ЦІНА:
60 грн.
|
||
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | "Мотивація колективу для створення товарів нової високої якості". (Аналіз на ТОВ "ТД Косметик Сорс") (ID роботи: 6991) |
Напрям: | Економіка |
Предмет: | Економіка праці |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 13 |
Рік захисту: | 2016 |
ВУЗ: | Інститут Підготовки Кадрів Державної Служби Зайнятості України (ІПКДСЗУ) |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
1. Теоретичні основи мотивації персоналу
2. Коротка характеристика підприємства
3. Мотивація персоналу підприємства
Висновок
Список використаної літератури
1. Теоретичні основи мотивації персоналу
2. Коротка характеристика підприємства
3. Мотивація персоналу підприємства
Висновок
Список використаної літератури
Вступ
Актуальність теми. Мотивація до роботи - частина мотивації до життя.
Уже давно робилися спроби пояснити поведінку людей і розкрити причини їхньої цілеспрямованої діяльності. Під однією чи іншою назвою з різних позицій обговорювалося те, що сьогодні називається мотивацією: активізація, стимулювання, управління, реалізація цілеспрямованої поведінки індивідуума.
Основним і визначальним фактором будь-якої діяльності є людина з її потребами та можливостями задоволення їх, рівнем соціальної й інтелектуальної свідомості, ціннісними орієнтирами. Тому проблему мотивації необхідно розглядати через призму людини з її вимогами, психологією і філософією життя, життєвим кредо. Тобто початковим пунктом управління за допомогою мотивації є мотиви працівників.
Метою даної роботи є вивчення мотивації колективу для створення товарів нової високої якості.
Завданнями даної роботи є:
- розглянути теоретичні основи мотивації персоналу;
- надати коротку характеристику підприємству;
- описати мотивацію персоналу на підприємстві.
Об’єктом даної роботи є ТОВ «ТД Косметик Сорс».
Предметом даної роботи є вивчення мотивації персоналу на підприємстві.
Уже давно робилися спроби пояснити поведінку людей і розкрити причини їхньої цілеспрямованої діяльності. Під однією чи іншою назвою з різних позицій обговорювалося те, що сьогодні називається мотивацією: активізація, стимулювання, управління, реалізація цілеспрямованої поведінки індивідуума.
Основним і визначальним фактором будь-якої діяльності є людина з її потребами та можливостями задоволення їх, рівнем соціальної й інтелектуальної свідомості, ціннісними орієнтирами. Тому проблему мотивації необхідно розглядати через призму людини з її вимогами, психологією і філософією життя, життєвим кредо. Тобто початковим пунктом управління за допомогою мотивації є мотиви працівників.
Метою даної роботи є вивчення мотивації колективу для створення товарів нової високої якості.
Завданнями даної роботи є:
- розглянути теоретичні основи мотивації персоналу;
- надати коротку характеристику підприємству;
- описати мотивацію персоналу на підприємстві.
Об’єктом даної роботи є ТОВ «ТД Косметик Сорс».
Предметом даної роботи є вивчення мотивації персоналу на підприємстві.
Висновок
Мотивація — це сукупність внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, які спонукають людину до діяльності, визначають поведінку, форми діяльності, надають цій діяльності спрямованості, орієнтованої на досягнення особистих цілей і цілей організації. Мотивація — це сукупність усіх мотивів, які справляють вплив на поведінку людини.
Сучасний керівник повинен враховувати всі фактори, щоб забезпечити успішну роботу підприємства. Одним з таких факторів є проблема мотивації. При формуванні оптимальної системи мотивації сучасним керівникам підприємств необхідно використовувати класичні теорії мотивації і ураховувати менталітет українського народу. Враховуючи нинішню ситуацію в Україні та розглядаючи особливості економічного і функціонального розвитку її структур, можна прийти до висновку, що час мотивації, заснованої лише на грошовому заохоченні, поступово йде в минуле. Але проблема мотивації в Україні на практиці ще довго буде чекати свого розв'язку.
Компанія ТД "Cosmetic Source" заснована в 2013 році у Києві.
Місія компанії - представлення на ринку України лікувальної ізраїльської косметики найвищої якості.
З самого початку девізом компанії стали слова: «Краще не виробляти нічого, аніж неякісну продукцію», і з тих пір цей принцип ніколи не порушався.
Дане товариство є юридичною особою за законодавством на території України.
У результаті оцінки діючої системи мотивації і стимулювання персоналу на ТОВ «ТД Косметик Сорс», можна зробити висновок, що на підприємстві досить висока заробітна плата. Однак результати проведеного опитування по виявленню показників, що бракують працівникам для привабливості праці, показали, що в працівників переважає матеріальна зацікавленість. Отже, той факт, що мотиваційна система на підприємстві не мінялася порядку декілька років, привело до звикання до стабільного заробітку і зниження продуктивності. Що стосується морально-психологічного клімату в колективі, то за результатами проведеного опитування, можна зробити висновок про високий рівень ціннісної орієнтаційної єдності колективу. Таким чином, для задоволення матеріальної зацікавленості працівників, необхідно удосконалити систему мотивації персоналу на ТОВ «ТД Косметик Сорс».
Основні мотиваційні засоби в ТОВ «ТД Косметик Сорс»:
винагорода за кінцевий результат, премії за підсумками кварталу і року,
премії за вислугу років,
похвала керівництва,
відзнаки,
соціальні гарантії,
соціальні блага,
можливість кар'єрного росту,
планування службової кар'єри.
Сучасний керівник повинен враховувати всі фактори, щоб забезпечити успішну роботу підприємства. Одним з таких факторів є проблема мотивації. При формуванні оптимальної системи мотивації сучасним керівникам підприємств необхідно використовувати класичні теорії мотивації і ураховувати менталітет українського народу. Враховуючи нинішню ситуацію в Україні та розглядаючи особливості економічного і функціонального розвитку її структур, можна прийти до висновку, що час мотивації, заснованої лише на грошовому заохоченні, поступово йде в минуле. Але проблема мотивації в Україні на практиці ще довго буде чекати свого розв'язку.
Компанія ТД "Cosmetic Source" заснована в 2013 році у Києві.
Місія компанії - представлення на ринку України лікувальної ізраїльської косметики найвищої якості.
З самого початку девізом компанії стали слова: «Краще не виробляти нічого, аніж неякісну продукцію», і з тих пір цей принцип ніколи не порушався.
Дане товариство є юридичною особою за законодавством на території України.
У результаті оцінки діючої системи мотивації і стимулювання персоналу на ТОВ «ТД Косметик Сорс», можна зробити висновок, що на підприємстві досить висока заробітна плата. Однак результати проведеного опитування по виявленню показників, що бракують працівникам для привабливості праці, показали, що в працівників переважає матеріальна зацікавленість. Отже, той факт, що мотиваційна система на підприємстві не мінялася порядку декілька років, привело до звикання до стабільного заробітку і зниження продуктивності. Що стосується морально-психологічного клімату в колективі, то за результатами проведеного опитування, можна зробити висновок про високий рівень ціннісної орієнтаційної єдності колективу. Таким чином, для задоволення матеріальної зацікавленості працівників, необхідно удосконалити систему мотивації персоналу на ТОВ «ТД Косметик Сорс».
Основні мотиваційні засоби в ТОВ «ТД Косметик Сорс»:
винагорода за кінцевий результат, премії за підсумками кварталу і року,
премії за вислугу років,
похвала керівництва,
відзнаки,
соціальні гарантії,
соціальні блага,
можливість кар'єрного росту,
планування службової кар'єри.
Література
1. Бадіон А.О. Мотивація персоналу в залежності від віку та освітньо-кваліфікаційного рівня на прикладі заводу ДП “Завод 410 ЦА” / А.О. Бадіон, Т.О. Дяченко // Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. - 2011. - №31. - С. 222-228
2. Герчиков М.Н. Менеджмент / М.Н. Герчиков. - М.: ЮНИТИ, 2011. - 501 с.
3. Іляш О.І. Посилення мотивації праці в системі управління трудовим потенціалом підприємства / О.І. Іляш, М.В. Капериз // Науковий вісник НЛТУ України. - 2011. - № 21.2. - С. 167-171.
4. Ільяшенко С. Чим можна зацікавити працівників, крім премій / С. Ільяшенко, К. Новгородська // Все про бухгалтерський облік. - 2009. - № 64. - С. 39-43.
5. Кузьмін О.Є. Основи менеджменту: підручник / О.С. Кузьмін, О.Г. Мельник. - 2-е вид., випр. та допов. - К.: Академвидав, 2009. - 464 с.
6. Кулик І. Мотивація праці в Україні та за кордоном / І. Кулик // Вісник Київського Ін-ту бізнесу та технологій. - 2008. - №1. - С. 25-28.
7. Крушельницька О. В. Управління персоналом: навчальний посібник / О.В. Крушельницька, Д. П. Мельничук. - К.: ЦУЛ, 2012. - 543 с.
2. Герчиков М.Н. Менеджмент / М.Н. Герчиков. - М.: ЮНИТИ, 2011. - 501 с.
3. Іляш О.І. Посилення мотивації праці в системі управління трудовим потенціалом підприємства / О.І. Іляш, М.В. Капериз // Науковий вісник НЛТУ України. - 2011. - № 21.2. - С. 167-171.
4. Ільяшенко С. Чим можна зацікавити працівників, крім премій / С. Ільяшенко, К. Новгородська // Все про бухгалтерський облік. - 2009. - № 64. - С. 39-43.
5. Кузьмін О.Є. Основи менеджменту: підручник / О.С. Кузьмін, О.Г. Мельник. - 2-е вид., випр. та допов. - К.: Академвидав, 2009. - 464 с.
6. Кулик І. Мотивація праці в Україні та за кордоном / І. Кулик // Вісник Київського Ін-ту бізнесу та технологій. - 2008. - №1. - С. 25-28.
7. Крушельницька О. В. Управління персоналом: навчальний посібник / О.В. Крушельницька, Д. П. Мельничук. - К.: ЦУЛ, 2012. - 543 с.
Інші роботи цього напряму