolon.ua
2. Беда Ф. П. Економіка, організація та планування діяльності підприємств: Навч. посіб. /Ф. П. Беда . ─ 2-е вид. , випр. і доп. ─ ЛЬвів: Магнолія 2007. ─ 348 с.
3. Бойківська Г.М. Напрями підвищення ефективності використання виробничого потенціалу переробних підприємств системи АПК: моногр. / Г.М. Бойківська. – Тернопіль: Крок, 2012. – 238 с.
4. Бачевський Б.Є. Потенціал і розвиток підприємства / Б.Є. Бачевський, І.В. Заблодська, О.О. Решетняк; навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 400 с
5. Воронкова А.Е. Потенціал підприємства як основа його довгострокового розвитку / А.Е. Воронкова, Ю.С. Погорелов // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №4 (94). – С. 77–82.
6. Галущак М. П. Організація виробництва у прикладах та задачах: навчальний посібник / М. П. Галущак, А. О. Оксентюк, І. Б. Гевко . ─ К.: Кондор, 2012 . ─ 214 с.
7. Гросул В. А. Основні підходи до визначення поняття "потенціал" підприємства / В. А. Гросул / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук, праць. – X.:ХДУХТ, 2008. – Вип. 2 (8). – 165 с.
8. Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник / За ред. П. П. Микитюка. – Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. – 224 с
9. Інноваційний розвиток як елемент економічної безпеки підприємства [Електронний ресурс] / Н.Ю. Подольчак, Ю.О. Блинда // Економіка: реалії часу. Науковий журнал. – 2015. – № 4 (20). – С. 6-11.
10. Кузьмін О. Є. Діагностика потенціалу підприємства / О. Є. Кузьмін, О. Г. Мельник // Марктинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 1. – 155-166.
11. Касьянова Н.В., Солоха Д.В., Морєва В.В., Бєлякова О.В., Балакай О.Б.: Потенціал підприємства: формування та використання: Підручник. - Донецьк.: Цифрова типографія, 2012.- 257 с.
12. Круш П.В. Методологічні підходи до розкриття сутності категорії «потенціал підприємства» / П.В. Круш, М.О. Зеленська// Теорії мікро-макроекономіки: зб. наук. праць. – 2009. – №2 – С.12-18
13. Левченко Ю. Г. Сутність та складові інноваційного потенціалу підприємства / Ю.Г. Левченко // Наукові праці НУХТ. – 2012. – № 43. – С. 57-61
14. Плікус І. Й. Потенціал підприємства, його оцінка й трансформація: економічна та бухгалтерська інтерпретація / І. Й. Плікус // Фінанси України. – 2012. – № 4. – 91-105
15. Пан М. П. Конспект лекцій з дисципліни «Управління потенціалом підприємства» (для студентів 5 курсу денної і заочної форм навчання спеціальності 7.03050401 та 8.03050401 «Економіка підприємства») / М. П. Пан, В. І. Торкатюк, О. С. Вороніна; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х.: ХНАМГ, 2011. – 159 с.
16. Сидорчук І.П Сутність, структура та особливості оцінювання інноваційного потенціалу промислового підприємства / І.П. Сидорчук // Економіка і регіон. – 2014. – № 2 (45). – ПолтНТУ. – С. 97-101
17. Хомяков Л.І. Управління потенціалом підприємства: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2008 . – 600 с.
18. obolon.ua
Додаткова iнформацiя
50 сторінок + додатки
Інші роботи цього напряму