ЦІНА:
50 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Психолого-педагогічні умови соціалізації дитини дошкільного віку (ID роботи: 6569) |
Напрям: | Психологія/Педагогіка |
Предмет: | Педагогічна психологія |
Тип роботи: | Дипломна робота |
Кількість сторінок: | 91 |
Рік захисту: | 2008 |
Мова: | Українськa |
План
Вступ
Розділ I Формування особистості дошкільника як психолоого-педагогічна проблема
1.1. Психологічні особливості розвитку особистості дитини дошкільного віку
1.2. Пізнавальні психологічні процеси дошкільнят
1.3. Світоглядно-філософські концепції соціалізації як підгрунтя її педагогічного розуміння
1.4. Досвід теоретичного осмислення дошкільної соціалізації в дитинстві
1.5. Виховання культури праці на заняттях в дитячому садку
Розділ II. Ефективність дошкільної соціалізації
2.1. Педагогіка Монтессорі
2.2. Єдність навчання і виховання - важлива умова формування особистості
2.3. Розвиток творчих здібностей дошкільнят
Розділ ІІІ. Експериментальна частина
3.1. Проведення дослідження на прикладі групи
3.2. Експериментальна перевірка умов ефективності дошкільної соціалізації дітей дошкільного віку
3.3. Шляхи вдосконалення розвитку особистості у дітей дошкільного віку
Висновки
Список використаних джерел
Розділ I Формування особистості дошкільника як психолоого-педагогічна проблема
1.1. Психологічні особливості розвитку особистості дитини дошкільного віку
1.2. Пізнавальні психологічні процеси дошкільнят
1.3. Світоглядно-філософські концепції соціалізації як підгрунтя її педагогічного розуміння
1.4. Досвід теоретичного осмислення дошкільної соціалізації в дитинстві
1.5. Виховання культури праці на заняттях в дитячому садку
Розділ II. Ефективність дошкільної соціалізації
2.1. Педагогіка Монтессорі
2.2. Єдність навчання і виховання - важлива умова формування особистості
2.3. Розвиток творчих здібностей дошкільнят
Розділ ІІІ. Експериментальна частина
3.1. Проведення дослідження на прикладі групи
3.2. Експериментальна перевірка умов ефективності дошкільної соціалізації дітей дошкільного віку
3.3. Шляхи вдосконалення розвитку особистості у дітей дошкільного віку
Висновки
Список використаних джерел
Інші роботи цього напряму