ЦІНА:
10 грн.
|
|
|
Дану роботу можна скачати відразу після оплати!!!
|
||
Тема роботи: | Контрольна контроль і ревізія (ID роботи: 4968) |
Напрям: | Облік і аудит |
Предмет: | Ревізія і контроль |
Тип роботи: | Контрольна робота |
Кількість сторінок: | 24 |
Рік захисту: | 2006 |
Мова: | Українськa |
Завдання
1. Принципи ревізії
2. Особливості перевірки розрахунків за податком на додану вартість
Завдання 1
Ревізор контрольно-ревізійного відділу Горин В.О., головний бухгалтер ВАТ
"ЛТД" Доренко О.Б. і касир Костюченко Т.М. провели інвентаризацію наявності грошових коштів у касі станом на 01.11.п.р.. Матеріально відповідальна особа Костюченко Т.М. дала розписку в тому, що до початку проведення інвентаризації всі витратні і прибуткові документи на грошові кошти здані до бухгалтерії, усі гро¬шові кошти, що надійшли під її відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули, списані за видатками.
Матеріально відповідальною особою вказані останні номери касових ордерів: прибутковий касовий ордер № 217 на суму 429 грн.; видатковий касовий ордер № 302 на суму 70 грн.
Касиром Костюченко Т.М. пред'явлено: наявних у касі грошей на суму 1603 грн., платіжна відомість на виплату матеріальної допомоги № 21 на суму 1400 грн., за якою виплачено 210 грн., розписка начальника цеху № 2 Кущ Л.М. від 5.10. м.р. про одержання в борг із каси 1000 грн. терміном до 15.11. м.р. У сейфі каси виявлено готівку в сумі 1590 грн., що належить профспілковій організації підприємства, за поясненнями касира.
За обліковими даними залишок грошових коштів на момент інвентаризації становить 2115 грн.
Необхідно визначити результат інвентаризації наявності грошових коштів і скласти відповідний акт інвентаризації.
Завдання 7
Заступнику директора підприємства Сапону А. А., який перебував у відря¬дженні у м. Васильків Київської області з 15 по 26 листопада з метою оформлення замовлення на запасні частини, бухгалтерією підприємства відшкодовано витра¬ти:
- на проїзд автобусом в обидва кінці (квитки не надані) — 15 грн.;
- добові за 10 діб — 180 грн.;
- витрати на проживання в готелі згідно із квитанцією за 10 діб — 375 грн.;
- разом — 570 грн.
До авансового звіту додано посвідчення про відрядження.
Завдання 14
На підприємстві невелика номенклатура матеріалів, що використовуються у виробництві. Поточний облік матеріалів ведеться за фактичною собівартістю. При відпуску запасів у виробництво їх оцінка здійснюється за методом середньозва¬женої собівартості.
Залишок матеріалу А на складі на 01.07. м. р. склав 460 тонн на суму 9100 грн. У липні на склад надійшло 1540 тонн матеріалу А вартістю 31300 грн. За ли¬пень зі складу у виробництво відпущено 1600 тонн, залишок матеріалу А на скла¬ді на 1 серпня — 400 тонн.
Заданими відомості руху матеріалів у грошовій формі (ф. 10) за липень вар¬тість матеріалу А, відпущеного у виробництво, становить 32512 грн.
Згідно із відомістю обліку залишків матеріалів на складі (ф. М-14) вартість залишку матеріалу А на складі на 1 серпня становить 8128 грн.
Перевірити правильність оцінки використана них у виробництві матеріальних цінностей та їх залишків на складі.
Список використаної літератури
2. Особливості перевірки розрахунків за податком на додану вартість
Завдання 1
Ревізор контрольно-ревізійного відділу Горин В.О., головний бухгалтер ВАТ
"ЛТД" Доренко О.Б. і касир Костюченко Т.М. провели інвентаризацію наявності грошових коштів у касі станом на 01.11.п.р.. Матеріально відповідальна особа Костюченко Т.М. дала розписку в тому, що до початку проведення інвентаризації всі витратні і прибуткові документи на грошові кошти здані до бухгалтерії, усі гро¬шові кошти, що надійшли під її відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули, списані за видатками.
Матеріально відповідальною особою вказані останні номери касових ордерів: прибутковий касовий ордер № 217 на суму 429 грн.; видатковий касовий ордер № 302 на суму 70 грн.
Касиром Костюченко Т.М. пред'явлено: наявних у касі грошей на суму 1603 грн., платіжна відомість на виплату матеріальної допомоги № 21 на суму 1400 грн., за якою виплачено 210 грн., розписка начальника цеху № 2 Кущ Л.М. від 5.10. м.р. про одержання в борг із каси 1000 грн. терміном до 15.11. м.р. У сейфі каси виявлено готівку в сумі 1590 грн., що належить профспілковій організації підприємства, за поясненнями касира.
За обліковими даними залишок грошових коштів на момент інвентаризації становить 2115 грн.
Необхідно визначити результат інвентаризації наявності грошових коштів і скласти відповідний акт інвентаризації.
Завдання 7
Заступнику директора підприємства Сапону А. А., який перебував у відря¬дженні у м. Васильків Київської області з 15 по 26 листопада з метою оформлення замовлення на запасні частини, бухгалтерією підприємства відшкодовано витра¬ти:
- на проїзд автобусом в обидва кінці (квитки не надані) — 15 грн.;
- добові за 10 діб — 180 грн.;
- витрати на проживання в готелі згідно із квитанцією за 10 діб — 375 грн.;
- разом — 570 грн.
До авансового звіту додано посвідчення про відрядження.
Завдання 14
На підприємстві невелика номенклатура матеріалів, що використовуються у виробництві. Поточний облік матеріалів ведеться за фактичною собівартістю. При відпуску запасів у виробництво їх оцінка здійснюється за методом середньозва¬женої собівартості.
Залишок матеріалу А на складі на 01.07. м. р. склав 460 тонн на суму 9100 грн. У липні на склад надійшло 1540 тонн матеріалу А вартістю 31300 грн. За ли¬пень зі складу у виробництво відпущено 1600 тонн, залишок матеріалу А на скла¬ді на 1 серпня — 400 тонн.
Заданими відомості руху матеріалів у грошовій формі (ф. 10) за липень вар¬тість матеріалу А, відпущеного у виробництво, становить 32512 грн.
Згідно із відомістю обліку залишків матеріалів на складі (ф. М-14) вартість залишку матеріалу А на складі на 1 серпня становить 8128 грн.
Перевірити правильність оцінки використана них у виробництві матеріальних цінностей та їх залишків на складі.
Список використаної літератури
Інші роботи цього напряму