*
Головна Про проект Умови роботи Знижки Вакансії Ціни і гарантії Способи оплати Замовити роботу Контакти
Розширений пошук
ЦІНА:   80 грн.
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
Тема роботи:

Підвищення ефективності діяльності ТОВ «Дніпро-Південь»   (ID роботи: 643)

Напрям: Фінанси
Предмет: Фінанси підприємств
Тип роботи: Курсова робота
Кількість сторінок: 88
Рік захисту: 2007
Мова: Українськa
План
ЗМІСТ

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти фінансового стану підприємства
1.1. Поняття фінансового стану підприємства
1.2. Зміст обороту продукції
1.3. Показники фінансового стану підприємства
РОЗДІЛ 2. Аналіз фінансового стану ТОВ «Дніпро-Південь»
за 2005 – 2007 роки
2.1. Характеристика діяльності та продукції
ТОВ «Дніпро-Південь»
2.2. Аналіз активів та пасивів ТОВ «Дніпро-Південь»
2.3. Оборот продукції ТОВ «Дніпро-Південь»
2.4. Аналіз коефіцієнтів фінансового стану
ТОВ «Дніпро-Південь»
РОЗДІЛ 3. Напрямки підвищення ефективності діяльності
ТОВ «Дніпро-Південь»
3.1. Шляхи збільшення обороту продукції
ТОВ «Дніпро-Південь»
3.2. Заходи щодо покращення фінансової стійкості
ТОВ «Дніпро-Південь»
3.3. Удосконалення організації фінансової
роботи підприємства
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Вступ
ВСТУП

Тема курсової роботи набуває актуальності, тому що в період ринкових відносин зростає значення аналізу фінансового стану кожного підприємства, набуває значення збільшення обороту продукції підприємства, ефективність фінансової діяльності для підприємства.
Аналіз фінансового стану підприємства дає можливість визначити чи є це підприємство ефективним, ліквідним, фінансово стійким, чи навпаки, має певні труднощі у своїй діяльності. [3; c. 78]
Під фінансовим станом розуміють спроможність підприємства фінансувати свою діяльність. Розуміють також рівень його забезпеченості відповідним обсягом фінансових ресурсів, необхідних для здійснення ефективної господарської діяльності та своєчасних грошових розрахунків за своїми зобов’язаннями. Фінансовий стан може бути стійким, нестійким і кризовим.
Фінансовий стан підприємства характеризується сукупністю показників, які відображують процес формування та використання його фінансових ресурсів. В ринковій економіці фінансовий стан підприємства по суті справи відображає кінцеві результати його діяльності. Фінансовий стан підприємства – це найважливіша характеристика його ділової активності і надійності. Він визначає конкурентоспроможність підприємства, його потенціал в діловому співробітництві, є гарантом ефективності діяльності як самого підприємства, так і його партнерів. [56; c. 117]
Під фінансовою стійкістю підприємства розуміють забезпечення запасів і витрат джерелами коштів для їх формування.
З розвитком ринкових перетворень в економіці України з’явилася значна кількість публікацій, присвячена методичним та практичним питанням з визначення фінансової стійкості та ліквідності підприємства. Основоположником розвитку фінансового менеджменту, визначення понять фінансової стійкості та ліквідності був І. А. Бланк.[6] Також даними питаннями займаються П. Ю. Буряк, Г. О. Крамаренко, А. М. Поддєрьогін, А. Б. Гончаров та ін. У російських наукових колах питання оцінки фінансової стійкості підприємства висвітлюються у роботах Є. І. Крилова, Є. І. Шохіна, Є. І. Уткіна [44], серед західних вчених – Ченг Ф. Лі, Джозеф І. Фінерті, Д. Міддлтон, Нікбахт Е., Гроппелі А. та ін.
Підвищення фінансової стійкості підприємства в сучасних ринкових умовах економіки України є особливо важливим і практично значущим для успішного управління підприємством.
Фінансова стійкість — це такий стан підприємства, коли обсяг його майна (активів) достатній для погашення зобов’язань, тобто підприємство платоспроможне. Іншими словами, фінансова стійкість підприємства - це таке його становище, коли вкладені в підприємницьку діяльність ресурси окупаються за рахунок грошових надходжень від господарювання, а отриманий прибуток забезпечує самофінансування та незалежність підприємства від зовнішніх залучених джерел формування активів. Визначається фінансова стійкість відношенням вартості матеріальних оборотних активів (запасів та витрат) до величини власних та позикових джерел коштів для їх формування. [6; c. 234]
Для характеристики фінансової стійкості підприємства використовується система абсолютних та відносних показників. Найбільш узагальнюючими абсолютними показниками фінансової стійкості є відповідність або невідповідність (надлишок або нестача) джерел коштів для формування запасів і витрат, тобто різниця між сумою джерел коштів і сумою запасів та витрат.
Основними джерелами інформації для аналізу фінансового стану підприємства є звітний бухгалтерський баланс (форма №1), звіт про фінансові результати (форма №2), дані первинного й аналітичного бухгалтерського обліку, які деталізують окремі статті балансу.
Об’єктом дипломної роботи є ТОВ «Дніпро-Південь».
Предметом дипломної роботи є теоретичні та практичні основи аналізу фінансового стану та обороту продукції підприємства, а також діяльність ТОВ «Дніпро-Південь» за 2005 – 2007 роки.
Наукова новизна дипломної роботи полягає в тому, що фінансовий аналіз підприємства, запропоновані заходи вдосконалення діяльності та збільшення обороту продукції, можуть бути використанні у діяльності ТОВ «Дніпро-Південь» та інших подібних підприємств.
Мета дипломної роботи полягає у вивченні всіх законодавчих, теоретичних та практичних аспектів теми, а саме аналізу фінансового стану ТОВ «Дніпро-Південь» за 2005 – 2007 роки, шляхи збільшення обороту продукції ТОВ «Дніпро-Південь» за 2005 – 2007 роки.
Завдання дипломної роботи полягають у наступному:
1. Визначити сутність та поняття фінансового стану та обороту продукції підприємства, а також показники фінансового стану підприємства.
2. Визначити методичні підходи до оцінки ефективності фінансової діяльності підприємства.
3. Дати характеристику діяльності та продукції ТОВ «Дніпро-Південь».
4. Проаналізувати фінансовий стан ТОВ «Дніпро-Південь» за 2005 – 2007 роки.
5. Запропонувати напрямки підвищення ефективности діяльності ТОВ «Дніпро-Південь».
Методи дипломної роботи: теоретичне вивчення фінансового стану та обороту продукції, структурний метод дослідження, динаміка, аналіз фінансових показників, порівняльний. Для написання розділу 1 використовувався метод теоретичного аналізу. Для написання розділу 2 дипломної роботи використовувалися методи аналізу, порівняння, динаміки показників фінансового стану. Для написання розділу 3 дипломної роботи використовувалася маркетингова стратегія для підприємства, планування діяльності.
Методологія дипломної роботи включає в себе:
1. вибір теми дипломної роботи;
2. затвердження теми дипломної роботи;
3. підбір літератури щодо теми дипломної роботи;
4. складання бібліографії з обраної теми;
5. складання попереднього плану дипломної роботи;
6. ознайомлення із планом дипломної роботи наукового керівника;
7. затвердження плану дипломної роботи;
8. вивчення літературних джерел, систематизацію й узагальнення матеріалів у відповідності до змісту роботи;
9. написання тексту і оформлення роботи;
10. ознайомлення із змістом дипломної роботи керівника;
11. урахування усіх поміток керівника роботи та вдосконалення написання дипломної роботи щодо вимог керівника.
Структура дипломної роботи: вступ, три розділів, десять підрозділів, висновки, список використаної літератури, додатки. У вступі дипломної роботи обґрунтовувалася актуальність, мета, методи, об’єкт, предмет, структура данної роботи. У першому розділу дипломної роботи висвітлині основні теоретичні аспекти фінансового стану підприємства. У другому розділу данної роботи виконан аналіз фінансового стану ТОВ «Дніпро - Південь» за 2005 – 2007 роки та оборот продукції. Третій розділ дипломної роботи містить напрямки підпищення ефективності діяльності ТОВ «Дніпро - Південь».
При написанні дипломної роботи використовувались законодавча база України, автореферати дисертацій, навчальні посібники, підручники, конспекти лекцій, статті журналів, Інтернет і також інформація про «Дніпро-Південь».
Висновок
ВИСНОВКИ

Отже, можна зробити висновки стосовно теми дипломної роботи.
Під фінансовим станом розуміють спроможність підприємства фінансувати свою діяльність. Він характеризується забезпеченістю фінансовими ресурсами, необхідними для нормального функціонування підприємства, доцільністю їх розміщення та ефективного використання, фінансовими взаємовідносинами з іншими юридичними та фізичними особами, платоспроможністю та фінансовою стійкістю підприємства.
Під фінансовим станом підприємства розуміють також рівень його забезпеченості відповідним обсягом фінансових ресурсів, необхідних для здійснення ефективної господарської діяльності та своєчасних грошових розрахунків за своїми зобов’язаннями.
Фінансовий стан може бути стійким, нестійким і кризовим.
Фінансовий стан підприємства характеризується сукупністю показників, які відображують процес формування та використання його фінансових ресурсів. В ринковій економіці фінансовий стан підприємства по суті справи відображає кінцеві результати його діяльності.
Фінансовий стан підприємства – це найважливіша характеристика його ділової активності і надійності. Він визначає конкурентоспроможність підприємства, його потенціал в діловому співробітництві, є гарантом ефективності діяльності як самого підприємства, так і його партнерів.
За умов товарного виробництва та ринкової економіки виготовлена продукція, виконана робота або надана послуга є товаром, котрий має не лише споживну вартість, а й вартість (мінову вартість). Для постійного й повного задоволення потреб ринку планування та облік товарів, що їх виготовляють на продаж, здійснюється в натуральних (фізичних) і вартісних (грошових) вимірниках.
Важливо зважити на те, що міру задоволення потреб ринку можна охарактеризувати, виходячи насамперед із показників обсягу товарів певної номенклатури та асортименту в натуральному вигляді.
Номенклатура продукції — це перелік найменувань виробів, завдання з випуску яких передбачено планом виробництва продукції. [65]
Асортимент — це сукупність різновидів продукції кожного найменування, що різняться за відповідними техніко-економічними показниками (за типорозмірами, потужністю, продуктивністю, дизайном тощо). Номенклатура і товарний асортимент включають стару продукцію, попит на яку зберігається, а також нову продукцію, дослідні зразки принципово нових виробів.
Вимірниками обсягу продукції в натуральному виразі є конкретні фізичні одиниці — штуки, тонни, метри тощо. Обсяг продукції у вартісному виразі на більшості підприємств різних галузей виробничої сфери визначається показниками товарної, валової, чистої продукції. Товарна продукція є практично скрізь застосовуваним вартісним показником, що дає змогу підсумовувати виготовлення різних видів продукції і завдяки цьому визначати загальний обсяг виробництва на тому чи тому підприємстві, а також обчислювати низку макроекономічних та узагальнюючих похідних показників розвитку народного господарства. Показник валової продукції, окрім елементів, які входять до складу товарної продукції, включає також зміну залишків незавершеного виробництва протягом розрахункового періоду, вартість сировини й матеріалів замовника та і деякі інші елементи залежно від галузевих особливостей виробничої діяльності підприємства. Слід також знати, що обсяг товарної і валової продукції виробничого об'єднання, у складі якого підприємства або інші виробничі ланки перебувають на самостійному балансі, визначається підсумовуванням відповідних показників цих підприємств (ланок).
Облік готової продукції включає такий комплекс робіт, при виконанні яких забезпечується своєчасний і якісний облік виробництва, випуску та реалізації готових виробів не тільки в цілому за звітній період, але і за коротші проміжки часу (зміну, декаду тощо), контроль за цілістю і своєчасним відвантаженням готової продукції покупцям, а також розрахунки з покупцями, бюджетом тощо.
При аналізі структури балансу визначається питома вага кожної групи активу й пасиву у загальному підсумку балансу. Тут необхідно враховувати взаємозв'язок між групами на основі їхнього функціонального призначення.
Після вертикального та горизонтального аналізу робиться аналіз фінансових коефіцієнтів.
Одним із найпоширеніших видів аналізу є аналіз фінансових коефіцієнтів.
Фінансові коефіцієнти – це система відносних показників, що дає змогу узагальнити велику кількість даних, визначити та порівняти результати діяльності компанії впродовж певного проміжку часу та порівняти результати діяльності різних компаній. [51]
Розрахунки фінансових коефіцієнтів передбачають співставлення двох або більше показників із документів фінансової звітності. Такій підхід дозволяє менеджеру: порівнювати результати фінансової діяльності організації поточного року з попередніми періодами, визначати зміни, встановлювати тенденції; порівнювати результати фінансової діяльності однієї фірми з відповідними результатами інших фірм у галузі.
ТОВ «Дніпро-Південь» за 2006 – 2007 роки на балансу не мало витрат майбутніх періодів. Необоротні активи ТОВ «Дніпро-Південь» за 2005 – 2006 роки зменшились на 666 тис. грн., але у наступному році збільшилися на 18 тис. грн. Оборотні активи ТОВ «Дніпро-Південь» збільшуються протягом 2005 – 2007 років за рахунок збільшення не виробничих запасів, а готової продукції, незавершеного виробництва, дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги.
Отже, обігові активи ТОВ «Дніпро-Південь» збільшуються протягом 2005 – 2007 років, що свідчить про збільшення готової продукції. Але для того чи є ця тенденція збільшення обігових активів позитивною для підприємства, виконаємо оцінку джерел фінансування оборотних активів та їх вплив на рівень платоспроможності.
За 2005-2007 роки вартість майна (активів) підприємства зросла. Це зростання було зумовлене в основному збільшенням вартості оборотних активів на 631 тис. грн. за 2005 – 2006 роки, на 1403 тис. грн. за 2006 – 2007 роки.
Що стосується джерел формування майна підприємства, то у звітному періоді суттєво зменшилась сума власного капіталу — на 2007 тис. грн. за 2005-2006 роки, на 641 тис. грн. за 2006 – 2007 роки.
Збільшилась сума довгострокових зобов'язань. Спочатку зменшилась сума поточних зобов'язань на 3992 тис. грн., а потім зросла на 1361 тис. грн.. Відповідні зміни відбулися і в структурі пасивів: зменшилась частка власного капіталу в загальній його сумі. Зростання вартості майна підприємства в основному було забезпечене за рахунок зростання суми оборотних активів і частково за рахунок збільшення суми довгострокових зобов'язань.
Оборот випуску продукції є одним з найважливіших показників роботи підприємства, який характеризує загальну ефективність виробничого процесу і є індикатором стану матеріально-технічної бази підприємства. Отже, аналіз випуску продукції виступає одним з найважливіших елементів управління і обліку на підприємстві.[13]
За три роки обсяг виробництва товарної продукції збільшився на 38,5% (див. 2005 р. – базов. темп. приросту 138,5%-100% = 38,5%). Середньорічний темп приросту складає 12%.
Питома вага власних і довгострокових позикових коштів у вартості майна (Квд) спочатку збільшилась на 0,11, а потім зменшилась на 0,04. Власні кошти ТОВ «Дніпро-Південь» зменшились, то зросли довгострокові зобов’язання у вартості майна.
Згідно аналізу форми 2 «Звіт про фінансові результати» ТОВ «Дніпро-Південь» за 2005-2007 роки працює і отримує дохід, але чистий прибуток підприємство за 2006 – 2007 роки не отримує. Це є негативною тенденцією. Показники RD, RA, RК за 2006 – 2007 роки є від’ємними і тому підприємство у цей час є нерентабельним. Незважаючи на те, що собівартість продукції зменшується.
Але це не означає, що ТОВ «Дніпро-Південь» є банкрутом. Можливо збитки тимчасові, бо дуже велика конкуренція на ринку і за звітний період підприємство збільшує оборотні кошти, а саме готову продукцію.
Фінансова діяльність підприємства спрямована на вирішення таких основних завдань:[9]
забезпечення фінансовими ресурсами поточної операційної, фінансової та інвестиційної діяльності підприємства;
пошук резервів збільшення доходів, прибутків і рентабельності підприємства;
забезпечення виконання фінансових зобов’язань перед діловими партнерами (постачальниками, підрядниками, банками, страховими та інвестиційними компаніями тощо), бюджетом і цільовими фондами;
фінансове забезпечення виробничого і соціального розвитку підприємства;
контроль за ефективним розподілом і цільовим використанням фінансових ресурсів.
Ефективність фінансової діяльності забезпечується формуванням оптимального фінансового механізму підприємства. Фінансовий механізм підприємства – це сукупність форм і методів формування та використання фінансових ресурсів з метою забезпечення фінансування діяльності підприємства. Фінансовий механізм підприємства включає систему фінансових методів (фінансове прогнозування, планування, фінансові показники і коефіцієнти, нормативи, ліміти, резерви, система розрахунків, кредитування, інвестування, оподаткування, страхування, стимулювання тощо) та фінансових важелів (дохід, прибуток, ціна, норма амортизації, ставка податку, ставка дисконту, відсотки, нормативи фінансових санкцій тощо). Фінансовий механізм вітчизняних підприємств формується на основі правового (Закони України, постанови Верховної Ради України, укази Президента України, накази, розпорядження, листи міністерств і відомств, статутні документи підприємства), нормативного (інструкції, норми, нормативи, методичні вказівки тощо) та інформаційного (звітні бухгалтерські і статистичні документи, дані вибіркових спостережень тощо) забезпечення.
Фінансову роботу на підприємстві здійснюють за такими основними напрямками: [25]
1) фінансове планування і прогнозування, тобто розробляння перспективних, поточних і оперативних фінансових планів підприємства, бізнес-планів реалізації окремих підприємницьких проектів та угод;
2) аналіз і контроль фінансово-господарської діяльності підприємства, з метою діагностики його фінансового стану, виявлення резервів зниження витрат, збільшення доходів і прибутків;
3) оперативна (поточна) фінансово-економічна робота – робота з постачальниками стосовно розрахунків за сировину, матеріали, паливо та з покупцями по розрахунках за реалізовану продукцію, забезпечення своєчасної сплати податків і податкових платежів, погашення банківських кредитів і сплати відсотків, своєчасних виплат заробітної платні тощо.
Щодо пропозиції для підприємства, то планування показників фінансової діяльності на основі сучасних методів є напрямком підвищення ефективності.
Змістом стратегії фінансового планування суб'єкта господарювання є визначення його центрів прибутків і витрат. Центр прибутків суб'єкта господарювання — це підрозділ, який приносить йому максимальний прибуток. Центр витрат — це підрозділ суб'єкта господарювання, який є малорентабельним або взагалі некомерційним, але відіграє значну роль у загальному виробничо-торговельному процесі. Фінансові показники планують за допомогою певних методів. Методи планування — це конкретні способи і прийоми розрахунків показників. При плануванні фінансових показників можуть застосовуватися такі методи: нормативний, розрахунково-аналітичний, балансовий, метод оптимізації планових рішень, економіко-математичне моделювання.
Література
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

1. Господарський кодекс України від 16.01.2003 року. (із змінами)
2. Абрютина М. С. Финансовый анализ коммерческой деятельности: Учеб. пособие. - М.: Финпресс, 2002. - 176 с.
3. Анализ финансового состояния и инвестиционной привлекательности предприятия/Э.И. Крылов, В.М. Власова, М.Г. Егорова и др. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 192 с.
4. Баканов М. И., Шеремет А. Д. Теория экономического анализа: Учебник. - 4-е изд., дои. и перераб. - М.: Финансы и статистика, 2002. - 416 с.
5. Басовский Л. Е. Прогнозирование и планирование в условиях рынка. – М.: ИНФРА – М., 1999. – 260 с.
6. Бланк И.А. Основы финансового менеджмента. Т. 1. – К.: Ника-Центр, 1999. – 592 с.
7. Бондар І. Ю., Чаюн І. Ю. Планування виробничої програми підприємства та її ресурсне обґрунтування. – К.: КДТЕУ, 2000. – 65 с.
8. Бочаров В. В. Финансовый анализ. - СПб: Питер, 2003. - 240 с.
9. Гончаров А. Б. Фінансовий менеджмент. – Харків: ВД “ІНЖЕК”, 2003. – 240 с.
10. Гриньова В. М., Корда В. О. Фінанси підприємств: Навч. посіб. – 3 – тє вид., стер. – К.: Знання – Прес, 2006. – 423 с.
11. Економічний аналіз: Навч. посібник / М. А. Болюх, В. 3. Бучевський, М. Т. Горбатюк та ін.; За ред. акад. НАНУ, проф. М. Г. Чумаченка. -К.: КНЕУ, 2003. - 556 с.
12. Економічний аналіз: Навч. посібник / М.А. Болюх, В.З. Бурчевський, МЛ. Горбаток; За ред. М.Г. Чумаченка. - К.: КНЕУ, 2001.
13. Економіка виробничого підприємництва: Навч. посібник / За ред. Й. М. Петровича. - 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: Т-во «Знання», КОО, 2001.
14. Економіка підприємства: Підручник / За заг. ред. С.Ф. Покропивного. -Вид. 2-ге, перероб. та доп. - К.: КНЕУ, 2001.
15. Загородній А. Г., Вознюк Г. Л. Фінансово-економічний словник. -Львів: Вид-во Нац. ун-ту "Львівська політехніка", 2005. -714 с.
16. Загородній А. Г., Партии Г. О. Бухгалтерський облік: основи теорії та практики: Навч. посіб. 3-тє вид. перерос, і доп. -К.: Т-во "Знання", КОО, 2004. - 377 с.
17. Зінь Е. А., Турченюк М. О. Планування діяльності підприємства: Підручник. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 320 с.
18. Качмарик Я.Д., Хуткий Р.І. Ефективність формування фінансових ресурсів підприємств // Фінанси України – 1999. - № 10. – с. 138-144.
19. Кіндрацька Г. І., Білик М. С., Загородній А. Г. Економічний аналіз: теорія і практика: Підручник/За ред. А. Г. Загороднього. – Львів: «Магнолія Плюс», 2006. – 428 с.
20. Клейнер Г.Б., Тамбовцев В.Л., Качалов Р.М. Предприятие в нестабильной экономической среде: риски, стратегии, безопасность. М.: ОАО "Изд-во "Экономика", 1997. - 288 с.
21. Ковалев В.В. Финансовый анализ: Управление капиталом. Выбор инвестиций. Анализ отчетности. - М.: Финансы и статистика, 1998.
22. Ковальська Ю.Г. Інтеграційна модель формування стратегії підприємства // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія економічна. - 2006.- Вип. № 612. - С.51-56.
23. Колчина Н.В. Финансы предприятия. – Москва: «Финансы», 1998. - 415 с.
24. Крамаренко Г.О., Чорна О.Є. Фінансовий менеджмент. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 520 с.
25. Матюшенко І. Ю. Основи фінансового менеджменту: Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 220 с.
26. Мних Є. В. Економічний аналіз: Підручник. - К.: Центр навчальної літератури, 2003. - 412 с.
27. Моделі аналізу та прогнозування збуту продукції підприємств в умовах ринкової економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / В.Є. Хаустова / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2000. — 18 с. — укp.
28. Мойсеєнко І.Є. Фінансове планування на підприємстві // Фінанси України – 2000. - № 9. – с. 155-158.
29. Омельяненко Т.В. Ключові конкурентні переваги: еволюція та діалектика // Тези доповіді, опубл. у зб. "Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "Теорія управління організацією: стан та перспективи", Київ-Трускавець. - К.: НТУУ, 2000.
30. Павленко А.Ф., Чумаченко М.Г. Трансформація курсу "Економічний аналіз діяльності підприємства": Наук. доповідь.-К.: КНЕУ, 2001.-88 с.
31. Павлова Л. Н. Финансы предприятий: Учебник для ВУЗов.-М.: Финансы, ЮНИТИ, 1998. – 639 с.
32. Пасічник В. Г., Акіліна О. В. Планування діяльності підприємства: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 256 с.
33. Покропивний С.Ф. Економіка підприємства: Підручник. - Вид. 2-ге, перероб. та доп. – К.: КНЕУ,2001.
34. Попович П. Я. Економічний аналіз діяльності суб’єктів господарювання. Підручник. – Тернопіль: Економічна думка, 2004. – 416 с.
35. Савицкая Г. В. Анализ хозяйственной деятельности: Учебник. - 3-е изд., перераб. и доп. - М.: ИНФРА-М, 2004. - 425 с.
36. Савицкая Г. В. Методика комплексного анализа хозяйственной деятельности: Краткий курс. - 2-е изд., испр. - М.: ИНФРА-М, 2003. - 303 с.
37. Савицька Г. В. Економічний аналіз діяльності підприємства: Навч. посіб. - К.: Знання, 2004. - 654 с.
38. Салига С. Я., Дацій Н. В., Корецький С. О., Несторенко Н. В., Салига К. С. Фінансовий менеджмент: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 274 с.
39. Селезнева Н.Н., Ионова А.Ф. Финансовый анализ: Учеб. пособие. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2002. - 479 с.
40. Тарасенко Н. В. Економічний аналіз діяльності промислового підприємства. - 2-ге вид., стер. - К.: Алерта, 2003. - 485 с.
41. Тарасюк Г.М., Шваб Л.І. Планування діяльності підприємства. Навч. посіб. – К.:”Каравела”, 2003. – 432 с.
42. Теория анализа хозяйственной деятельности: Учебник / В. В. Осмоловский, Л. И. Кравченко, Н. А. Русак и др.; под общ. ред. В. В. Осмоловского. - Мн.: Новое знание, 2001. - 318 с.
43. Теория и практика антикризисного управления: Учебник для вузов/ Г.З. Базаров, С.Г. Беляев, Л.П. Белых и др.; Под ред. С.Г. Беляева и В.И. Кошкина. – М.: Закон и право, ЮНИТИ, 2005.
44. Уткин Э.И. Финансовый менеджмент. – М.: Зеркало, 2001. – 272 с.
45. Фащевский В. Финансы предприятий: особенности и возможности укрепления//Экономист . – 1997 - №1 с. 58-64.
46. Філімоненко О. С. Фінанси підприємств: Навч. посіб. – 2 – ге вид., переробл. і допов. – К.: МАУП, 2004. – 328 с.
47. Фінансово-економічний аналіз / П.Ю.Буряк, М.В.Римар, М.Т.Бець та ін.; За заг ред. П.Ю.Буряка, М.В.Римара. – К.: ВД “Професіонал “, 2004. – 528 с.
48. Фінанси підприємств: Підручник / Керівник авт. кол. і наук. ред. проф. А. М. Поддєрьогін. 3 – тє вид., перероб. та доп. – К.: КНЕУ, 2000. – 460 с.
49. Финансы, деньги, кредит: Учебник/Под ред. О. В. Соколовой.- М.: Юристъ, 2000. – 784 с.
50. Финансы: Учебник для ВУЗов/Под ред. Л.А. Дробозиной.- М.: Финансы, ЮНИТИ, 1999.- 527 с.
51. Финансы предприятий: Учебник/ Под ред. Н.В. Колчиной.- М.: Финансы, ЮНИТИ, 1998.- 413 с.
52. Финансовый менеджмент / Под ред. проф. Е.И.Шохина. – М.: ИД «ФБК – ПРЕСС», 2002. – 408 с.
53. Фінансовий менеджмент / За наук. ред. проф. А.М. Поддєрьогіна. – К.: КНЕУ, 2005. – 536 с.
54. Хан Д. Планирование и контроль: концепция контроллинга. М.: Финансы и статистика, 1997. - 800 с.
55. Шаститко А.Е. Теория фирмы: альтернативные подходы // Российский экономический журнал. - 1995. - № 8.
56. Шеремет А.Д., Негашев Е.В. Методика финансового анализа деятельности коммерческих организаций. – М.: ИНФРА-М, 2003. - 237 с.
57. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реализации маркетинговой стратегии//Маркетинг. - 2001. - № 53. - с. 79-86.
58. Щуляк П.Н. Финансы предприятия: Учебник. – М.: Издательский Дом «Дашков и Ко», 2000. – 752 с.
59. Экономический анализ: Учебник для вузов / Под ред. Л. Т. Гиляровской. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. - 527 с.
60. Яшимов А.А., Бурков В.Н., Джапаров Б.А., Кондратьев В.В. Согласованное управление активными производственными системами. - М.: Наука, 1999. - 248 с.
61. http://www.rada.gov.ua – сайт Верховної Ради України.
62. http://www.books.efaculty.kiev.ua – Буряковский В.В. Финансы предприятий. (Прибыль предприятия)
63. http://www.enbv.narod.net – библиотека экономической литературы.
64. http://www.management.com.ua – сайт для управленцев.
65. http://www.vuzlib.net – сайт экономико – правовой библиотеки.
66. http://www.in1.com.ua – сайт библиотеки.
67. Матеріали підприємства ТОВ «Дніпро-Південь».
Інші роботи цього напряму
Задачі фінанси підприємств
Фінансово-майновий стан підприємства
Управління грошовими потоками на підприємстві на прикладі "ПАТ "Компанія "Райз"
Кредитні взаємовідносини комерційного банку з суб’єктами господарювання різних організаційно-правових форм
Прибутковість підприємства,суть та шляхи зростання
Сутність фінансових ресурсів, їх формування та використанні, напрямки вдосконалення ефективного використання на ВАТ «Шосткинський хлібокомбінат»
Фінансова діяльність субєктів господарювання
Контрольна робота з дисципліни "Фінанси підприємств"
Задача з дисципліни "Фінанси підприємств"
Контрольна робота основи підприємницької діяльності
Фінанси підприємств контрольна
Оцінка фінансового стану підприємства
Основи організації фінансів підприємств за ринкових умов
Фінанси підприємств контрольна
Контрольна робота з дисципліни "Фінансовий аналіз" (Варіант 6)
ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР
Задачі з дисципліни "Фінанси підприємств"
Фінанси підприємств контрольна
Управління формуванням прибутку та шляхи підвищення прибутковості підприємства у ПАТ «Черкаський комбінат хлібопродуктів»
Показники платоспроможності підприємства
Финансовый анализ преприятия
Механізм формування власного капіталу суб’єктів господарювання в Україні
38. Характеристика методів оцінювання вибуття запасів і його вплив на величину виробничих витрат.
Облік амортизації та ремонту основних засобів на підприємствах харчової промисловості на прикладі підприємства ДП «Дослідний хлібозавод»
Задачі з дисципліни "Фінанси підприємств"
Контрольна Фінанси підприємств
Задачі з дисципліни "Фінанси підприємств"
Фінанси підприємства
Аналіз платоспроможності та ліквідності підприємства
Фінансова діяльність підприємства
Аналіз прибутку та рентабельності на прикладі ПАТ "Компанія "Райз"
БЮДЖЕТУВАННЯ ЯК МЕТОД ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
39.Функціональні підсистеми системи управління витратами та їх взаємозв’язки.
Курсова робота з дисципліни "Фінанси підприємств"
Задачі фінанси підприємств
Капітал підприємства і джерела його формування
Фінансова політика вітчизняних фармацевтичних підприємств України
Фінансова діяльність підприємств на прикладі ПАТ "Компанія "Райз"
Гібридне фінансування діяльності корпорацій
Аналіз фінансового стану підприємства на прикладі "ПАТ "Компанія "Райз"
Аналіз фінансових результатів на прикладі ПАТ "Компанія "Райз"
Контрольна робота з дисципліни "фінанси підприємств"
Аналіз прибутку та рентабельності підприємства
Джерела фінансування торгівельних підприємств
Задачі з дисципліни "Фінанси підприємств" (Варіант 6)
Аналіз використання оборотного капіталу підприємства
Фінанси підприємств
Задачі з дисципліни "Фінанси підприємств" (Варіант 3)
Аналіз фінансового стану підприємства на прикладі ПАТ "Компанія "Райз"
Аналіз використання нематеріальних активів підприємства